Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
- Sigaret verkeerd om opsteken

Dit heb ik nuchter ook meerdere keren meegemaakt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:58 

Hardtraxx Addict

heb niet echt rare dingen. wel wat meegemaakt hoor.

- gevallen vanaf het perron op het spoor (was niet leuk :P )
- iPod naar de tyfus gegooid
- van de fiets gestuiterd met korte broek. 's ochtends wakker worden met een dekbed die aan je been plakt + rood everywhere
- met gedroogde kots op je wang wakker worden xd
- op de WC in slaap vallen en naar bed worden gebracht.
- in een bezemkast gaan slapen ipv m'n bed.
- bij een meid op de gang aankloppen en zeggen dat ik zo geil ben dat ik wel een paard kan neuken. en dan vragen of ze wil hinniken. en afgewezen worden.

tot zover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Frazyr schreef:

Als ik dronken ben doe ik andere dingen met een peuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Wil ik dit weten? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Fuzzylogic schreef:
Frazyr schreef:

Als ik dronken ben doe ik andere dingen met een peuk :$

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
- bij een meid op de gang aankloppen en zeggen dat ik zo geil ben dat ik wel een paard kan neuken. en dan vragen of ze wil hinniken. en afgewezen worden.

Dafuq :lol: heeft ze wel voor je gehinnikt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben een maat 1x dronken thuisgebracht.. Z'n ouders lagen al te slapen.. Wij heel voorzichtig naar boven met hem, (z'n kamer zat links) loopt die gek naar rechts, kleed zich uit op de overloop.. Trekt de deur van z'n ouders hun kamer open, en ploft er zo tussenin xd , :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 02:49 

Hardtraxx Elite

In slaap gevallen op de wc, wakker geworden met men broek vol kots. Fijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 02:57 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Expres tegen mn garagedeur opfietsen om zo sneller stil te staan, is gelijk de hele buurt wakker.

WHAHAHAHA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 09:38 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
delange schreef:

Dafuq :lol: heeft ze wel voor je gehinnikt dan?

nee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 09:39 

Hardtraxx Crew

Hadden een keer een feestje bij ons en vroeg op de ochtend hadden we wel zin om ff in het zwembad te springen. Een maat was al heel de avond zo zat als wat, springt ie met z'n kleren er al er in. Wij hem er dus uit gehaald, schopt ie nog een vuurkorf om... Hebben we hem in onze zwembroek en blote voeten aan de andere kant van de stad naar huis gebracht. Dat gezicht van die moeder (en de mensen onderweg die terugkwamen van het stappen) was geniaal toen ze open deed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 12:37 

Kraak... Piep...

Ruubiie schreef:
Wij hebben een maat 1x dronken thuisgebracht.. Z'n ouders lagen al te slapen.. Wij heel voorzichtig naar boven met hem, (z'n kamer zat links) loopt die gek naar rechts, kleed zich uit op de overloop.. Trekt de deur van z'n ouders hun kamer open, en ploft er zo tussenin xd , :lol: :lol: .

:lol:
Zou mooi zijn als die ma dan denkt dat het dr man is :P
Dan krijg je pas rare taferelen.

Hm nog een domme was in Kroatie.
We hadden een feest op een onbewoond eiland, maar er was een overvloed (plaag) aan konijnen op dat eiland.
Dus had de organisatie van het feest gezegd, wanneer je een konijn vangt krijg je 6 gratis halve liters.
Nouja ik heb een schuw konijn gehad die ik ook vaak zat heb moeten vangen, dus ik dacht eitje.
Nouja lang verhaal kort, ik ging de duinen in, zag zo'n beest (hij was redelijk groot) en pakte hem in zn nekvel.
Blijkt dat die konijnen toch een stuk meer doorzettingsvermogen hadden en ik, met drank op niet genoeg evenwicht had.
Dat konijn maakt een sprong naar voren en daardoor rukt hij mij mee in de stekelbosjes. Sta je daar mooi bebloed op het feest met allemaal sneeën en schrammen.
(Later heb ik een meisje opgetild en naar de bar gebracht en gezegd dat ik een bunny had, toen kreeg ik wel als troost 2 halve liters)

Daarbij kwam nog dat een maat van me zo lam was dat hij zijn telefoon in het zwembad daar gooide (op het feest was een zwembad) zonder duidelijke reden. Dus wij vragen hem waarom, zegt ie : ja ik ben toch al lam dus ik spring zo het water in met al mn kleren, dan kan ik net zo goed nu alvast mn telefoon erin gooien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:11 

Hardtraxx Beheerder

hahahahah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:24 

Hardtraxxer

Citaat:
Daarbij kwam nog dat een maat van me zo lam was dat hij zijn telefoon in het zwembad daar gooide (op het feest was een zwembad) zonder duidelijke reden. Dus wij vragen hem waarom, zegt ie : ja ik ben toch al lam dus ik spring zo het water in met al mn kleren, dan kan ik net zo goed nu alvast mn telefoon erin gooien

Wel een intelligente gozer volgens mij he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 09:56 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daarbij kwam nog dat een maat van me zo lam was dat hij zijn telefoon in het zwembad daar gooide (op het feest was een zwembad) zonder duidelijke reden. Dus wij vragen hem waarom, zegt ie : ja ik ben toch al lam dus ik spring zo het water in met al mn kleren, dan kan ik net zo goed nu alvast mn telefoon erin gooien >.<

:lol: haha held ben je dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 10:14 

Broken Balance schreef:
Ruubiie schreef:
Trekt de deur van z'n ouders hun kamer open, en ploft er zo tussenin xd , :lol: :lol: .

:lol:
Zou mooi zijn als die ma dan denkt dat het dr man is :P
Dan krijg je pas rare taferelen.

Rare gedachte
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

Sick fucks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:48 

Bierkoning

Ik ken ook een jongen die een keer fucking lam was en bij een vriend van hem sliep, toen is ie in het bed gaan liggen van de ouders van die vriend en heeft ie dat hele bed eronder gescheten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ken ook een jongen die een keer fucking lam was en bij een vriend van hem sliep, toen is ie in het bed gaan liggen van de ouders van die vriend en heeft ie dat hele bed eronder gescheten :lol: :lol:

wtf :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Only in Spakie 033...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:23 

Hardtraxx Veteran

Als een aap door de pendelbus naar Qlimax rondbewegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:19 

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:

Only in Spakie 033...

Spakie _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:42 

Hardtraxx Veteran

Maatje van mij had in de kroeg 'iets' te veel gedronken en niet gegeten, anyway, hij ging uit en werd naar het ziekenhuis gebracht. Ging hij met zn lamme kop in de pantoffels van zn buurman zeiken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 23:52 

Kraak... Piep...

Vriend van me die zo stom dronken was dat hij met zn broek op de enkels de febo binnen ging rennen, een paar keer op zn smoel ging en daarom boos zijn op de febo, toen ging ie met stoelen gooien (ver kwamen ze niet) en gooide hij lege bakjes terug richting de keuken.

En die hele tijd viel het hem niet op dat wij gewoon aan een tafeltje verderop zaten en alles mooi konden meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:02 

Bierkoning

Almighty schreef:
Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:

Only in Spakie 033...

Spakie _0-

Het is dan nog altijd Spako, jwz o33 ut leven van du straat fuck du popo skirre tijden mattie jonko klappen alles.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic