Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

Fans maken bij de Jumbo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
wootum schreef:
Ik zie je filmpje wel op dumpert verschijnen

Paar hebben dat ook nog staan filmen ja xd

Dumpen maaeerr! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:21 

SL8492 schreef:
Gisteravond bbq gehad met klas voor slotdag. Heb ik daar (wel beetje onder dwang) toen ik wat bier op had staan hakken op een tafel xd . Later, toen ik zat was, weer op de tafel gestaan en op Sexy And I Now it staan dansen en trui uitgedaan, broek dan nog net niet. :lol:
Ook wat bier omgegooid daar volgens mij. De hele klas kwam niet meer bij omdat ze zoiets nou totaal niet zouden verwachten van mij. xd

:lol:

JEFSKIII schreef:
Dan ben je harder losgegaan dan biscuit op Loudness

hoer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 20:29 

Hardtraxxer

Ik heb het wel eens gehad dat ik op stap was, en redelijk wat gedronken had. Ook wodka, maar ik mocht van mijn moeder geen sterke drank want (*insert zeververhaal*). Anyways, ik was dus best aangeschoten, en dan ben ik altijd van mening dat ik ieder meisje kan krijgen enzo... Ben ik daar met een meisje gaan praten, allemaal stoere lulverhalen op gaan hangen en enorm interessant doen enzo... Verder niks geworden, ben naar huis gegaan. Zat ik een week later aan tafel thuis, komt mijn moeder thuis van haar werk: ''En ik had toch gezegd dat je geen sterke drank mocht, al die wodka enzo''. Ik had werkelijk geen idee hoe ze dat kon weten, blijkt dat dat meisje een collega van mijn moeder was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 20:54 

Alphix schreef:
Ik heb het wel eens gehad dat ik op stap was, en redelijk wat gedronken had. Ook wodka, maar ik mocht van mijn moeder geen sterke drank want (*insert zeververhaal*). Anyways, ik was dus best aangeschoten, en dan ben ik altijd van mening dat ik ieder meisje kan krijgen enzo... Ben ik daar met een meisje gaan praten, allemaal stoere lulverhalen op gaan hangen en enorm interessant doen enzo... Verder niks geworden, ben naar huis gegaan. Zat ik een week later aan tafel thuis, komt mijn moeder thuis van haar werk: ''En ik had toch gezegd dat je geen sterke drank mocht, al die wodka enzo''. Ik had werkelijk geen idee hoe ze dat kon weten, blijkt dat dat meisje een collega van mijn moeder was >.<

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

Alphix schreef:

Mooi verhaal. Lekker lang en uiteindelijk komt het er op neer dat er niks gebeurd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 03:33 

Bierkoning

Wat een kksaai kutverhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 04:23 

Hardtraxx Veteran

Jurre :lol: Hoort dit bij jouw "leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent" momenten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:18 

Bierkoning

Soms wel ja, sorry Alphix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, het was wel een saai verhaal, daar niet van (spijt me Alphix...), maar jouw reactie was echt prachtig xd Helemaal omdat ik zelf ook wel een paar biertjes op had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 19:55 

Hardtraxxer

Haha, heb vaak de neiging om dingen langdradiger te maken dan dat ze moeten zijn xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

03:33 hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:50 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Pommer schreef:

03:33 hahaha :lol:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:35 

Hardtraxx Veteran

Nu snap ik m xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 04:07 

Hardtraxx Veteran

Vandaag om 20.00 zo dronken als duizend man lopend nar huis gegaan zonder jas en fiets en om half twaalf ben ik weer terug gegaan en nu ben ik weer nuchter.
Maar man man man, wat was ik dronken vandaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 05:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Vandaag om 20.00 zo dronken als duizend man lopend nar huis gegaan zonder jas en fiets en om half twaalf ben ik weer terug gegaan en nu ben ik weer nuchter.

en je bent met jas en fiets weer terug naar huis gegaan? anders issie niet leuk :P

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

en je bent met jas en fiets weer terug naar huis gegaan? anders issie niet leuk :P

Hardtraxx Veteran

Als je davey quote krijg je automatisch een dubbeldubbelpost...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 08:19 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Daveytl schreef:

Jep :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:17 

Hardtraxx Veteran

Koninginnedagen zijn schandalig qua drankgebruik. Elk jaar weer de dag dat ik het meest lazerus ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:14 

Bierkoning

Perry het vogelbekdier winnen op de kermis :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:59 

Hardtraxx Elite

Heb er even op moeten wachten voordat ik weer iets écht leuks en speciaals heb meegemaakt om het hier neer te zetten maar hier issie dan!

Gister met m'n zatte kloten aan een politieagent gevraagd of die een wietje van me wilden kopen. Toen liep ik rustig weg om effe te gaan pissen grepen ze me met z'n tweeën. Viel ik na achter heb ik nog over z'n been heen gepist, weliswaar perongeluk. Toen in het busje mogen zitten, een bonnetje en weer verder feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Heb er even op moeten wachten voordat ik weer iets écht leuks en speciaals heb meegemaakt om het hier neer te zetten maar hier issie dan!

Gister met m'n zatte kloten aan een politieagent gevraagd of die een wietje van me wilden kopen. Toen liep ik rustig weg om effe te gaan pissen grepen ze me met z'n tweeën. Viel ik na achter heb ik nog over z'n been heen gepist, weliswaar perongeluk. Toen in het busje mogen zitten, een bonnetje en weer verder feesten.

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Toch is dat bonnetje altijd minder fijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:33 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Hahaha baas xd Zal niet goedkoop geweest zijn :P
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic