Teupie, bijpakken 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
E
Teupie, bijpakken 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Stappen op vakantie in Italië bij het Gardameer mensen daar tegenkomen waar je flink mee aan het feesten ben heel gezellig allemaal volgende dag weer daarheen zelfde mensen tegenkomen en in godsnaam niet weten wie ze zijn en hun maar verhalen vertellen wat je heb uitgespookt gisteravond en hoe gezellig het was... 
-
G
ik neem een extra riem mee!teupie wrote:vechten?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hoe weet jij dat?JVDM wrote:Jij kotst wel regelmatig he
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ja vindt het super stoer om te kotsen ja.Steffnov wrote:Toppunt van stoer zijn, dat weet je toch, zonder kotsen is een avond niet geslaagd en was je niet koel dronken genoeg.JVDM wrote:Jij kotst wel regelmatig he
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Observatie van Hardtraxx.
Of jezelf niet bezeertCruelty wrote:Als je niet kotst heb je te weinig op jwt.
Huh?HardstyleForEvah wrote:Of jezelf niet bezeertCruelty wrote:Als je niet kotst heb je te weinig op jwt.![]()
We hebben hier iemand die ik ken (rara wie) die zichzelf altijd (9/10 keer) maar bezeert als er wordt gedronkenhardcoresjors wrote:Huh?HardstyleForEvah wrote:Of jezelf niet bezeertCruelty wrote:Als je niet kotst heb je te weinig op jwt.![]()
Maar bij mij gaat het over:AniThing wrote:maar t gaat over kotsen
Cruelty wrote: heb je te weinig op jwt.
-
E

dat dus.
Verwijder je accountHardstyleForEvah wrote:We hebben hier iemand die ik ken (rara wie) die zichzelf altijd (9/10 keer) maar bezeert als er wordt gedronken
Jo man, als jij t zegt. Verder begrijp je ook totaal niet wat ik bedoel (was ik niet bedoelt dat jij t zou snappen), maar verder...hardcoresjors wrote:Verwijder je accountHardstyleForEvah wrote:We hebben hier iemand die ik ken (rara wie) die zichzelf altijd (9/10 keer) maar bezeert als er wordt gedronken
Laat ook maarAniThing wrote:ik begrijp je ook niet
HahahahahahahaHardstyleForEvah wrote:Laat ook maarAniThing wrote:ik begrijp je ook nietHet was tegen diegene bedoelt waar ik het tegen typte (Cruelty).
Het grappige is dat ik daar altijd andere mensen op corrigeer 
Heb op Decibel ook rare dingen meegemaakt zeg.
Jij bent grappig man, verwijder je accountHardstyleForEvah wrote:Het grappige is dat ik daar altijd andere mensen op corrigeer