Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Blij dat je dit topic omhoog hebt geschopt. Wat een topic. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:04 

Deze post is gereserveerd voor: hoebedoelje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Bump! heldig topic net voor het eerst gelezen :woot:

OT:
nam een klein sipje van me water.. En ineens stond ik stil.. kritsch naar me water kijkent. Hele groep om me heen. Jordi wat is er?
Jongens, dit water smaakt zo lekker! Ik zal je vertellen. Dit water komt uit een bak waar vanochtend 2 glimlachende dolfijnen in hebben gezwommen. Proef maar! Is echt zo!

Tijdens de eindshow begon ik een beetje te hallucineren. Was er heilig van overtuigt dat er een container naast me stond (zo een die langs de weg staat). Ik denk chill! ff leunen! Bleek een negroïde man met een grijs t-shirt te zijn.

Ik moet ook maar eens dolfijnenzeik gaan inslaan als ik dit zo hoor! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Tijdens Wish drinken halen en dan neerzetten op een van de stamtafels... die er niet waren en vervolgens doorweekt zijn,
Helemaal in paniek raken dat je tent in de fik staat tijden the continent, maar er eigenlijk gewoon een zaklamp op schijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:10 

Hardtraxxer

Feestje van een maat zijn 18de verjaardag, wat te veel gedronken en per ongeluk tegen zijn tent en tafel gelopen waren beide kapot. Zijn ouders voerden mij naar huis, terwijl het de bedoeling was dat ik daar met de rest bleef slapen XD
Dus word ik smorgens wakker in mijn ijskoude ondergekotste garage, ik geraakte blijkbaar niet binnen.
Paar dagen slecht gelopen van mijn ouders en maag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:14 

Op de maan lopen door keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:51 

Hardtraxxer

In een tuinstoel buiten in slaap vallen. Dit jaar inmiddels 3x gebeurd xd

Van 2 van de 3 keren kan ik me herinneren dat ik er was gaan zitten om te roken. De laatste keer kwam ik er een dag later pas achter dat mijn pa me buiten opgehaald heeft en me naar mijn kamer had gestuurd. Ik werd die zondag wakker en was zo blij dat mijn telefoon en portemonnee er nog waren en dat ik gewoon in mijn bed lag te slapen. Komt mijn pa later die avond bij me dat hij me uit de tuinstoel had gehaald. En ik dacht nog zo dat ik normaal was thuis gekomen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Toch was de keta ervaring van sjuul Chris en ik toch wel het bizarste. . XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Op de keukenvloer in slaap vallen terwijl de oven nog aanstaat, moeders kwaad uiteindelijk omdat hjet heule huis naar verbrande pizza stonk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:07 

Hardtraxxer

Wat een helden topic dit, blij dat je dit hebt opgebumpt. :thumbsup:

Mijn ergste zatte actie was waarschijnlijk mijn vriendin "2 minuutjes" alleen achter laten bij een kampvuur waarvan ze bijna niemand kende en van degene die ze kende mocht ze er 2 ofzo. Vervolgens kwam ik anderhalf uur en een enorm avontuur later terug met de veronderstelling dat het helemaal niet erg was wat ik deed en dat ze buzzkiller was omdat ze terug naar de tent wou. Uiteindelijk haar met wat vrienden boos achterna gegaan en voor de tent inslaap gevallen.
Ergste was dat ik de ochtend erna wakker werd (wel weer naast haar) en nog steeds dronken was en dus ook nog steeds boos. Later die middag wel een paar keer mijn excuses aangeboden. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:18 

Hardtraxx Veteran

Potverdikkies Sam, dit is toch wel heel ernstig!!!!
Nog nooit zo'n interessant verhaal gelezen over hoe dronken iemand was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:28 

Bierkoning

teupie schreef:
Op de keukenvloer in slaap vallen terwijl de oven nog aanstaat, moeders kwaad uiteindelijk omdat hjet heule huis naar verbrande pizza stonk.

Been there (twice :P ) Overigens wel gewoon in de bank haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:34 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:39 

Hardtraxx Veteran

SamdV schreef:
Daveytl schreef:

Ja gast, dat is gewoon een verhaal wat totaaaal niet bijzonder is, of zelfs enigszins grappig o.i.d. naar mijn mening.

'Ja, en toen was ik weg en toen was ze boos maar werd ze de volgende dag gewoon weer wakker naast me'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
teupie schreef:

Been there (twice :P ) Overigens wel gewoon in de bank haha.

kwam helaas niet meer zo ver :P weet et ook totaal niet meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:40 

Daveytl schreef:
Dingen die ik dan doe?

In slaap vallen op het gras, en na een paar uur wakker worden met 2 rode armen (in slaap gevallen op een mierennest).

5 bier halen, 1 aan een kameraad geven, en 4 tegelijk in mijn mond proberen te gooien.

En vooral héél melig zijn altijd.

Kotsen in de wasbak terwijl mijn pa aan het tandenpoetsen was

Pizza's bestellen voor het adres waar een kameraad woont. En gelijk een stuk of 6 of zo :lol:

Ongeveer een uur aan de haren van een meisje zitten, die naast me stond.

10 treden van de trap vallen in een discotheek, en kwartier daarna van het podium afvallen.

Verkleed zijn in boevenpak, en vragen of je het hart mag stelen van een meisje :x :x :x

Potverdikkies Davey, dit is toch wel heel ernstig!!!!
Nog nooit zulke interessante verhalen gelezen over hoe dronken iemand was.

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 01:38 

Kraak... Piep...

Knappe meid (Denk ik, drank hé) afgewezen en doorgestuurd naar een vriend van me. Is mijn meest recentelijke domme dronken actie.

Laatste leuke was in elke tuin een paar planten uit de grond trekken.
De volgende ochtend wakker worden met een kater en je ma aan je bed die vraagt wat al die vazen met boeketjes beneden doen.

Bleek ook een flinke zonnebloem en een tros brandnetels in te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:35 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
SamdV schreef:
Daveytl schreef:

Ja gast, dat is gewoon een verhaal wat totaaaal niet bijzonder is, of zelfs enigszins grappig o.i.d. naar mijn mening.

'Ja, en toen was ik weg en toen was ze boos maar werd ze de volgende dag gewoon weer wakker naast me'.

Ja ok daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik vond het toch wel benoemswaardig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:37 

D-Nemacyst schreef:
Knappe meid (Denk ik, drank hé) afgewezen en doorgestuurd naar een vriend van me. Is mijn meest recentelijke domme dronken actie.

Laatste leuke was in elke tuin een paar planten uit de grond trekken.
De volgende ochtend wakker worden met een kater en je ma aan je bed die vraagt wat al die vazen met boeketjes beneden doen.

Bleek ook een flinke zonnebloem en een tros brandnetels in te zitten.

haha ja leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 19:17 

Hardtraxxer

Bij mij op m'n werk (V&D) is ook nog een keer om 3 uur smiddags een kerel van 17 naar binnen gelopen die echt zo zat als een aap was. Die kerel loopt recht naar de (merk)zonnebrillen toe, doet z'n broek uit en begint er overheen te pissen. xd Hij is toen vrij snel gepakt door de bewaking en toen is een deal gesloten dat de politie niet gebeld zou worden als hij alle schade (zo'n 800 euro) zou vergoeden.
Die vent is toen een maand later teruggekomen waarna hij alweer ladderzat van de roltrap afviel en het personeel begon lastig te vallen, waarna de politie wel is gebeld. Dag erna kwam hij met z'n moeder terug om z'n excuses aan te bieden. :lol:
Hilarische vent, maar ik ben blij dat ik nooit zoiets doms heb gedaan. :P

Niet over mij maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

me gusta schreef:
Daveytl schreef:
Dingen die ik dan doe?

In slaap vallen op het gras, en na een paar uur wakker worden met 2 rode armen (in slaap gevallen op een mierennest).

5 bier halen, 1 aan een kameraad geven, en 4 tegelijk in mijn mond proberen te gooien.

En vooral héél melig zijn altijd.

Kotsen in de wasbak terwijl mijn pa aan het tandenpoetsen was

Pizza's bestellen voor het adres waar een kameraad woont. En gelijk een stuk of 6 of zo :lol:

Ongeveer een uur aan de haren van een meisje zitten, die naast me stond.

10 treden van de trap vallen in een discotheek, en kwartier daarna van het podium afvallen.

Verkleed zijn in boevenpak, en vragen of je het hart mag stelen van een meisje :x :x :x

Potverdikkies Davey, dit is toch wel heel ernstig!!!!
Nog nooit zulke interessante verhalen gelezen over hoe dronken iemand was.

:kiss:

Nou troll-account van een niet nader te noemen persoon... ik vond dit zelf wel noemenswaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 20:50 

Hardtraxxer

SamdV schreef:
Bij mij op m'n werk (V&D) is ook nog een keer om 3 uur smiddags een kerel van 17 naar binnen gelopen die echt zo zat als een aap was. Die kerel loopt recht naar de (merk)zonnebrillen toe, doet z'n broek uit en begint er overheen te pissen. xd Hij is toen vrij snel gepakt door de bewaking en toen is een deal gesloten dat de politie niet gebeld zou worden als hij alle schade (zo'n 800 euro) zou vergoeden.
Die vent is toen een maand later teruggekomen waarna hij alweer ladderzat van de roltrap afviel en het personeel begon lastig te vallen, waarna de politie wel is gebeld. Dag erna kwam hij met z'n moeder terug om z'n excuses aan te bieden. :lol:
Hilarische vent, maar ik ben blij dat ik nooit zoiets doms heb gedaan. :P

Niet over mij maargoed.

Laatst ook iemand bij ons die zwaar vdk winkeldiefstal pleegde. Tijdens het wachten op de politie begon hij opeens zich te gedragen als een dier. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 01:57 

Hardtraxx Veteran

Heb al sinds zaterdagochtend ontiegelijk veel last van m'n linkerbovenarm, vandaag erachter gekomen hoe het kwam :lol:
Zag op school een maat van me die er vrijdag ook bij was toen we met de vriendengroep ouderwets gingen zuipen, het eerste wat ie zegt: "Teringjantje wat ging jij hard op je plaat zaterdag, heb je nog ergens last van?"
Blijkt dus dat ik hardcore heb aangezet en buiten in de regen ben gaan hakken maar ik stond op een grote stoeptegel die spekglad was, vol op m'n bek gegaan, en ik maar afvragen waarom m'n knie kapot was en m'n arm zo'n pijn deed :lol: Weet van die hele avond niks meer alleen van de terugweg en toen ik thuis kwam, moest alleen naar huis fietsen om 02:30 's nachts, onderweg bij het huis van een vriendin stil gaan staan en keihard haar naam gaan staan roepen/zingen om vervolgens kapot gescholden te worden door boze buurtbewoners, toen ik thuis kwam m'n bed en alles ondergekotst, vervolgens mn dekbed en kussens gepakt en daarmee onder de douche gaan staan, daarna weer m'n bed 'opgemaakt' om het vervolgens opnieuw onder te kotsen en wakker te worden van een boze moeder en op de achtergrond een lachende vader :lol:
Jezus christus wat een geniale nacht was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 02:08 

Hardtraxx Veteran

hahahaha dat was een mooi verhaaltje. zo hoort het
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 03:33 

Hardtraxx Veteran

Heel goed fuzzy. Heeeel goed
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic