Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 06:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik schijn niet meer zo goed te kunnen typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te veel om op te noemen, hou ik liever ook voor me :$

Had wel een mooie van een vriend van me die op een boerderij woont. Stomdronken de traktor van zn pa gepakt en lekker door het dorp gaan rijden om 3 uur 's nachts. Uiteindelijk is ie nog over een Peugeot 106 heen gereden :lol: Had volgende dag wel even een probleempje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Duitse Turk op z'n bek slaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het ook nog wel eens leuk in de stad na uitgaan te vragen waar ik heen moest voor een bepaald iets.
En dan gingen ze het helemaal uitleggen en liepen ze door. Zodra ze weg liepen dan keihard schreeuwen: EY JE LOOPT VERKEERD. Krijg je eerst een paar rare hoofden en dan zeggen ze, huh jij vroeg de weg? En dan: WTF, jij vroeg mij de weg hoor, ik weet heus wel waar ik heen moet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik bier op heb, dan pis ik niet tegen bomen of muren, maar midden op de stoep enzo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow leuke dingen zijn er zeker, na Intents nog met een maat van me de scooter gepakt, en richting de stad (delft) gereden. Ik was aardig uit me pan, dus zat daar met me zonnebril op. Vriend van me was dronken en ging lekker kapsalon eten.
Ik heb de lui ff wijsgemaakt dat ze geen turkse pizza's kunnen maken, want het zijn geen turken. Het waren Koerden. dus het moest een koerdische pizza zijn. Ik probeerde het ze wijs te maken dat ie zelf gewoon een turkse pizza was. Maar ze namen me niet echt meer serieus toen ik me bril afzette in de zaak :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:01 
 
Artiest

Ik heb nooit rare dingen gedaan onder invloed.
De vreemdste dingen die ik deed waren zonder een druppel op.
Mogen die hier ook verteld worden of niet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mogen die hier ook verteld worden of niet? :lol:

Jij mag alles :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:31 
 
Artiest

I'm Special :D "TIMMEEEH!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Te :

Jonge
Oude
Net niet knappe
Hoerige

meiden scoren.
En dan dat kleine dorp van ons daar ga je nog al snel met een ex van n vriend van je, waar je pas later achter komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:09 
 
Artiest

Ik heb ooit:

- Tijdens de film Cloverfield (bij het einde) met 2 zakken lege M&M's tegen mn hoofd aan dat monster nagedaan bij vrienden die voor ons zaten.
Ging ik tussen hun hoofden met die zakken inflaten en deflaten, ze schrokken zich dood. Naisss ^^ als je de film en het monster kent snap je het wel.
- Midden op straat, toen we met een groep van 8/9 man 's avonds met de fiets stil stonden, mn fiets aan de kant gegooid, begon te schreeuwen uit het niets, rende weg en sprong (ja echt springen zoals je in films ziet als ze voor explosies weg springen) achter een busje. Om vervolgens heel rustig weer terug te lopen naar m'n fiets.
- Een rondje rennen door de drukke aula van een school puur omdat iemand zei "Robin, sla es een homerun."
- Een nazi speech gegeven in diezelfde aula toen er op het toneel een microfoon aan stond.

verder kan ik niks bedenken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

echt ik wil jou ontmoeten :worship: :worship: :worship: nazi speech geven :worship: HELD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:14 
 
Hardtraxxer

- als een kameraad op zen bek valt in een discotheek met zen alle erop stapelen :thumbsup:
- als de muziek uit is met zen alle " waar komen joden toch vandaan schreeuwen"
- aan een spoorboom hangen dat ding naar beneden trekken dat de lichten/geluid aangaan en er net politie mag rondrijden die je even 100euro geeft (wel in de krant gestaan) xD
- altijd grote haat aan turken in een discotheek als je een beetje zat bent

en nog wel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb ooit:

- Een nazi speech gegeven in diezelfde aula toen er op het toneel een microfoon aan stond.

HAHAHAHAHAHAHA :lol:
Zo'n speech heb ik gegeven toen er uitwisselingsstudenten uit Duitsland hier kwamen.
Ze waren volgens mij zwaar beledigd, maar mijn vrienden lagen wel dubbel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij de introweek bij presentatie stonden er een paar duitsers, die dus ook van onze opleiding waren.

Even later speelt een bandje Seven Nation Army van the white stripes.

Wij : AAAAALLE DUITSERS ZIJN HOOOMOOO's
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:24 
 
Artiest

Ja, temptation kijkt gewoon om het hoekje op dat moment ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben wel is in de klas rond gaan rennen en schreeuwen: THEE JAAAAPSSSS ARE COMINGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tijdens et luchtalarm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:29 
 
Artiest

Ik ben wel eens tijdens een tussenuur met een 1ste klas meegelopen en in de klas gaan zitten en mee doen met de les.
Helaas werd ik eruit gestuurd :(
Probeerde het week later bij andere klas van vrienden van mij en toen speelde ik Vladimir, de Rusissche uitwisseling student ^^
Helaas hield dat ook niet lang vol....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doen alsof ik uit engeland kom. En iedereen gelooft het ook nog.

(2jaar in amerika gewoond dus ik kan vloeiend engels :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:37 
 
Artiest

Ik heb ook eens pizza in iemand gezicht gegooid... zag dat altijd in films gebeuren dus wou het een keer in het echt meemaken.
Bedenk ik me net even, hoewel ik bij alles wat ik nu noem dus gewoon 0.00% alcohol in m'n bloed had, behalve met dat pizza gedoe... maar da was maar 1 biertje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pizza gooien doen wij idd ook wel eens.
Eerst ff wat gras/zand er bij pakken, en dan smijten!

Laatst pakte een kameraad een stuk pizza met zand & gras op, en hij at hem gewoon :lol:
Om vervolgens alles in het gezicht te spugen van een andere kameraad :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:27 
 

D-Nemacyst schreef:
Doen alsof ik uit engeland kom. En iedereen gelooft het ook nog.

(2jaar in amerika gewoond dus ik kan vloeiend engels :P)


U bloddy Redneck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Planken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor een café staan hakken en van een 10 cm hoog drempeltje afschuiven... Gevolg: knieeën en handen vol met bloed en dat de volgende ochtend pas doorhebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Alleen over Q-base ronddwalen tot de ochtend en meerdere malen mijn vrienden tegenkomen, maar ze gewoon voorbij lopen om te zeggen dat ik mijn andere vrienden zoek.
- Op Q-dance Fusion aan verschillende meisjes vragen of ze zin hebben om te zoenen, waarvan een aantal wel zin hadden, maar op het moment dat ze wilde, was ik inmiddels alweer weg gelopen.
- Een avondje in Zwijndrecht waar ik beweerde kabouters kapot geschopt te hebben in een steegje terwijl 2 vrienden mij aan stonden te gapen.

Heb nog wel meer van dit soort leuke verhaaltjes :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic