Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
D-Nemacyst wrote:Bij vrouwen als ik drank op heb maak ik van oogcontact echt gelijk een gesprek of iets dergelijks, als zij tenminste ook meewerkt.
Meestal gebruik ik als excuus een vriend van me die zelf ook ver heen is en maf doet of iets dergelijks.

Ook een blunder gehad gister.
Zon meisje dat wat ouder was dan mij zat me de hele tijd aan te raken, was wel lekker meisje opzich maar volgensmij ook een beetje een hoertje dus uiteindelijk niet op in gegaan (half).
Half bestaat niet maar eigenlijk best herkenbaar vooral dat eerste.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
D-Nemacyst wrote:Ook een blunder gehad gister.
Zon meisje dat wat ouder was dan mij zat me de hele tijd aan te raken, was wel lekker meisje opzich maar volgensmij ook een beetje een hoertje dus uiteindelijk niet op in gegaan (half).
Hoe is dat nou een blunder?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Almighty wrote:
Daveytl wrote:
hardcoresjors wrote:Op de foto gaan :/
TRUE :lol:

Doe ik ook altijd als ik dronken ben :P
Ook op groepsfoto's van iemand die je nog nooit eerder gezien hebt (XXL RAW) :lol:
Huh? :P
A
Zo'n stereotype hardstylebitch wilde een foto maken van haar groep, 3x raden wie 3cm van die lens gaat lopen zagen? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Haha waarschijnlijk ik? :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik ga ooit een keer naar een raw hardstyle feest en ga daar een M60 magazijn aan vage foto's schieten :lol:
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
hardcoresjors wrote:Ik ga ooit een keer naar een raw hardstyle feest en ga daar een M60 magazijn aan vage foto's schieten :lol:
Intents lijkt me een goeie.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
wootum wrote:
hardcoresjors wrote:Ik ga ooit een keer naar een raw hardstyle feest en ga daar een M60 magazijn aan vage foto's schieten :lol:
Intents lijkt me een goeie.
Omdat die uitverkocht is zeker :lol:
A
Daveytl wrote:Haha waarschijnlijk ik? :lol:
Ding Ding Ding
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Omdat dat ultimate extra superduper raw is.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
https://hardtraxx.com/topic16641.html
Wij gaan dan weer meeten! :loving:
En dan gaan we leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl we vdk zijn doen! :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Almighty wrote:
Daveytl wrote:Haha waarschijnlijk ik? :lol:
Ding Ding Ding
Haha geinig om te horen :P Kan me daar niks van herinneren volgens mij :P
Nja, na komende zaterdag ben ik van plan om 2 maanden heel weinig alcohol te nuttigen ^^
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Tijdens Qountdown in de Beatbox, kreeg pijn aan m'n wijsvinger van het telkens in het flesje stoppen zodat niet al mijn water eruit klotste, vervolgens was ik het zat en ging ik hopeloos op zoek naar een dopje, natuurlijk al die andere wappies nieuwsgierig wat ik aan doen was dus hele stoet mensen die mij gingen helpen een dopje te zoeken op die tering gladde vloer :P

