Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

Geweldig topic inderdaad! :thumbsup:
Wat ik in ieder geval vaak mee maak is dat ik altijd hekjes zie tussen de menigte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

mooie bump

zelf niet veel meegemaakt... zaterdag achterop de fiets in slaap gevallen en eraf gekankerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:50 

teupie schreef:
mooie bump

zelf niet veel meegemaakt... zaterdag achterop de fiets in slaap gevallen en eraf gekankerd.

Achter op de fiets bij rosanneeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:55 

Hardtraxx Veteran

nee achterop bij isabel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:03 

Hardtraxx Veteran

- Met een dildo rondlopen en vragen aan meisjes of ze hem lusten.
- Met diezelfde dildo naar random meisjes lopen en zeggen: "Dat ik jou hier tegen kom :huh: Lang niet gezien, maar heey, ik had er op gerekend en ik heb nog een cadeautje voor je!!"
- Met weer diezelfde dildo langs de ramen van chique restaurants lopen, dan op de ramen kloppen en dan dat ding laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:03 

Hardtraxx Veteran

Dubbelposten doe ik ook als ik vdk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:24 

Hardtraxx Veteran

In de diepste dieptes proberen te kijken terwijl je geen reet ziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Wheelie op je fiets trekken maar er de fijngereden sneeuw is ijsgeworden. Hoppa, op je plaat. Doe het elke keer, soort van automatisme. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Wheelie op je fiets trekken maar er de fijngereden sneeuw is ijsgeworden. Hoppa, op je plaat. Doe het elke keer, soort van autisme. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Lenny schreef:
Wheelie op je fiets trekken maar er de fijngereden sneeuw is ijsgeworden. Hoppa, op je plaat. Doe het elke keer, soort van autisme. xd

Zo kan je het ook zien, ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

keep the vdk verhalen aliveeeeeeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 21:01 

Bierkoning

2 weken terug in Amsterdam (Jantjes Verjaardag) was ik redelijk naar de klote, en om een of andere reden moest ik de taak van het wc vrouwtje even overnemen. En toen liet ik alle lekkere wijven gratis pissen en alle lelijkerds liet ik betalen :cool: Was het wc vrouwtje alleen niet zo blij mee haha. Die avond nog wel wat andere rare dingen gedaan maar het meeste is uit m'n geheugen verdwenen. Ik kwam een week later terug en ik had het gevoel dat al die medewerkers in Jantjes Verjaardag me allemaal aan zaten te staren van daar heb je hem weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

Vorige week op school had ik de hele les een bult op mn neus ofzo. Wist niet wat het was, dus na de les gelijk naar de wc gelopen en in de spiegel gekeken om te kijken wat het was. Ik kwam eruit, zei iemand voor de grap 'dat is de meiden wc', ik keek achterom, was het ook echt de meiden wc. :lol: :lol:
Met andere woorden ik ben de meiden wc binnengelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 21:13 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
2 weken terug in Amsterdam (Jantjes Verjaardag) was ik redelijk naar de klote, en om een of andere reden moest ik de taak van het wc vrouwtje even overnemen. En toen liet ik alle lekkere wijven gratis pissen en alle lelijkerds liet ik betalen :cool: Was het wc vrouwtje alleen niet zo blij mee haha. Die avond nog wel wat andere rare dingen gedaan maar het meeste is uit m'n geheugen verdwenen. Ik kwam een week later terug en ik had het gevoel dat al die medewerkers in Jantjes Verjaardag me allemaal aan zaten te staren van daar heb je hem weer :P

hoe is jantjes verjaardag? Kom er zelf nooit maar hoor wel veel mensen die erheen gaan

Nog beetje geld in je zak gestoken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
2 weken terug in Amsterdam (Jantjes Verjaardag) was ik redelijk naar de klote, en om een of andere reden moest ik de taak van het wc vrouwtje even overnemen.

Bij Rawmadness heb ik zoooo hard om moeten lachen met Bas toen we het hier over hadden.
Eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:32 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Vorige week op school had ik de hele les een bult op mn neus ofzo. Wist niet wat het was, dus na de les gelijk naar de wc gelopen en in de spiegel gekeken om te kijken wat het was. Ik kwam eruit, zei iemand voor de grap 'dat is de meiden wc', ik keek achterom, was het ook echt de meiden wc. :lol: :lol:
Met andere woorden ik ben de meiden wc binnengelopen.

hahahahahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

Ok ff denken. Toen ik in de 4e klas zat was ik een keertje zo dronken bij aardrijkskunde dat toen zon nerdje weer blij het goeie antwoord wist op een vraag op de leraar (:') ik weet) dat ik op de tafel ben gaan staan in mn handen ben gaan klappen en zong marc marc je moeder is een hoer. Zelfde jaar bij economie had ik het zo warm en docent wou geen deur open zettten dat ik mn kleren ging uit trekken. 1e is echt random en triest en het leverde ook een schorsing van 4 dagen op geloof ik. Ook een keertje op uitje school bij een dansvoorstelling was ik zo dronken dat ik terwijl die voorstelling bezig was ik roepend die dansvloer op ben gaan lopen en ging roepen ff pauze ff pauze ik moet kotsen xd Wederom een schorsing en daar in Rotterdam mag ik niet meer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:15 

Kraak... Piep...

Koprol over de dansvloer doen, omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:44 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ok ff denken. Toen ik in de 4e klas zat was ik een keertje zo dronken bij aardrijkskunde dat toen zon nerdje weer blij het goeie antwoord wist op een vraag op de leraar (:') ik weet) dat ik op de tafel ben gaan staan in mn handen ben gaan klappen en zong marc marc je moeder is een hoer. Zelfde jaar bij economie had ik het zo warm en docent wou geen deur open zettten dat ik mn kleren ging uit trekken. 1e is echt random en triest en het leverde ook een schorsing van 4 dagen op geloof ik. Ook een keertje op uitje school bij een dansvoorstelling was ik zo dronken dat ik terwijl die voorstelling bezig was ik roepend die dansvloer op ben gaan lopen en ging roepen ff pauze ff pauze ik moet kotsen xd Wederom een schorsing en daar in Rotterdam mag ik niet meer komen.

wat was jij een stoere belhamel zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:17 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
2 weken terug in Amsterdam (Jantjes Verjaardag) was ik redelijk naar de klote, en om een of andere reden moest ik de taak van het wc vrouwtje even overnemen.

Bij Rawmadness heb ik zoooo hard om moeten lachen met Bas toen we het hier over hadden.
Eindbaas :worship:

Haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

:lol: :lol: :lol: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:06 

Hardtraxx Veteran

What hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Ook gewoon op school, doe je vodka door je cornflakes ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:36 

Hardtraxx Beheerder

mrazura schreef:

wat moet jij een pauper geweest zijn zeg. niet te zuinig xd
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic