Ruubiie schreef:
Wij hebben een maat 1x dronken thuisgebracht.. Z'n ouders lagen al te slapen.. Wij heel voorzichtig naar boven met hem, (z'n kamer zat links) loopt die gek naar rechts, kleed zich uit op de overloop.. Trekt de deur van z'n ouders hun kamer open, en ploft er zo tussenin

,

.
Zou mooi zijn als die ma dan denkt dat het dr man is
Dan krijg je pas rare taferelen.
Hm nog een domme was in Kroatie.
We hadden een feest op een onbewoond eiland, maar er was een overvloed (plaag) aan konijnen op dat eiland.
Dus had de organisatie van het feest gezegd, wanneer je een konijn vangt krijg je 6 gratis halve liters.
Nouja ik heb een schuw konijn gehad die ik ook vaak zat heb moeten vangen, dus ik dacht eitje.
Nouja lang verhaal kort, ik ging de duinen in, zag zo'n beest (hij was redelijk groot) en pakte hem in zn nekvel.
Blijkt dat die konijnen toch een stuk meer doorzettingsvermogen hadden en ik, met drank op niet genoeg evenwicht had.
Dat konijn maakt een sprong naar voren en daardoor rukt hij mij mee in de stekelbosjes. Sta je daar mooi bebloed op het feest met allemaal sneeën en schrammen.
(Later heb ik een meisje opgetild en naar de bar gebracht en gezegd dat ik een bunny had, toen kreeg ik wel als troost 2 halve liters)
Daarbij kwam nog dat een maat van me zo lam was dat hij zijn telefoon in het zwembad daar gooide (op het feest was een zwembad) zonder duidelijke reden. Dus wij vragen hem waarom, zegt ie : ja ik ben toch al lam dus ik spring zo het water in met al mn kleren, dan kan ik net zo goed nu alvast mn telefoon erin gooien