Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 13:42 

Hardtraxx Elite

Jij komt er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

camiloPW schreef:
in de schuur een opblaaskrokodil opgeblazen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Op desbetreffende avond waren mijn ouders niet thuis, zij waren 2 weken met vakantie. Was de stad in en had goed veel gezopen, kwam thuis ervan uitgaand dat ik mijn sleutel kwijt was, terwijl ik toch zeker wist dat ik deze had meegenomen. Het was een uur of 4 snachts en had geen benul hoe ik binnen moest komen. Toen kwam ik op het fantastische idee om met mijn blote knuisje een raampie in te slaan zodat ik de deur van binnenuit kon openmaken. Ik had niet door dat ik bloedde. Zo geschiedde het, het hele huis zat onder het bloed, gelukkig had ik nog een week de tijd om schoon te maken.

AfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Pommer schreef:
teupie schreef:
Op de keukenvloer in slaap vallen terwijl de oven nog aanstaat, moeders kwaad uiteindelijk omdat hjet heule huis naar verbrande pizza stonk.

Been there (twice :P ) Overigens wel gewoon in de bank haha.

kwam helaas niet meer zo ver :P weet et ook totaal niet meer!

Dat heb ik altijd met tosti's. Pikzwart. En stinken haha. Mooi man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Vriend van m'n broer is ooit in de douche in slaap gevallen na het uitgaan met z'n reet op het doucheputje, is al dat water over de rand heengelopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

*Een vriend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Vriend van mij ooit op zen hond gekotst en dan maar samen gaan douche xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

- :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:54 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Vriend van m'n broer is ooit in de douche in slaap gevallen na het uitgaan met z'n reet op het doucheputje, is al dat water over de rand heengelopen :lol:

dit verhaal heb ik eerder gehoord. was dat niet toevallig op een personeelsweekend? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer dat ik flink vdk was is zo'n 2 jaar geleden.
Op de terugweg van een feest mijn fiets willen pakken die tegen een boom aan stond. Die boom grensde weer aan het water. Loop ik doodleuk aan de verkeerde kant van de boom het water in. Kon me nog herinneren dat het zo'n baggerslootje was. Daarna een zieke black-out. Volgens een vriend van me was ik onderweg naar huis nog 2x bijna de sloot in gefietst en heb ik nog een paar keer gebarft. Volgende wat ik weet is dat ik helemaal droog en schoon 's ochtends in m'n bed wakker word. Komt even later mijn moeder naar binnen: 'Kun jij verklaren waarom de badkamer helemaal onder de bagger zit?'. Ik verbaasd meegelopen naar de badkamer, waar ik mijzelf waarschijnlijk omgekleed en gedoucht heb, zonder hulp :cool: . M'n mobiel was helaas wel gesneuveld tijdens de zwempartij.

Tweede keer dat ik zwaar vdk was, was afgelopen koninginnenacht in Utrecht. Ergens in een kroeg flink wat gezopen, totdat het licht uit ging bij mij. Op de een of andere manier was ik mijn vrienden kwijt geraakt en toen ik weer een beetje bij positieven was stond ik op een taxiplatform ergens in Utrecht. Mobiel weg, portemonnee met daarin onder andere ID, Bankpas, OV-kaart en €50 weg. Een of ander meisje probeerde voor mij een taxi te regelen, want ik kon zelf bijna niks uit m'n mond brengen. Na wat zeuren kon ik in een taxi mee rijden en kreeg ik wat kleingeld om de reis richting het station mee te betalen. Moest alleen in no-time al uitstappen, omdat ik niet genoeg geld had. Toen stond ik ergens in Utrecht, ergens tussen Lunetten en Centraal. Had geen idee hoe laat het was en had helemaal niks op zak. Heb aan twee agenten die fietsen aan het controleren waren gevraagd wat de snelste weg naar Utrecht Centraal was. Ben toen de richting op gelopen die zij aanwezen. Na ik schat zo'n 1,5 km op een bankje in slaap gevallen. Toen ik wakker werd op gevoel verder gelopen, toen kwam ik rond 8u in de ochtend op Utrecht Centraal aan. Ben toen zwart gereisd naar Woerden en vanaf daar mn moedertje gebeld. Was uiteindelijk rond 10u thuis en mn ma was flink van streek. Tot nu toe nog steeds geen flauw idee wat er is gebeurd tussen het moment dat ik in de kroeg stond en dat ik op het taxiplatform stond :( . Vrienden konden me niet meer bereiken, want tegen de tijd dat ze door hadden dat ik niet meer in de buurt was, was mn mobiel al gejat.

Over het algemeen niet zulke hele fijne vdk ervaringen dus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:27 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Fuzzylogic schreef:

dit verhaal heb ik eerder gehoord. was dat niet toevallig op een personeelsweekend? xd

Nee was gewoon na het uitgaan bij hem thuis, wel echt geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

Wat laatst ook wel mooi was, ik moest een vriend naar huis brengen omdat die knul weer eens gruwelijk dronken was.
Vanaf mijn huis naar zijn huis is zo'n 300 meter, en in die 300 meter is.die bijna de beek in gefietst, 4 keer gevallen en op een gegeven moment toen hij op de grond zat ging hij paarden uitschelden omdat doe hem zo aan zaten ze staren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 01:06 

Hardtraxxer

mooi topic zeg :)

- bij de wc's controleren of iedereen wel een stempel heeft om te pissen, iedereeen braaf z'n stempel laten zien :)

- op qlimax denken dat je op de tribunes los staat te gaan.. terwijl je voor bij het podium staat.

kan er zo gauw niet meer bedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 01:11 

Daveytl schreef:
Wat laatst ook wel mooi was, ik moest een vriend naar huis brengen omdat die knul weer eens gruwelijk dronken was.
Vanaf mijn huis naar zijn huis is zo'n 300 meter, en in die 300 meter is.die bijna de beek in gefietst, 4 keer gevallen en op een gegeven moment toen hij op de grond zat ging hij paarden uitschelden omdat doe hem zo aan zaten ze staren :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 01:16 

Hardtraxx Veteran

spookie schreef:
- bij de wc's controleren of iedereen wel een stempel heeft om te pissen, iedereeen braaf z'n stempel laten zien :)

Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:29 

Hardtraxxer

- Op mn plaat gaan
- Stotteren wanneer ik teveel gezopen heb (zeer vervelend)
- Sigaret verkeerd om opsteken
- Lullen als brugman
- Fiets niet meer kunnen terug vinden op het CS station :(
- Taxi een straat tevroeg zeggen 'Hier links'
- Unlock code van telefoon vergeten

Vast nog wel wat, maar dat weet ik niet meer..

Cool topic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:35 

Hardtraxx Veteran

Jij hebt ook wel veel meegemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

Hahaha t zal je maar gebeuren xd :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:41 

Kraak... Piep...

Vriend van mij heeft altijd de neiging om elke meid aan te spreken en midden in de club te gaan breakdancen.
En niet mooi breakdancen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Vriend van mij heeft altijd de neiging om elke meid aan te spreken en midden in de club te gaan breakdancen.
En niet mooi breakdancen

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:46 

Kraak... Piep...

Ja die richting op maar dan ongeveer op halve kracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:46 

Kraak... Piep...

Ja die richting op maar dan ongeveer op halve kracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:05 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
Frazyr schreef:

Hahaha t zal je maar gebeuren xd :bomb:

Lol,
komt best lullig over als je zegt hier links moet ik zijn, en dan rij je dan straat in en dan..
Shit nee, hier woon ik niet, volgens mij hadden we de volgende moeten pakken.

Maargoed echt heftige verhalen kom ik niet zo 1-2-3 op xD

Alleen een avond in Lloret de mar staat me bij, nadat we met onze zatte kop tientallen euro's in de boksbal gegooit hadden kwam een gast en die sloeg het maximale nummer.
Waren wij vanwege onze toestand wel van oner de indruk en vervolgens ff mee gepraat.. Bleek een (zatte) uitsmijter te zijn die zn vrienden kwijt was op een vrije avond. Hij kwam uit australie zei die..
Hebben toen bij ons op het hotel nog een fless bacardi razz gehaald en hij heeft ons meegenomen naar een of ander underground café met hoeren en biker-dudes.. De wc zat onder het bloed maar de sfeer was wel oke.
Vervolgens vroeg ik of we ergens wiet konden krijgen in lloret, toevallig had die een gram op zak en die mochten we hebben... Rond 6 uur richting hotel gegaan, ene gerookt.. Ik plof op bed... Helemaal naar de klote, maar wel chill..

Maat voelt zich minder en paast-out.. Toen hij bijkwam heeft die op de wc gezeten kotsen en schijten ofzo.. Maar hij viel met zn hoofd in de wc (kotsen) in slaap. Ik vond dat een gevaarlijke positie dus ik ging om de paar minuten kijken of die niet gestikt was.. Want soms hoorde ik m niet meer snurken.
Uiteindelijk om 7uur kreeg ik er de kots van.. Ik wou slapen... Wekker gezet om 8uur zodat ik dan nog even ging kijken of die leefde..

Vervolgens word ik om 1 uur wakker met de wekker die al uren afging, maat ligt midden in de kamer ergens in zn onderbroek en de wiet is mysterieus verdwenen, met onze clubpassen 0.o
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 16:37 

Hardtraxx Elite

Wat een heldentopic dit :worship:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic