Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
- Op Q-dance Fusion aan verschillende meisjes vragen of ze zin hebben om te zoenen, waarvan een aantal wel zin hadden, maar op het moment dat ze wilde, was ik inmiddels alweer weg gelopen.
')


:worship: :worship: Had ik op free festival :lol: meisje zo ver gekregen liep ik weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Schuimparty op Texel stomdronken gewoon een wijf geschuurd en gezoend, 06 uitgewisseld enzo... volgende dag wist ik niet hoe ze eruit zag maar ik kreeg wel smsjes van je bent me alles blabla... wij afspreken de volgende dag in diezelfde discotheek, nou dat was de ergste dag uit mijn leven, had nog liever een koe gepakt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:56 
 
Artiest

Haha ik heb wel ooit iets komisch meegemaakt.
Bij Zutphen heb je "Het Gat" en dat is een klein meer met ee"strandje" eromheen waar je kunt zwemmen.

vmbo eindexamen feest van 2 klasgenotes liepen ik en 3 andere vrienden naar Het Gat, ze woonde er 100m vandaan.
En die sjakies leek het leuk om via de bosjes naar het bankje te lopen dat bij het water stond.
Het bosje was ongeveer 3 meter hoog en 5/6 meter breed.
Nou geen idee waarom ze dat zo opwindend vonden, maar ik liep eromheen.
Die 3 erdoorheen sprinten.
Komen ze eruit gaat het gesprek als volgt:

Vriend 1: Zat er nou iemand in de bosjes?
Ik: Wut?
Vriend 2: Ja volgens mij zaten daar mensen.
Ik: Ja of niet, biertje teveel gehad Steven?
Vriend 1: Ja er zaten toch mensen in he! Echt waar.
Ik: 's nachts... zit er iemand in de bosjes bij Het Gat... wat denk je zelf?
Vrienden: Mja... ok...

*Wij gaan op het bankje zitten, vergeten het en gaan ervan uit dat ze gewoon teveel gedronken hadden... 10 minuten later.*

Uit de bosjes: heeft iemand van jullie een condoom?

Wij kijken elkaar aan...

Ik: uhm...
Vriend: Dallu?!
Ik: is dat Dallu?

Komt er klein meisje uit de bosjes (blijkt dus klasgenote van ons die Dallu heet).
En maar vragen hebben jullie een condoom, nee hadden we niet... komt er een turk uit de bosjes gelopen.
"Kom kom, we gaan weg."

Een van de meest komische momenten die ik ooit heb meegemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-Nummer van een barmeisje vragen (volgende dag pas gehoord) in mobiel kijken nummer vinden met 11 cijfers,
-Na dat alle kroegen dicht zijn met zijn 3e rond lopen en aan alle meisjes hun nummer vragen, vervolgens met
me dronken hoofd naar huis fietsen en naar iedereen die we tegen kwamen roepen rijden jullie met ons mee naar huis.
-tegen iedereen die je tegen komt hallo zeggen, geen andwoord terug krijgen en ze dan uitschelden.
-hele terug reis op je bek gaan met fiets om vervolgens laatste 5 minuten van me huis niet meer willen fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Briljant topic! :corn:

- Over je eigen voeten struikelen en de volgende ochtend wakker met worden met een kapot hoofd
- Wakker worden in een onbekende auto van onbekende turken
- Bier op sta-tafels zetten wie niet bestaan
- Tegen een railing aanleunen wie er niet is
- Echt ALLE meisjes uit mijn contacten-lijst bellen om te vragen waar ze zijn.
- Abseilers naar beneden zien komen wie er niet waren
- Keer op keer een cafe/discotheek willen binnenkomen na dat je er uit gegooid ben en dan vervolgens door de politie meegenomen worden.
- Een stoeptegel kapot gooien midden op de straat, en vervolgens die hele wijk boven op je dak + politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
D-Nemacyst schreef:
Doen alsof ik uit engeland kom. En iedereen gelooft het ook nog.

(2jaar in amerika gewoond dus ik kan vloeiend engels :P)


U bloddy Redneck!


Bloody* En miami is geen redneck country :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
- Wakker worden in een onbekende auto van onbekende turken

Dat is niet de meest gunstige plek om wakker te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ze waren nog best aardig, vroegen of ik nog wist waar ik woonde. en mocht gewoon gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ze waren nog best aardig, vroegen of ik nog wist waar ik woonde. en mocht gewoon gaan :thumbup:


had je alles nog in je zak zitten, alles waar het hoort ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:19 
 
Artiest

Ja tuurlijk laten ze je gaan...
maar nooit afgevraagd hey... hoe kom ik IN een auto van turken terecht?!
En jij maar afvragen waarom je zo moeilijk loopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Naar mijn weten wel, wist eerlijk gezegd ook niet meer wat ik in mijn zak had zitten op dat moment! Die avond ervoor was echt de ergste vdk ooit.

