Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:51 

Hardtraxx Elite

Haha, gaat niet echt over VDK. Maar 'n mongool die altijd bij Time-Out in Gemert rondloopt met wat langer haar, ouder uiterlijk en loopt heletijd met z'n handen in de lucht en mond open, en als je dan vraagt wat hij op heeft, een HALF pilletje en GHB, en dat IEDER weekend.

Iemand die deze vent kent? Die is pas VDKKKKKKK
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Haha, gaat niet echt over VDK. Maar 'n mongool die altijd bij Time-Out in Gemert rondloopt met wat langer haar, ouder uiterlijk en loopt heletijd met z'n handen in de lucht en mond open, en als je dan vraagt wat hij op heeft, een HALF pilletje en GHB, en dat IEDER weekend.

Hahaha die kerel is inderdaad geniaal, die is echt elke keer he-le-maal de weg kwijt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:29 

ik doe dan wel eens hier vage teksten schrijven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:31 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Hard4Us schreef:

Hahaha die kerel is inderdaad geniaal, die is echt elke keer he-le-maal de weg kwijt! :lol:

Ja, kwam altijd in de Matrixx, alleen vertelde hij me zaterdag dat ie daar nooit meer komt, waarom weet ik al niet meer, want was toen zelf ook niet helemaal helder meer xd Op Pf zou die iets van jochiej oid heten, zelf zei die viva hardcore, maar kan hem onder beide namen niet vinden op pf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:44 

Hardtraxx Elite

Heb ook een keer met die waus staan praten. Liet ie foto's van z'n kinderen zien enzo, waar die geen contact meer mee heeft.. Joh, wat vreemd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 12:12 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Haha ik weet wie je bedoelt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:57 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
toen ik thuis kwam m'n bed en alles ondergekotst, vervolgens mn dekbed en kussens gepakt en daarmee onder de douche gaan staan, daarna weer m'n bed 'opgemaakt' om het vervolgens opnieuw onder te kotsen

Dat is wel echt insane haha :thumbup: ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:25 

Hardtraxx Veteran

Was ook wel een toppunt xd
Ik kots bijna nooit van de alcohol, maar het probleem bij mij is dat als het wel gebeurd dat het dan ook heeeeel lang door kan gaan :P
Toen dat gebeurde was het pas om 17:00 uur de volgende dag opgehouden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

toevallig vannacht weer bij dronken maat in de auto gestapt, wil de garage uitrijden maar rijd vol tegen de muur :lol: Weg bumper, maar gewoon stug doorrijden... bij elke hobbel schuurde dat hele ding over de grond.

paar maandjes terug ook, beide best een slok op rijdt andere maat tegen stoeprandje waardoor zn beide linker banden lek raken. Vervolgens ook gewoon doorgereden tot de velg krom was en we de anwb moesten bellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 15:36 

Hardtraxxer

echt stoer man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Vannacht met de rattentaxi naar huis gegaan omdat ik te drunk was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Een fiets van iemand op een pilaar naast zo'n hek zetten op 2 m hoogte.

De sloot perongeluk in fietsen en gelijk ook in het prikkeldraad :x xd .

Iemand= Hardstyleforevah en er daarna nog over pisse :mad:
Je vergeet iemand anders fiets kapot make :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:55 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
toevallig vannacht weer bij dronken maat in de auto gestapt, wil de garage uitrijden maar rijd vol tegen de muur :lol: Weg bumper, maar gewoon stug doorrijden... bij elke hobbel schuurde dat hele ding over de grond.

paar maandjes terug ook, beide best een slok op rijdt andere maat tegen stoeprandje waardoor zn beide linker banden lek raken. Vervolgens ook gewoon doorgereden tot de velg krom was en we de anwb moesten bellen

Je stapt toch niet bij iemand in die dronken is? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:57 

Hardtraxx Addict

Basss27 schreef:
teupie schreef:

Je stapt toch niet bij iemand in die dronken is? :x

Die laat je toch uberhaupt niet in een auto rijden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 16:59 

Hardtraxx Addict

Indeed. Kijk dit filmpje maar is:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6469662 ... rders.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

Allemaal erg grappig ja...

tot dat je zoals mij een vriend verliest die door een paar glazen teveel frontaal tegen een boom aanknalt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:41 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:

Beter geef je 'm de volgende keer een paar klappen voor het feit dat hij een onverantwoordelijke debiel is in plaats van überhaupt in te stappen. Maar mooi verhaal man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

Ja jullie hebben ook wel gelijk, totaal niet bij nagedacht op dat moment, en achteraf ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Cruelty schreef:

Geen kletskoek verkopen.

Kut he dinge vergete ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:10 

Hardtraxx Veteran

dafuq :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:31 

Hardtraxx Veteran

Wanneer komt er een hardtraxx vdk borrel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:55 

Hardtraxx Elite

Een keer zo strak en zat zomaar een taxi in gestapt waar mensen in zaten die ik niet kende, pas halverwege achter gekomen dat het andere waren, inmiddels zat ik zo wat in Deurne terwijl ik naar Boxmeer moest. Ondertussen 40 gemisten oproepen van vrienden, ouders etc. Haha, toen ik weer wat helder was maar iemand opgebeld en die kwam me halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:06 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:

was toch cruelty's fiets waar overheen was gepiest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Cruelty schreef:

was toch cruelty's fiets waar overheen was gepiest? :P

Nee over die van mij haha, cruelty's fiets is ook helemaal naar de klote net zo als die van mij (hij reed 5x tegen mijn fiets aan >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:26 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Hard4Us schreef:
Een keer zo strak en zat zomaar een taxi in gestapt waar mensen in zaten die ik niet kende, pas halverwege achter gekomen dat het andere waren, inmiddels zat ik zo wat in Deurne terwijl ik naar Boxmeer moest. Ondertussen 40 gemisten oproepen van vrienden, ouders etc. Haha, toen ik weer wat helder was maar iemand opgebeld en die kwam me halen.

Lol ik ken wat mensen uit Deurne die me recentelijk een verhaal vertelden over dat er een onbekende bij hun in de taxi stapte :lol:

Hahaha! Zou ik goed kunnen zijn geweest.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic