FixedEn-er-gy wrote:Hard4Us wrote:Gister iets smerigs gedaan, midden in Venray gekitst op de kermis en vervolgens met mn ondergekitste handen high-fives gegeven aan iedereen die voorbij liep, heel wat gelachen, maar wel smerig.![]()
Verder afgelopen week in België geweest met m'n vriendin, vriendin lag te slapen, ik werd ineens wakker en ik vroeg waar is die neger die net langs je lag. Was straalbezopen, dag er na wist ik er ook niks meer van.
was je op onze kermis?
kom vanavond nog een keertje ofzo
kom samen met tom, Sandertje er nog bij en dan kunnen we lachen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
SL8492 wrote:FixedEn-er-gy wrote:Hard4Us wrote:Gister iets smerigs gedaan, midden in Venray gekitst op de kermis en vervolgens met mn ondergekitste handen high-fives gegeven aan iedereen die voorbij liep, heel wat gelachen, maar wel smerig.![]()
Verder afgelopen week in België geweest met m'n vriendin, vriendin lag te slapen, ik werd ineens wakker en ik vroeg waar is die neger die net langs je lag. Was straalbezopen, dag er na wist ik er ook niks meer van.
was je op onze kermis?
kom vanavond nog een keertje ofzo
kom samen met tom, Sandertje er nog bij en dan kunnen we lachen
Sander, das bluf.... Kom om 12 uur naar dekermis
-
G
ik kom om 12 uur wel in je moeder
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
-
G
HardstyleForEvah wrote:Basss27 wrote:![]()

Volgens mij kan hij niet over drankJVDM wrote:Jij kotst wel regelmatig he
Op Defqon weekend zaterdagavond ná het festival tijdens een van de afterparty-sets met Thijs (Banaanslak) bij onze tenten liggen chillen in de hangmat. Hadden 2c-b bij ons, maar was eigenlijk voor zondag. "Hee Thijs anders snuiven we nu gewoon een punt? Hoeveel moet je dan ongeveer hebben? Puntje?"
10 minuten later bedacht ik me dat ik nog peuken moest halen, dus wij naar campingwinkel lopen met Perry (opaa) en een maat van hem. Slaat onderweg die 2c in als een bom
. En we hadden op zich wel ruim genoeg voor (mijn) eerste keer nasaal 2c. Komen we bij die shop aan, ALLES BEWEEGT
. De informatieborden met items en diens prijzen waren dansende golven geworden en de houten borden zelf leken op wapperend papier.
Kassameisje: "Meneer kan ik u helpen?"
Ik: WAAAAAAAAAAT?
KM: "Wat wilt u hebben?"
Ik: HAHAHAHAHHAHAHAHA AAHAHA
THIJS HELP IK SNAP ER NIETS MEER VAN HAHAHAHAHAHA
KM: "Uhm, meneer gaat het wel?"
Ik na een minuut lachen: "Uuuuuuuuuuhm ja doe maar Lucky Strike, die ene bruine"
Arm kassameisje toch.
10 minuten later bedacht ik me dat ik nog peuken moest halen, dus wij naar campingwinkel lopen met Perry (opaa) en een maat van hem. Slaat onderweg die 2c in als een bom
Kassameisje: "Meneer kan ik u helpen?"
Ik na een minuut lachen: "Uuuuuuuuuuhm ja doe maar Lucky Strike, die ene bruine"
Arm kassameisje toch.
Nemesyz wrote:Kassameisje: "Meneer kan ik u helpen?"
Arm kassameisje toch.
Zoals ik was, dus niet zoals ik ben?KSwoosh wrote:dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was
Goeie avatar trouwens
en dan zon quote. ouwe geilpijpKSwoosh wrote:ik kom om 12 uur wel in je moeder
-
B
Sigaret proberen aan te steken met een fles water
Bewakers vragen of ze ook paaseieren verkopen op Bassleader
Bewakers vragen of ze ook paaseieren verkopen op Bassleader
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik moest lachenbloemkool wrote:Bewakers vragen of ze ook paaseieren verkopen op Bassleader
-
E
Als je pilletje doet telt dat ook als vdk?
Dan mijn verhaal: zit nu puzzelboekje te maken met1 pil op
En-er-gy wrote:Als je pilletje doet telt dat ook als vdk?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Over*teupie wrote:tegen*
[/Frieslandmodus]JVDM wrote:Over*teupie wrote:tegen*
-
E