Hahahahahaha 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Haha dat is vandaag dus, nee zit nu met een kater op schoolTiMOTHYb wrote:Volgende dag aan de Ikea verkocht?
Hahahahahaha geweldige eindbaasHard4Us wrote:Gisteravond lekker gezopen bij een maat van me die een week alleen thuis is dus besloten we door het dorp rond te lopen en toen kwamen we op het goeie idee om een paard te jatten uit een wei van het kinderdagverblijf en het in een willekeurige stal neer te zetten. Achteraf misschien wel spijt van maja ik hou me soms gewoon niet meer.
hier een foto:
en let maar niet op me bakkes.
Maat van me laatst trouwens ook, kwamen van een feestje af, vraagt ie of ik even wou wachten omdat ie moest zeiken. Duurde alleen wel erg lang en ik stond 100 meter verderop ergens, dus ik besloot even terug te fietsen om te kijken wat die vent aan het doen was. Staat ie met z'n zwans bij een random huis door de brievenbus in de voordeur naar binnen te zeiken met z'n smoel half K.O. tegen het ruitje aan hangend. 
hahahahaha oh oh, jij bent nu al nieuwkomer van t jaar
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Hahaha, ook al eens gehad ja :pFuzzylogic wrote:Maat van me laatst trouwens ook, kwamen van een feestje af, vraagt ie of ik even wou wachten omdat ie moest zeiken. Duurde alleen wel erg lang en ik stond 100 meter verderop ergens, dus ik besloot even terug te fietsen om te kijken wat die vent aan het doen was. Staat ie met z'n zwans bij een random huis door de brievenbus in de voordeur naar binnen te zeiken met z'n smoel half K.O. tegen het ruitje aan hangend.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Is hier ook een bokaal voor te winnen?teupie wrote:hahahahaha oh oh, jij bent nu al nieuwkomer van t jaar
Geen bokaal. Wel eeuwige roem toppa van 2012Hard4Us wrote:Is hier ook een bokaal voor te winnen?teupie wrote:hahahahaha oh oh, jij bent nu al nieuwkomer van t jaar
Dit dus haha zoiezo.teupie wrote:hahahahaha oh oh, jij bent nu al nieuwkomer van t jaar
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Heb je nog in je broek gepoept?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Haha wie weet komt er na het weekend wel weer een leuk verhaaltje als ik weer iets geks meemaak laat ik het jullie gelijk weten.Jurheinen wrote:Heb je nog in je broek gepoept?
Kan niet wachtenHard4Us wrote:Haha wie weet komt er na het weekend wel weer een leuk verhaaltje als ik weer iets geks meemaak laat ik het jullie gelijk weten.Jurheinen wrote:Heb je nog in je broek gepoept?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Swek
Zozo en ik maar denken dat ik niet barkie was. Het paard maakt het goed hoop ik.
Dat boeren zuipfeest waar jij heen gaat kan niet normaal verlopenHard4Us wrote:Haha wie weet komt er na het weekend wel weer een leuk verhaaltje als ik weer iets geks meemaak laat ik het jullie gelijk weten.Jurheinen wrote:Heb je nog in je broek gepoept?
Hard4Us wrote:Gisteravond lekker gezopen bij een maat van me die een week alleen thuis is dus besloten we door het dorp rond te lopen en toen kwamen we op het goeie idee om een paard te jatten uit een wei van het kinderdagverblijf en het in een willekeurige stal neer te zetten. Achteraf misschien wel spijt van maja ik hou me soms gewoon niet meer.
hier een foto:
en let maar niet op me bakkes.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat doe je gewoon niet. Ik maak er verder niet teveel woorden aan vuil.
wat hij zegt, al ben je nog zo zat, hoe haal je het in je hoofd!Basss27 wrote:Dat doe je gewoon niet. Ik maak er verder niet teveel woorden aan vuil.
Eens. Hoewelde rest van de verhalen zeer vermakelijk zijn :pDistinctive wrote:wat hij zegt, al ben je nog zo zat, hoe haal je het in je hoofd!Basss27 wrote:Dat doe je gewoon niet. Ik maak er verder niet teveel woorden aan vuil.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Kan me wel iets voorstellen in de mensen die het niet zo tof vinden, heb er ook spijt van hoor, dag er na naar die stal geweest waar het paard stond en weer netjes afgeleverd, de eigenaar en eigenares vonden het niet erg en konden er wel om lachen, natuurlijk wel alleen omdat we het beest hebben teruggebracht. Ach, soms vergeet ik gewoon ff waar ik mee bezig ben.
@fuzzylogic
Haha, dat feest van vanavond gaat zeker ook weer raar worden, hopelijk maak ik weer iets mee wat de moeite is om hier neer te zetten ;p.
@fuzzylogic
Haha, dat feest van vanavond gaat zeker ook weer raar worden, hopelijk maak ik weer iets mee wat de moeite is om hier neer te zetten ;p.
Das dan wel weer netjesHard4Us wrote: dag er na naar die stal geweest waar het paard stond en weer netjes afgeleverd, de eigenaar en eigenares vonden het niet erg en konden er wel om lachen, natuurlijk wel alleen omdat we het beest hebben teruggebracht.
In that case: Geniale actieHard4Us wrote: dag er na naar die stal geweest waar het paard stond en weer netjes afgeleverd, de eigenaar en eigenares vonden het niet erg en konden er wel om lachen, natuurlijk wel alleen omdat we het beest hebben teruggebracht.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
@STAN_ & @Fuzzylogic
Ik ben wel opgevoed hoor.
Ik ben wel opgevoed hoor.