Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
dit.Basss27 wrote:Dat doe je gewoon niet. Ik maak er verder niet teveel woorden aan vuil.
Met mijn dronke kop naar buiten rennen uit het niets, en dan vol op mijn bek gaan over de wortels van een boom
Verder buren nog paar keer naar mijn huis gebeld "of we alles aan het afbreken waren" 
Owja dan mag je geen lol hebbenSocializerz wrote:Leeftijd: 14
Hij is 15HardstyleForEvah wrote:Owja dan mag je geen lol hebbenSocializerz wrote:Leeftijd: 14bijna 15 en net of jij toen nog nooit dronken was haha.
OwjaBroken Balance wrote:Hij is 15HardstyleForEvah wrote:
Owja dan mag je geen lol hebbenbijna 15 en net of jij toen nog nooit dronken was haha.
-
G
dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was
niet van die OH IK BEN DRONKEN GEWEEST VOOR HET EERST EN HEB ALLES ONDERGEKOTST NU BEN IK COOL EN LAAT IK HET OP EEN FORUM POSTEN WANT DAN BEN IK HELEMAAL NIET MEGA KANSLOOS mensen. allemaal kut enter
niet van die OH IK BEN DRONKEN GEWEEST VOOR HET EERST EN HEB ALLES ONDERGEKOTST NU BEN IK COOL EN LAAT IK HET OP EEN FORUM POSTEN WANT DAN BEN IK HELEMAAL NIET MEGA KANSLOOS mensen. allemaal kut enter
Wie zou dat toch zijn?KSwoosh wrote:dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was
EDIT: Ben gewoon 16+, dus ik hoor er toch niet bij
Last edited by SL5963 on 24 Mar 2013 12:45, edited 1 time in total.
Ja idd, zouden jullie tevens ook even mijn hyves willen respecteren dat zou ik zeer op prijs stellenSocializerz wrote:Gast hallo zulke verhalen geven interswag. Dat wil toch iedereen?KSwoosh wrote:dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
R&R IS BACK!
-
G
Socializerz wrote:Gast hallo zulke verhalen geven interswag. Dat wil toch iedereen?KSwoosh wrote:dit forum moet echt 16+ worden, met uitzondering van chille normale jonge gozers zoals Draidy was

HOU OP KASPER JE VERPEST HET HELE FORUM.
-
G
ok ik ga wel even zat worden alles onderkotsen en dik verslag uit doen hier op het forum want dan ben ik cool ja toch of niet dan zeker wel want ik ben nog maar 13 jaar oud en heb geen fatsoenlijke opvoeding gehad van mn ouders waarbij ik normen en waarden aangeleerd krijg waardoor ik besef krijg van wat wel en niet cool is maarja ik wil interswag dus ik ga maar vast kotsen dubbeldoeiteupie wrote:HOU OP KASPER JE VERPEST HET HELE FORUM.
Doe niet zo pauperstoer je maakt de kleintjes bangKSwoosh wrote:ok ik ga wel even zat worden alles onderkotsen en dik verslag uit doen hier op het forum want dan ben ik cool ja toch of niet dan zeker wel want ik ben nog maar 13 jaar oud en heb geen fatsoenlijke opvoeding gehad van mn ouders waarbij ik normen en waarden aangeleerd krijg waardoor ik besef krijg van wat wel en niet cool is maarja ik wil interswag dus ik ga maar vast kotsen dubbeldoeiteupie wrote:HOU OP KASPER JE VERPEST HET HELE FORUM.
whaha, heb je weer teveel pasoa op ?! ik ging gister zo bij een maat thuis suipe en we hadden kapot veel gehaald man! stadje in geweest enzo ging ik nog beetje chickie dansen ensow sij was egt lekker. naar huis gefietst en doodhard op mn bek gegaan vlak bij polisie buro
was gelukig net op tijd weg voordat iemand t zag. was vette avond!
ik zat gister doodleuk voor mn laptop toen ik er ineens achterkwam dat m'n biertje op was. ben toen maar op bed gegaanteupie wrote:whaha, heb je weer teveel pasoa op ?! ik ging gister zo bij een maat thuis suipe en we hadden kapot veel gehaald man! stadje in geweest enzo ging ik nog beetje chickie dansen ensow sij was egt lekker. naar huis gefietst en doodhard op mn bek gegaan vlak bij polisie buro![]()
was gelukig net op tijd weg voordat iemand t zag. was vette avond!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zo zag mijn avond er ook ongeveer uit.The Venator wrote:ik zat gister doodleuk voor mn laptop toen ik er ineens achterkwam dat m'n biertje op was. ben toen maar op bed gegaan
-
G
ik had film gekeken en daarna drokz zitten luisteren en doelloos zitten internetten
The Venator wrote:ik zat gister doodleuk voor mn laptop toen ik er ineens achterkwam dat m'n biertje op was. ben toen maar op bed gegaan
Gisteravond bbq gehad met klas voor slotdag. Heb ik daar (wel beetje onder dwang) toen ik wat bier op had staan hakken op een tafel
. Later, toen ik zat was, weer op de tafel gestaan en op Sexy And I Now it staan dansen en trui uitgedaan, broek dan nog net niet. 
Ook wat bier omgegooid daar volgens mij. De hele klas kwam niet meer bij omdat ze zoiets nou totaal niet zouden verwachten van mij.
Ook wat bier omgegooid daar volgens mij. De hele klas kwam niet meer bij omdat ze zoiets nou totaal niet zouden verwachten van mij.
-
J
Dan ben je harder losgegaan dan biscuit op Loudness
Ik zie je filmpje wel op dumpert verschijnen
Paar hebben dat ook nog staan filmen jawootum wrote:Ik zie je filmpje wel op dumpert verschijnen
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Haha lekker bezig Sandertje !