Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
sjobie schreef:
Je licht volgen op de fiets, resultaat; eerst tegen een garagedeur met een noodgang, daarna nog 3 keer in de sloot.
Vandaar dat ik niet meer op de fiets ga :P

Heb gehoord dat jij nog wel meer gekke dingen doet als je vdk bent, zoals jongens zoenen :whistle: :whistle:

:lol:

:lol:

sjobie schreef:
Oh komt dat verhaal weer, en steffnov maar genieten :P
Verhaal erachter was mooi, laten we het daar op houden xd

Wil het nog wel een keer herhalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 00:39 

urbandesigner schreef:
Een keer met wat vrienden een 'Te Koop' bord uit een voortuin gehaald, en in de tuin van de ouders van een vriend van ons gezet :lol: :lol:

Vriend van me is een keer gepakt door de politie met zo'n bord in de hand, week later was ie jarig. S'nachts welgeteld 14 borden in zijn tuin gezet xd Heb ergens nog een foto van, maar je zag alleen de reflecties van de borden door de flits
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:39 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
sjobie schreef:
Oh komt dat verhaal weer, en steffnov maar genieten :P
Verhaal erachter was mooi, laten we het daar op houden xd

Wil het nog wel een keer herhalen :lol:

JAAAAAA! Toen al gemist en toen wouden jullie het niet vertellen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:32 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Weet niet of ik het hier al neer heb gezet, maar na Koninginnedag afgelopen jaar wakker geworden in een auto de volgende ochtend 3 straten van mijn huis af. Met mijn hele hoofd kapot :P

Toen was je echt ook echt klote vol, midden voor leuven vol op je smoel gaan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:00 

Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Jurheinen schreef:
Weet niet of ik het hier al neer heb gezet, maar na Koninginnedag afgelopen jaar wakker geworden in een auto de volgende ochtend 3 straten van mijn huis af. Met mijn hele hoofd kapot :P

Wel meer dan klote vol :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:21 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
peultjes schreef:
Jurheinen schreef:

Wel meer dan klote vol :whistle:

Wat had je der nog meer bij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:02 

Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Wat had je der nog meer bij dan?

Pillen, weet alleen niet meer hoeveel. Weet helemaal niks meer van die avond eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 12:59 

Hardtraxxer

Zijn er nog mensen die iets leuks meegemaakt hebben, ik vond dit altijd een hilarisch topic haha :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ja ik heb een keer een maat van me een frikandel gegeven terwijl hij om een kroket vroeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ja ik heb een keer een maat van me een frikandel gegeven terwijl hij om een kroket vroeg :woot:

Potverdorie zeg!

Laatst was ik in slaap gevallen terwijl ik met m'n vriendin aan het zoenen was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:15 

Donateur

Daveytl schreef:

Laatst was ik in slaap gevallen terwijl ik met m'n vriendin aan het zoenen was :lol:

:huh: Hoe doe je dat dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daveytl schreef:

:huh: Hoe doe je dat dan

Gruwelijk dronken zijn en bovendien erg moe zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:03 

Bierkoning

Heb in Mallorca ook weer wat rare dingen uitgespookt, maar ach dat hoort bij zo'n vakantie he. Er was ook een dag dat onze groep gevolgd zou worden door een cameraploeg van RTL5 maar ze mochten met al die apparatuur de tent waar we heen gingen niet in, achteraf maar goed ook want die avond was misschien nog wel het ergste xd

Edit: Een van de mooiste was mss nog wel de voorraad (zonnebrillen, kettingen etc.) van zo'n strandneger leegkopen midden in de nacht en proberen door te verkopen aan andere strandnegers xd 'Special prize for you my friend, i give you special prize.' Heb die zin echt 1000 x uitgesproken die nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

ik ben nooit vdk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:26 

Maat van me gaf een feesje omdatie alleen thuis was. Waren ze met 12 op zn dak aan het klimmen enzo. Tot de politie gewapend om de hoek kwamen omdat de buren gebeld hadden voor inbrekers. 1 zat toen in de bosjes te schijten :lol: jammer dat ik er zelf niet bij was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ben niet zo'n drinker dus van de alcohol vrijwel nooit rare dingen gedaan. Eén nacht herinner ik me nog wel, met Len/Zirkumflex.

Na uitgaan naar tankstation gaan om chocomel te halen. Vervolgens die buiten op de stoep opdrinken terwijl ik een flacon van één of ander smeermiddel geloof ik zag staanin een rekje. Die al rennend onder het shirt meegenomen en daar vlakbij bij een object behangen met posters geleegd en proberen aan te steken. Of dit was aanvankelijk het idee maar toch niet gedaan, geen idee meer. Daarna verder naar huis fietsen waarna we langs de locatie van Dancetour kwamen dat de volgende dag gehouden werd. Beiden onder de hekken doorgekropen om te pissen op het podium. Er stond tevens een politiewagen op het terrein, leek onbemand, maar dit was niet het geval. Kwam er een vrouw uit die schreeuwde dat we moesten maken dat we wegkwamen, anders pakte ze de hond erbij. Toen dus terug gegaan naar huis en lekker geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
en proberen door te verkopen aan andere strandnegers xd 'Special prize for you my friend, i give you special prize.' Heb die zin echt 1000 x uitgesproken die nacht.

Heb ik in Italie een keer geprobeerd met speelgoedjes uit de happy meal, gewoon ruilen voor een bril ofzo :P Het is wel een goede manier om ze heel snel weg te krijge :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:16 

Dat jullie dat nog herinneren als je vdk bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Dat jullie dat nog herinneren als je vdk bent xd

ja dan zijn ze dus niet vdk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 01:16 

Hardtraxx Veteran

Vannacht m'n kleding uitgedaan in de gang en daar opgevouwen, en wanten uit de mand gepakt en dus op de bank gelegd. WTF. M'n ma was er niet heel erg blij mee xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 02:53 

Donateur

ik was laatst om 12 u ofzo alweer thuis zo zat als een kanarie, en ben toen naar een laptop die uit stond gaan staren (me pa in de veronderstelling dat ik ook wat op die laptop aan het doen was) en meer dan een uur later zat ik er nog steeds en kwam me pa langslopen. toen dus maar naar bed gegaan en sochtends ONDER mijn bed wakker geworden. haha ik dacht dat k al die gekkigheid niet meer zou doen tegenwoordig maar integendeel; ik kan het nog steeds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Vannacht m'n kleding uitgedaan in de gang en daar opgevouwen, en wanten uit de mand gepakt en dus op de bank gelegd. WTF. M'n ma was er niet heel erg blij mee xd.

HOLY SHIT! :lol: :lol: :lol: Dat is wel echt heel maf hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:30 

frankhardenberg schreef:
ik was laatst om 12 u ofzo alweer thuis zo zat als een kanarie, en ben toen naar een laptop die uit stond gaan staren (me pa in de veronderstelling dat ik ook wat op die laptop aan het doen was) en meer dan een uur later zat ik er nog steeds en kwam me pa langslopen. toen dus maar naar bed gegaan en sochtends ONDER mijn bed wakker geworden. haha ik dacht dat k al die gekkigheid niet meer zou doen tegenwoordig maar integendeel; ik kan het nog steeds!

Wtf xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

Bump! heldig topic net voor het eerst gelezen :woot:

OT:
nam een klein sipje van me water.. En ineens stond ik stil.. kritsch naar me water kijkent. Hele groep om me heen. Jordi wat is er?
Jongens, dit water smaakt zo lekker! Ik zal je vertellen. Dit water komt uit een bak waar vanochtend 2 glimlachende dolfijnen in hebben gezwommen. Proef maar! Is echt zo!

Tijdens de eindshow begon ik een beetje te hallucineren. Was er heilig van overtuigt dat er een container naast me stond (zo een die langs de weg staat). Ik denk chill! ff leunen! Bleek een negroïde man met een grijs t-shirt te zijn.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic