Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Heb er even op moeten wachten voordat ik weer iets écht leuks en speciaals heb meegemaakt om het hier neer te zetten maar hier issie dan!

Gister met m'n zatte kloten aan een politieagent gevraagd of die een wietje van me wilden kopen. Toen liep ik rustig weg om effe te gaan pissen grepen ze me met z'n tweeën. Viel ik na achter heb ik nog over z'n been heen gepist, weliswaar perongeluk. Toen in het busje mogen zitten, een bonnetje en weer verder feesten.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 21:43 

om 3 uur snachts aan 3 agenten vragen waar de dichtsbijzijnde mediamarkt is zorgt trouwens ook voor rare blikken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:14 

Hardtraxx Veteran

En jawel hoor, na het vieren van het lustrum van onze vriendengroep, zijn we vanuit Delirium Palace richting dorp getogen. Iedereen in pak, maar echt iedereen was compleet van de wereld.

Alsmede ik.

Om half 5 werd ik wakker gemaakt, door de chef-kok van een tegenoverliggend restaurant. En dat terwijl ik tegen het gemeentehuis in slaap gevallen was.... WTF :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
keep the vdk verhalen aliveeeeeeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 15:07 

Hardtraxx Veteran

nou om mijn eigen quote maar even toe te passen...

afgelopen zondag, geloof ik, met een flink oudere dame.
Was weer niet best. stoeprand gekopt en telefoon in 20 stukken. Vervolgens iemand van werk tegen gekomen waar ik het hele verhaal ik hgeuren en kleuren heb verteld. Gevolg: ik ben de lul op werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 18:55 

Hardtraxxer

Eerst de taxi onderkotsen daarna op de bank van vrienden terecht komen, de hele bank en jezelf onderkotsen en de volgende ochtend niet meer weten wat er gebeurd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Jij bent vies mennn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:39 

Hardtraxx Veteran

Nasty. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 04:13 

Hardtraxx Veteran

M'n ma vanochtend: "Wat deed jij eigenlijk vanochtend om 05:30 in je onderbroek op de grond in de keuken, zittend tegen het kastje onder het fornuis."

En ik ben blijkbaar ook nog in m'n onderbroek met een postbode-elastiek op m'n hoofd (Dafuq?) de kamer van m'n broer binnengelopen om te vragen of ik de slijptol mocht lenen xd

Wel noemenswaardig denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 09:59 

Hardtraxx Veteran

Slijptol? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Haha Tom toch xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 14:28 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
M'n ma vanochtend: "Wat deed jij eigenlijk vanochtend om 05:30 in je onderbroek op de grond in de keuken, zittend tegen het kastje onder het fornuis."

En ik ben blijkbaar ook nog in m'n onderbroek met een postbode-elastiek op m'n hoofd (Dafuq?) de kamer van m'n broer binnengelopen om te vragen of ik de slijptol mocht lenen xd

Wel noemenswaardig denk ik :P

duuuuudeeeee jij moet m wel erg 'fuzzy' geweest zijn xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 17:25 

tom, jij facking held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
duuuuudeeeee jij moet m wel erg 'fuzzy' geweest zijn xd :lol:

Zou je wel zeggen ja, ik weet er alleen zelf niks meer van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:25 

Zwemmen vorige week!

Ouders op vakantie, veel bier en toevallig hebben wij tussen het zwembad gedeelte en de rest van de tuin een hek. Nou hadden wij het geniale idee om de trampoline tegen het hek aan te zetten om van de trampoline over het hek in het zwembad te springen. Een afstand van 2 a 3 meter. Niet iedereen haalde het zwembad helaas.

Daarnaast nog in het zwembad gefietst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:35 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Zwemmen vorige week!

Dit is ook leuk zwemmen op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:54 

BramHS schreef:
Eerst de taxi onderkotsen daarna op de bank van vrienden terecht komen, de hele bank en jezelf onderkotsen en de volgende ochtend niet meer weten wat er gebeurd is.

en we hebben een SL8712341872468234 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

BramHS schreef:

leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:39 

Kraak... Piep...

Een ruzie starten met je vriendin over gezeik dat al een tijdje aan de gang was met als gevolg dat het de volgende dag uit is, en ik was op vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Je gaat toch op vakantie geen ruzie met dr maken. Dat is wel een beetje je eigen ruiten ingooien natuurlijk.
Verkeerd topic denk ik trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 20:18 

Kraak... Piep...

mrazura schreef:
Je gaat toch op vakantie geen ruzie met dr maken. Dat is wel een beetje je eigen ruiten ingooien natuurlijk.
Verkeerd topic denk ik trouwens?

Nee ik was zeker vdk :P Maar dat speelde al langer en het vdk gehalte liet mij eindelijk een beetje zeggen waar ik mee in mn hoofd zat en dat ik er een beetje flauw van was. (Handige details zijn misschien dat het al niet geweldig ging en dat ik ook niet echt heel veel voor haar voelde en ik maakte het uit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:47 

Hardtraxx Elite

Gister iets smerigs gedaan, midden in Venray gekitst op de kermis en vervolgens met mn ondergekitste handen high-fives gegeven aan iedereen die voorbij liep, heel wat gelachen, maar wel smerig. :sick:

Verder afgelopen week in België geweest met m'n vriendin, vriendin lag te slapen, ik werd ineens wakker en ik vroeg waar is die neger die net langs je lag. Was straalbezopen, dag er na wist ik er ook niks meer van. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:45 

Hard4Us schreef:
Gister iets smerigs gedaan, midden in Venray gekitst op de kermis en vervolgens met mn ondergekitste handen high-fives gegeven aan iedereen die voorbij liep, heel wat gelachen, maar wel smerig. :sick:

Verder afgelopen week in België geweest met m'n vriendin, vriendin lag te slapen, ik werd ineens wakker en ik vroeg waar is die neger die net langs je lag. Was straalbezopen, dag er na wist ik er ook niks meer van. :surrender:

was je op onze kermis? :lol:
kom vanavond nog een keertje ofzo :P

kom samen met tom dan kunnen we lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Jij kotst wel regelmatig he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Jij kotst wel regelmatig he :/

Toppunt van stoer zijn, dat weet je toch, zonder kotsen is een avond niet geslaagd en was je niet koel dronken genoeg.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic