Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
As we speak zit een maat van me doodleuk over mijn tapijt heen te zeiken, omdat hij niet meer zo goed in een fles kan richten. -.-
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Schop m naar buiten!
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Normaal drink ik nooit bier en Bacardi door elkaar want dat gaat altijd fout. Maar gister had ik al zoveel bier op dat ik gewoon 3 baco's op heb. Eigenlijk dacht ik dat ik moest kotsen maar gelukkig is dat niet gebeurd.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Rampestamper wrote:Normaal drink ik nooit bier en Bacardi door elkaar want dat gaat altijd fout. Maar gister had ik al zoveel bier op dat ik gewoon 3 baco's op heb. Eigenlijk dacht ik dat ik moest kotsen maar gelukkig is dat niet gebeurd.
kewl :P
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Heeft iemand nog goede tips om kotsgeur uit stof te halen? Ik heb het meeste er al uit door meerdere keren alles te wassen en koffie over de vlek te strooien (werkt echt) maar de zure lucht blijft er nog wel.
Of is de geur eruit slijten echt de enige manier?
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote: Het is dan nog altijd Spako, jwz o33 ut leven van du straat fuck du popo skirre tijden mattie jonko klappen alles.
Oh heer, donders keelsie eh, ben jie wel goed heey?
A
Op zoek gaan naar Daan :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Almighty wrote:Op zoek gaan naar Daan :cool:
Nog nooit iemand gezien die zo blij was dat ie me eindelijk had gevonden.
En vervolgens lieve dingen roepen over Marijn.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
dawasiknie wrote:
Almighty wrote:Op zoek gaan naar Daan :cool:
Nog nooit iemand gezien die zo blij was dat ie me eindelijk had gevonden.
En vervolgens lieve dingen roepen over Marijn.
Hahahaha kei vet xD Zulk soort dingen vind ik altijd het mooiste als mensen vdk zijn
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
met carnaval zo'n groot plastic ijsje jatten bij een friettent :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
tijntjuh120 wrote:groot ijsje
Contradictio in terminis :x
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
The Skribbler wrote:
tijntjuh120 wrote:groot ijsje
Contradictio in terminis :x
-Vriend van me vroeg op Q-base wanneer Adaro moest draaien. Ik heel fier en behulpzaam: "Moet je mijn timetable eens bekijken?" En dan gewoon mijn pakje sigaretten geven.
-Heb ook een keer in de schuif van mijn broertje's bureau op zijn kamer gepist na een dronken nacht. Komt men moeder kijken, "Wa stade gij daar te doen?" "Te pissen, of wa denkte?"
-Naar men vriendin telefoneren en 10 minuten een echt gesprek gevoerd met haar voicemail, terwijl ik dacht dat ze ook gewoon terugpraatte. Volgende dag dat luisteren was best wel grappig en ook wel vernederend :).
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Op Intents dag 1... In heilige overtuiging zijn dat het feest al afgelopen is, en keurig exact de weg naar de auto terug gevonden, en vervolgens na een kwartier wachten je vrienden bellen om te vragen waar ze blijven.. En er dan pas achterkomen dat je dus een uur te vroeg weg bent gegaan... Nog steeds word ik ermee geconfronteerd :lol:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Ruubiie wrote:Intents dag 1...
Hou maar op Ruben :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ruubiie wrote:Intents dag 1
Feest was bagger, maar had daar m'n eerste vdk ervaring samen met een maat van me, was geweldig.
Was een opstootje, die maat van me gaat ertussenin staan en begint een vredespreek te houden alsof ie god is waardoor het uiteindelijk nog werd opgelost ook :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Lose My Mind zingen, Zweeds dansen en opnemen. En nee, het komt niet online... :$
A
Alcohol?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Almighty wrote:Alcohol?
:yes:
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Afgelopen weekend was ook weer epic :lol: Op stap geweest, maar hadden onze spullen in een kluisje op het station liggen. Dus naderhand willen wij die spullen ophalen maar het station was nog dicht. Kwamen er op 1 fiets 3 meiden en 1 op een andere fiets aan, uit Boxtel (dat weet ik nog). Volgende dag word ik wakker bij een maat, willen lege kratjes naar de schuur brengen; staan daar die twee fietsen. Maar wat tussendoor gebeurd is, geen idee :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ruubiie wrote:Op Intents dag 1... In heilige overtuiging zijn dat het feest al afgelopen is, en keurig exact de weg naar de auto terug gevonden, en vervolgens na een kwartier wachten je vrienden bellen om te vragen waar ze blijven.. En er dan pas achterkomen dat je dus een uur te vroeg weg bent gegaan... Nog steeds word ik ermee geconfronteerd :lol:
Hahaha toen belde je mij nog :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Ruubiie wrote:Op Intents dag 1...
Iets met hondjes en helemaal para zijn :P ?
G
urbandesigner wrote:
Ruubiie wrote:Op Intents dag 1...
Iets met hondjes en helemaal para zijn :P ?
dat weet ik ook nog ja :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Jammer dat ik je daar ook al niet gezien heb Kswoosh :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
wootum wrote:Afgelopen weekend was ook weer epic :lol: Op stap geweest, maar hadden onze spullen in een kluisje op het station liggen. Dus naderhand willen wij die spullen ophalen maar het station was nog dicht. Kwamen er op 1 fiets 3 meiden en 1 op een andere fiets aan, uit Boxtel (dat weet ik nog). Volgende dag word ik wakker bij een maat, willen lege kratjes naar de schuur brengen; staan daar die twee fietsen. Maar wat tussendoor gebeurd is, geen idee :P
Neukeeeeh
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Bump

Omdat het zo'n geweldig topic is :P