tommetjeuh schreef:
Frazyr schreef:
- Taxi een straat tevroeg zeggen 'Hier links'
Hahaha t zal je maar gebeuren

Lol,
komt best lullig over als je zegt hier links moet ik zijn, en dan rij je dan straat in en dan..
Shit nee, hier woon ik niet, volgens mij hadden we de volgende moeten pakken.
Maargoed echt heftige verhalen kom ik niet zo 1-2-3 op xD
Alleen een avond in Lloret de mar staat me bij, nadat we met onze zatte kop tientallen euro's in de boksbal gegooit hadden kwam een gast en die sloeg het maximale nummer.
Waren wij vanwege onze toestand wel van oner de indruk en vervolgens ff mee gepraat.. Bleek een (zatte) uitsmijter te zijn die zn vrienden kwijt was op een vrije avond. Hij kwam uit australie zei die..
Hebben toen bij ons op het hotel nog een fless bacardi razz gehaald en hij heeft ons meegenomen naar een of ander underground café met hoeren en biker-dudes.. De wc zat onder het bloed maar de sfeer was wel oke.
Vervolgens vroeg ik of we ergens wiet konden krijgen in lloret, toevallig had die een gram op zak en die mochten we hebben... Rond 6 uur richting hotel gegaan, ene gerookt.. Ik plof op bed... Helemaal naar de klote, maar wel chill..
Maat voelt zich minder en paast-out.. Toen hij bijkwam heeft die op de wc gezeten kotsen en schijten ofzo.. Maar hij viel met zn hoofd in de wc (kotsen) in slaap. Ik vond dat een gevaarlijke positie dus ik ging om de paar minuten kijken of die niet gestikt was.. Want soms hoorde ik m niet meer snurken.
Uiteindelijk om 7uur kreeg ik er de kots van.. Ik wou slapen... Wekker gezet om 8uur zodat ik dan nog even ging kijken of die leefde..
Vervolgens word ik om 1 uur wakker met de wekker die al uren afging, maat ligt midden in de kamer ergens in zn onderbroek en de wiet is mysterieus verdwenen, met onze clubpassen 0.o