Men een schoolreis in Italië in een viersterren hotel tegen de deur van mijn buren gaan pisseJosh-T wrote:Iemand anders hier die dat doet? gewoon op de meest willekeurige plekken, ben wel benieuwd.Josh-T wrote:als ik bier op heb, dan pis ik niet tegen bomen of muren, maar midden op de stoep enzo
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
In een tuin schijten omdat je het écht niet meer kon houden
Last edited by Almighty on 07 Jun 2011 11:53, edited 1 time in total.
Wel van iemand anders neem ik aanAlmighty wrote:In een tuin schijten omdat je hert écht niet meer kon houden
-
B
Ja die herten hè, die schijten echt gewoon overal waar ze willen..Almighty wrote:In een tuin schijten omdat je hert écht niet meer kon houden
-
C
De bloembak bij ons voor water geven...
verkeersborden jatten
wegafzettingen creeëren
stenen uit de stoep halen (zo hebben we ooit is 300m ontegeld)
prullenbakken meenemen
verkeersborden jatten
wegafzettingen creeëren
prullenbakken meenemen
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik zou je zo aangeven bij de politie!robkuh1990 wrote:De bloembak bij ons voor water geven...
verkeersborden jatten
wegafzettingen creeëren
prullenbakken meenemen
En weer wordt er gemarchandeerd... anywayz OT:
Ik weet niks meer
Ik weet niks meer
-
A
Volgens mij welmikeee wrote:Wel van iemand anders neem ik aanAlmighty wrote:In een tuin schijten omdat je hert écht niet meer kon houden?
-
C
Hey, wat we om half 4-5 uur snachts doen weet geen hond...Ramirez wrote:Ik zou je zo aangeven bij de politie!robkuh1990 wrote:De bloembak bij ons voor water geven...
verkeersborden jatten
wegafzettingen creeëren
prullenbakken meenemen
een keer heb ik op een auto staan dansen... toen ging alarm af, wisten wel dat we daar HEUL snel weg moesten xD
Eigenlijk allemaal vandalisme en dat is allemaal gemeenschapsgeld of geld waar een ander hard voor gewerkt heeftrobkuh1990 wrote:Hey, wat we om half 4-5 uur snachts doen weet geen hond...Ramirez wrote:Ik zou je zo aangeven bij de politie!robkuh1990 wrote:De bloembak bij ons voor water geven...
verkeersborden jatten
wegafzettingen creeëren
prullenbakken meenemen
een keer heb ik op een auto staan dansen... toen ging alarm af, wisten wel dat we daar HEUL snel weg moesten xD
-
A
Shit happens
Is ook wel zo, maar naar mijn mening hoeft niemand anders ellende te krijgen met mijn "kattenkwaad".Almighty wrote:Shit happens
-
C
Kattenkwaad... haha. gewoon zatte acties... 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Naja... tegels eruit halen gaat me wel wat ver 
-
C
Als je met 10 man bent ben je zo ene eind weg... we hebben ze ook netjes aan de kant opgestapeld
Snap het ook wel, maar heb het een keer gehad na een avondje stappen dat je bijvoorbeeld een spiegel mist van je eigen auto en dat is gewoon kut!robkuh1990 wrote:Kattenkwaad... haha. gewoon zatte acties...
-
C
die auto had geen deuken.... alleen 2 voetsporen erboven op... zoiezo... ik sloop niks aan auto's
Ow.. ik had helemaal een beeld voor me met ingedeukte panelenrobkuh1990 wrote:die auto had geen deuken.... alleen 2 voetsporen erboven op... zoiezo... ik sloop niks aan auto's
Afgelopen weekend is in Duitsland een auto van ons vernield door een paar dronkenlappen, die verder extreem veel schade hebben aangericht in het dorp. Met een steen of iets dergelijks is een enorm lange kras langs de hele auto gemaakt. Schade? Duizenden euro's. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja ik ken mensen die hebben 40.000 euro aan schade aangericht door het araf trekken van auto embleems etc.
Kijk, kattenkwaad oke, maar geen dingen vernielen die niet van jou zijn, dat vind ik zo triest. Moet je idd nagaan dat het je auto is.
Je eerste auto en je komt uit de AH lopen en een dikke, diepe kras over de zijkant...
Kijk, kattenkwaad oke, maar geen dingen vernielen die niet van jou zijn, dat vind ik zo triest. Moet je idd nagaan dat het je auto is.
Je eerste auto en je komt uit de AH lopen en een dikke, diepe kras over de zijkant...
-
A
Spiegels eraf trappen is ook geen grapje meer
-
D
maar dn is het ook gwn vandalisme.. het moet wel binnen de lijntjes blijven natuurlijk want dn blijft het leuk