Paar weken daarna echt dolbij dat ik een dopje had meegenomen naar XQ :D
Last edited by Riichard on 27 Mar 2012 20:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Chukkels wrote:
https://hardtraxx.com/topic16641.html
Wij gaan dan weer meeten! :loving:
En dan gaan we leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl we vdk zijn doen! :woot:
Haha zal wel een xxlerator raw worden ofzo :lol:
G
en watvoor fotos :worship: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:
en watvoor fotos :worship: :lol:
Abnormaal :lol:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Update van mijn kant: :P
1. Over de stang van m'n fiets inslaap gevallen op de oprit om vervolgens sóchtends nog perfect in evenwicht hangend wakker gemaakt te worden door me pa (die boos was toen)
2. Met een pak melk in de tuin op het kunstgras liggen slapen, helaas lag ik met me hoofd op het pak melk en was dat pak ondertussen dus al lek en zat ik met opgedroogde melk op me kop wakker te worden xd
3. In de vijver in slaap gevallen in onze achtertuin met bijna alleen nog maar me hoofd boven water, dat was gewoon niet leuk meer, mobiel kapot en alles volgende dag :(
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
- Kramp in m'n handen krijgen omdat ik op een bizarre manier een plastic tasje veel te stevig vast houd (pep)
- Ongelofelijk nodig moeten pissen, maar niet gaan omdat op de bank liggen veel te chill is. Vervolgens in uiterste nood op staan om erachter te komen dat de WC bereiken nog best lastig is (GHB)
- Bij gebrek aan een sexpartner de bank of kussens knuffelen (GHB)
- Met je vercrackte kop op zondag naar de blokker gaan, patronen en ballonnen kopen en serieus denken dat de verkoopster niks door heeft (Mephedrone)
- Denken dat je in je broek hebt gescheten, kijken (niks aan de hand) en vervolgens aanschouwen hoe je spacepartner een half uur later precies hetzelfde doet (2C-B)
- Niet meer normaal kunnen praten, onzintaal uitkramen en elkaar alsnog begrijpen (Ketamine)
- Keihard fietsen, in de bosjes belanden en er niet uit eigen kracht uit kunnen komen (Alcohol)
- Tegen mensen uit je groep zeggen dat ze achter jou aan moeten lopen, vervolgens half sprintend door de zaal lopen en je vervolgens verbazen over het feit dat iedereen je kwijt is (pep)
- Bij een meid liggen, proberen een beetje serieus te doen terwijl je maag en darmen de meest rare geluiden produceren (pep)

Zo kon ie wel weer...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Een half uur boven de pot staan en maar persen en maar persen en maar persen maar er komt gvd geen pis uit :mad: (XTC)
G
volgens mij heeft onze heer frank of serieuze drinking issues of valt hij gewoon heeeeeeeeeel erg makkelijk in slaap xd

heerlijke verhalen btw daan
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
dawasiknie wrote: - Met je vercrackte kop op zondag naar de blokker gaan, patronen en ballonnen kopen en serieus denken dat de verkoopster niks door heeft (Mephedrone)
- Denken dat je in je broek hebt gescheten, kijken (niks aan de hand) en vervolgens aanschouwen hoe je spacepartner een half uur later precies hetzelfde doet (2C-B)
- Niet meer normaal kunnen praten, onzintaal uitkramen en elkaar alsnog begrijpen (Ketamine)

Zo kon ie wel weer...
Dat waren toch wel epische momenten beste baasch. Vooral in de Blokker.. Kaak die alle kanten op slingerde.. En dat hoofd van die dame. Prachtig. Vooral de "Swedish Chef Praatmodus" was episch. En elkaar nog begrijpen ook. Hahaha!

In de Dekamarkt zag het er anders ook niet al te prachtig uit hoor. Hahahh!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
-Bier omgooien
-Drank kopen voor iedereen
-Tegen bomen aanfietsen
-Bewakers belachelijk maken
-Met politie's op de foto willen
-Hardstyle aanvragen in een gemiddelde discotheek waar het woord hardstyle verboden is
-Tegen de overburen dr schutting aanpissen (Moeten ze de auto maar normaal parkeren)
K
iMark wrote:-Bier omgooien
-Drank kopen voor iedereen
-Tegen bomen aanfietsen
-Bewakers belachelijk maken
-Met politie's op de foto willen
-Hardstyle aanvragen in een gemiddelde discotheek waar het woord hardstyle verboden is
-Tegen de overburen dr schutting aanpissen (Moeten ze de auto maar normaal parkeren)
G4H profielpic, tegen schuttingen aanpiesen, en het durven te vragen naar hardstyle

Seems to me we got a bad ass in here
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
- Fietsen naar het verkeerde dorp, onderhand van 9 km verderop 38 km verderop was geworden
Ben in een halve spacemodus anderhalfuur de verkeerde kant opgefietst
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
@iMark Op 1 of 2 dingen na vind ik het nog niet zo 'leuke, rare en kewle'. Ik zie er ook zat voor aan dat ze de meeste dingen daarvan ook doen als ze niet vdk zijn :D