Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Fans maken bij de Jumbo
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
SL8492 wrote:
wootum wrote:Ik zie je filmpje wel op dumpert verschijnen
Paar hebben dat ook nog staan filmen ja xd
Dumpen maaeerr! :thumbsup:
E
SL8492 wrote:Gisteravond bbq gehad met klas voor slotdag. Heb ik daar (wel beetje onder dwang) toen ik wat bier op had staan hakken op een tafel xd . Later, toen ik zat was, weer op de tafel gestaan en op Sexy And I Now it staan dansen en trui uitgedaan, broek dan nog net niet. :lol:
Ook wat bier omgegooid daar volgens mij. De hele klas kwam niet meer bij omdat ze zoiets nou totaal niet zouden verwachten van mij. xd
:lol:

JEFSKIII wrote:Dan ben je harder losgegaan dan biscuit op Loudness
hoer -.-
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Ik heb het wel eens gehad dat ik op stap was, en redelijk wat gedronken had. Ook wodka, maar ik mocht van mijn moeder geen sterke drank want (*insert zeververhaal*). Anyways, ik was dus best aangeschoten, en dan ben ik altijd van mening dat ik ieder meisje kan krijgen enzo... Ben ik daar met een meisje gaan praten, allemaal stoere lulverhalen op gaan hangen en enorm interessant doen enzo... Verder niks geworden, ben naar huis gegaan. Zat ik een week later aan tafel thuis, komt mijn moeder thuis van haar werk: ''En ik had toch gezegd dat je geen sterke drank mocht, al die wodka enzo''. Ik had werkelijk geen idee hoe ze dat kon weten, blijkt dat dat meisje een collega van mijn moeder was >.<
E
Alphix wrote:Ik heb het wel eens gehad dat ik op stap was, en redelijk wat gedronken had. Ook wodka, maar ik mocht van mijn moeder geen sterke drank want (*insert zeververhaal*). Anyways, ik was dus best aangeschoten, en dan ben ik altijd van mening dat ik ieder meisje kan krijgen enzo... Ben ik daar met een meisje gaan praten, allemaal stoere lulverhalen op gaan hangen en enorm interessant doen enzo... Verder niks geworden, ben naar huis gegaan. Zat ik een week later aan tafel thuis, komt mijn moeder thuis van haar werk: ''En ik had toch gezegd dat je geen sterke drank mocht, al die wodka enzo''. Ik had werkelijk geen idee hoe ze dat kon weten, blijkt dat dat meisje een collega van mijn moeder was >.<
:lol: xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Alphix wrote:Ik heb het wel eens gehad dat ik op stap was, en redelijk wat gedronken had. Ook wodka, maar ik mocht van mijn moeder geen sterke drank want (*insert zeververhaal*). Anyways, ik was dus best aangeschoten, en dan ben ik altijd van mening dat ik ieder meisje kan krijgen enzo... Ben ik daar met een meisje gaan praten, allemaal stoere lulverhalen op gaan hangen en enorm interessant doen enzo... Verder niks geworden, ben naar huis gegaan. Zat ik een week later aan tafel thuis, komt mijn moeder thuis van haar werk: ''En ik had toch gezegd dat je geen sterke drank mocht, al die wodka enzo''. Ik had werkelijk geen idee hoe ze dat kon weten, blijkt dat dat meisje een collega van mijn moeder was >.<
Mooi verhaal. Lekker lang en uiteindelijk komt het er op neer dat er niks gebeurd is.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Wat een kksaai kutverhaal
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jurre :lol: Hoort dit bij jouw "leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent" momenten? xd
Bierkoning
last seen 21 days ago
Soms wel ja, sorry Alphix :$
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hahaha, het was wel een saai verhaal, daar niet van (spijt me Alphix...), maar jouw reactie was echt prachtig xd Helemaal omdat ik zelf ook wel een paar biertjes op had :lol:
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Haha, heb vaak de neiging om dingen langdradiger te maken dan dat ze moeten zijn xD
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Pommer wrote:Wat een kksaai kutverhaal
03:33 hahaha :lol:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
JVDM wrote:
Pommer wrote:Wat een kksaai kutverhaal
03:33 hahaha :lol:
:huh:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Nu snap ik m xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Vandaag om 20.00 zo dronken als duizend man lopend nar huis gegaan zonder jas en fiets en om half twaalf ben ik weer terug gegaan en nu ben ik weer nuchter.
Maar man man man, wat was ik dronken vandaag xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Daveytl wrote:Vandaag om 20.00 zo dronken als duizend man lopend nar huis gegaan zonder jas en fiets en om half twaalf ben ik weer terug gegaan en nu ben ik weer nuchter.
en je bent met jas en fiets weer terug naar huis gegaan? anders issie niet leuk :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Daveytl wrote:Vandaag om 20.00 zo dronken als duizend man lopend nar huis gegaan zonder jas en fiets en om half twaalf ben ik weer terug gegaan en nu ben ik weer nuchter.
en je bent met jas en fiets weer terug naar huis gegaan? anders issie niet leuk :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Als je davey quote krijg je automatisch een dubbeldubbelpost...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Distinctive wrote:
Jep :cool:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Koninginnedagen zijn schandalig qua drankgebruik. Elk jaar weer de dag dat ik het meest lazerus ben.
Bierkoning
last seen 21 days ago
Perry het vogelbekdier winnen op de kermis :cool: :cool: :cool:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Heb er even op moeten wachten voordat ik weer iets écht leuks en speciaals heb meegemaakt om het hier neer te zetten maar hier issie dan!

Gister met m'n zatte kloten aan een politieagent gevraagd of die een wietje van me wilden kopen. Toen liep ik rustig weg om effe te gaan pissen grepen ze me met z'n tweeën. Viel ik na achter heb ik nog over z'n been heen gepist, weliswaar perongeluk. Toen in het busje mogen zitten, een bonnetje en weer verder feesten.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Hard4Us wrote:Heb er even op moeten wachten voordat ik weer iets écht leuks en speciaals heb meegemaakt om het hier neer te zetten maar hier issie dan!

Gister met m'n zatte kloten aan een politieagent gevraagd of die een wietje van me wilden kopen. Toen liep ik rustig weg om effe te gaan pissen grepen ze me met z'n tweeën. Viel ik na achter heb ik nog over z'n been heen gepist, weliswaar perongeluk. Toen in het busje mogen zitten, een bonnetje en weer verder feesten.
:lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hard4Us wrote:Heb er even op moeten wachten voordat ik weer iets écht leuks en speciaals heb meegemaakt om het hier neer te zetten maar hier issie dan!

Toch is dat bonnetje altijd minder fijn :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026

Hahaha baas xd Zal niet goedkoop geweest zijn :P