En ja heb me zitten navragen hoe dat kon, denk dat ik gewoon heb aangebeld met de vraag of ik ergens kan slapen omdat ik niet meer wist waar ik woonde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

-Boos zijn door het verlies op rusland met EK 2008, en daardoor verkeersborden omdraaien en je vinger opensnijden aan de rand, vervolgens naar een dierenarts gegaan die het heeft verbonden

-Met m'n iphone biertjes open maken


Meer komen nog wel in me op denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Tijdens de halve finale van het wk was ik in spanje en heb ik een half uur in een fontein gezwommen daar;
- Een politieagente geprobeerd te zoenen;
- 1 keer keihard weggerend, omdat ik dacht dat er een grote hond achter me aanzat en die hond die was er dus niet :D ;
- Heb ik met me dronken kop op een studieuitje gezoend met een lerares en ben met haar mee gegaan :x ;
- Praat ik als een rasechte hagenees echt walgelijke eigenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
robkuh1990 schreef:
D-Nemacyst schreef:
Doen alsof ik uit engeland kom. En iedereen gelooft het ook nog.

(2jaar in amerika gewoond dus ik kan vloeiend engels :P)


U bloddy Redneck!


Bloody* En miami is geen redneck country :P

Volges mij spelt hij het fonetisch. Als Engelsen 'bloody' klinkt het meer als 'bloddy'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Schuimparty op Texel stomdronken gewoon een wijf geschuurd en gezoend, 06 uitgewisseld enzo... volgende dag wist ik niet hoe ze eruit zag maar ik kreeg wel smsjes van je bent me alles blabla... wij afspreken de volgende dag in diezelfde discotheek, nou dat was de ergste dag uit mijn leven, had nog liever een koe gepakt :sick:

Ooit ook zoiets gehad. Stomdronken met een wijf zoenen en de dag erna zien dat ze echt spuuglelijk is. :sick:

Verder waarschijnlijk nog een hoop domme dingen (ook tijdens spacen), maar kan er nu ff niet op komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Schuimparty op Texel stomdronken gewoon een wijf geschuurd en gezoend, 06 uitgewisseld enzo... volgende dag wist ik niet hoe ze eruit zag maar ik kreeg wel smsjes van je bent me alles blabla... wij afspreken de volgende dag in diezelfde discotheek, nou dat was de ergste dag uit mijn leven, had nog liever een koe gepakt :sick:

Ooit ook zoiets gehad. Stomdronken met een wijf zoenen en de dag erna zien dat ze echt spuuglelijk is. :sick:

Verder waarschijnlijk nog een hoop domme dingen (ook tijdens spacen), maar kan er nu ff niet op komen. :P

wat dacht je van denken dat ik mn biertje al vast heb en em zo voor me voeten laten vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me ladderzat gedronken op een personeelsfeest, toen de wc daar ondergekotst. Met me zatte kop gewoon toen weggelopen, niets opgeruimd en gewoon doen alsof er niets aan de hand was. Paar mensen hadden al een vermoeden dat ik het was, wat later op de avond moest ik nog eens kotsen dus was weer naar de wc gesneaked, dit keer zag iemand me weglopen dus hij vertelde tegen zowat al me collega's dat ze mee moesten komen naar de wc's. Daar stonden ze me allemaal in stilte stiekem op te wachten voor de wc's, en ja ik had de wc's weer ondergekotst.. En ik nog steeds maar stellig volhouden dat ik het niet was, ik zei nog iets van "jezus wat een lucht hangt er in de wc" . Maar goed me collega's wisten wel beter, ik was er flink bij en dit heb ik nog wel een tijd geweten toen ik weer ging werken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Doen alsof ik uit engeland kom. En iedereen gelooft het ook nog.

(2jaar in amerika gewoond dus ik kan vloeiend engels :P)


U bloddy Redneck![/quote]

Bloody* En miami is geen redneck country :P[/quote]
Volges mij spelt hij het fonetisch. Als Engelsen 'bloody' klinkt het meer als 'bloddy'.[/quote]

Bloddy qua uitspraak is meer richting het schots of iers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:40 
 

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:Schuimparty op Texel stomdronken gewoon een wijf geschuurd en gezoend, 06 uitgewisseld enzo... volgende dag wist ik niet hoe ze eruit zag mg wel smsjes van je bent me alles blabla... wij afspreken de volgende dag in diezelfde discotheek, nou dat was de ergste dag uit mijn leven, had nog liever een koe gepakt
mrazura schreef:
- Een politieagente geprobeerd te zoenen;
- Heb ik met me dronken kop op een studieuitje gezoend met een lerares en ben met haar mee gegaan :x ;



DUDE :|
Hoofdcoach schreef:
Schuimparty op Texel stomdronken gewoon een wijf geschuurd en gezoend, 06 uitgewisseld enzo... volgende dag wist ik niet hoe ze eruit zag maar ik kreeg wel smsjes van je bent me alles blabla... wij afspreken de volgende dag in diezelfde discotheek, nou dat was de ergste dag uit mijn leven, had nog liever een koe gepakt :sick:

Ooit ook zoiets gehad. Stomdronken met een wijf zoenen en de dag erna zien dat ze echt spuuglelijk is. :sick:
[/quote]

That made me lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen werd de helft weer wakker!

Je had het beter "kijk mij eens stoer zijn topic" kunnen noemen roberttt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wattan :p sommige dingen zijn wel waar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat geloof ik best, maar ik lees hier ook echt dingen waarvan ik denk, houd je fantasie lekker voor je :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

das waar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok ik heb wel een goeie, deze is echt waar.

Ik heb iedereen z'n zusje van het forum keihard anaal vernederd :$ Had wel 128 bier op (halve liters)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-je bier laten pleuren op de grond
-op je bek gaan door losliggende vlonderplanken
-verkeersborden proberen om te schuppen en vervolgens keihard op je bek gaan
dit zijn bij mij wel de meest voorkomende dingen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic