Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:33 

Bierkoning

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 23:20 

Basss27 schreef:
Dat doe je gewoon niet. Ik maak er verder niet teveel woorden aan vuil.

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 09:02 

Hardtraxx Veteran

Met mijn dronke kop naar buiten rennen uit het niets, en dan vol op mijn bek gaan over de wortels van een boom :x Verder buren nog paar keer naar mijn huis gebeld "of we alles aan het afbreken waren" :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 11:39 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Citaat:
Leeftijd: 14

Owja dan mag je geen lol hebben -.- bijna 15 en net of jij toen nog nooit dronken was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:12 

Kraak... Piep...

HardstyleForEvah schreef:
Socializerz schreef:
Citaat:
Leeftijd: 14

Owja dan mag je geen lol hebben -.- bijna 15 en net of jij toen nog nooit dronken was haha.

Hij is 15 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Hij is 15 :lol:

Owja xd mijn fout hahaha was serieus niet bewust :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:28 

dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was
niet van die OH IK BEN DRONKEN GEWEEST VOOR HET EERST EN HEB ALLES ONDERGEKOTST NU BEN IK COOL EN LAAT IK HET OP EEN FORUM POSTEN WANT DAN BEN IK HELEMAAL NIET MEGA KANSLOOS mensen. allemaal kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was
niet van die OH IK BEN DRONKEN GEWEEST VOOR HET EERST EN HEB ALLES ONDERGEKOTST NU BEN IK COOL EN LAAT IK HET OP EEN FORUM POSTEN WANT DAN BEN IK HELEMAAL NIET MEGA KANSLOOS mensen. allemaal kut enter

Wie zou dat toch zijn? :cool:
EDIT: Ben gewoon 16+, dus ik hoor er toch niet bij :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
KSwoosh schreef:

Gast hallo zulke verhalen geven interswag. Dat wil toch iedereen?

Ja idd, zouden jullie tevens ook even mijn hyves willen respecteren dat zou ik zeer op prijs stellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

R&R IS BACK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:44 

Socializerz schreef:
KSwoosh schreef:

Gast hallo zulke verhalen geven interswag. Dat wil toch iedereen?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

HOU OP KASPER JE VERPEST HET HELE FORUM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:56 

teupie schreef:

ok ik ga wel even zat worden alles onderkotsen en dik verslag uit doen hier op het forum want dan ben ik cool ja toch of niet dan zeker wel want ik ben nog maar 13 jaar oud en heb geen fatsoenlijke opvoeding gehad van mn ouders waarbij ik normen en waarden aangeleerd krijg waardoor ik besef krijg van wat wel en niet cool is maarja ik wil interswag dus ik ga maar vast kotsen dubbeldoei
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:01 

Hardtraxx Beheerder

KSwoosh schreef:
teupie schreef:

ok ik ga wel even zat worden alles onderkotsen en dik verslag uit doen hier op het forum want dan ben ik cool ja toch of niet dan zeker wel want ik ben nog maar 13 jaar oud en heb geen fatsoenlijke opvoeding gehad van mn ouders waarbij ik normen en waarden aangeleerd krijg waardoor ik besef krijg van wat wel en niet cool is maarja ik wil interswag dus ik ga maar vast kotsen dubbeldoei

Doe niet zo pauperstoer je maakt de kleintjes bang :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

rust :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

whaha, heb je weer teveel pasoa op ?! ik ging gister zo bij een maat thuis suipe en we hadden kapot veel gehaald man! stadje in geweest enzo ging ik nog beetje chickie dansen ensow sij was egt lekker. naar huis gefietst en doodhard op mn bek gegaan vlak bij polisie buro :lol: :lol: was gelukig net op tijd weg voordat iemand t zag. was vette avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:04 

Hardtraxx Beheerder

teupie schreef:
whaha, heb je weer teveel pasoa op ?! ik ging gister zo bij een maat thuis suipe en we hadden kapot veel gehaald man! stadje in geweest enzo ging ik nog beetje chickie dansen ensow sij was egt lekker. naar huis gefietst en doodhard op mn bek gegaan vlak bij polisie buro :lol: :lol: was gelukig net op tijd weg voordat iemand t zag. was vette avond!

ik zat gister doodleuk voor mn laptop toen ik er ineens achterkwam dat m'n biertje op was. ben toen maar op bed gegaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
ik zat gister doodleuk voor mn laptop toen ik er ineens achterkwam dat m'n biertje op was. ben toen maar op bed gegaan :(

Zo zag mijn avond er ook ongeveer uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:21 

ik had film gekeken en daarna drokz zitten luisteren en doelloos zitten internetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:32 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond bbq gehad met klas voor slotdag. Heb ik daar (wel beetje onder dwang) toen ik wat bier op had staan hakken op een tafel xd . Later, toen ik zat was, weer op de tafel gestaan en op Sexy And I Now it staan dansen en trui uitgedaan, broek dan nog net niet. :lol:
Ook wat bier omgegooid daar volgens mij. De hele klas kwam niet meer bij omdat ze zoiets nou totaal niet zouden verwachten van mij. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:01 

Dan ben je harder losgegaan dan biscuit op Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:05 

Hardtraxx Crew

Ik zie je filmpje wel op dumpert verschijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:10 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik zie je filmpje wel op dumpert verschijnen

Paar hebben dat ook nog staan filmen ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:15 

Hardtraxx Elite