Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Bij vrouwen als ik drank op heb maak ik van oogcontact echt gelijk een gesprek of iets dergelijks, als zij tenminste ook meewerkt.
Meestal gebruik ik als excuus een vriend van me die zelf ook ver heen is en maf doet of iets dergelijks.

Ook een blunder gehad gister.
Zon meisje dat wat ouder was dan mij zat me de hele tijd aan te raken, was wel lekker meisje opzich maar volgensmij ook een beetje een hoertje dus uiteindelijk niet op in gegaan (half).

Half bestaat niet maar eigenlijk best herkenbaar vooral dat eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:18 

Donateur

D-Nemacyst schreef:
Ook een blunder gehad gister.
Zon meisje dat wat ouder was dan mij zat me de hele tijd aan te raken, was wel lekker meisje opzich maar volgensmij ook een beetje een hoertje dus uiteindelijk niet op in gegaan (half).

Hoe is dat nou een blunder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
hardcoresjors schreef:
Op de foto gaan :/

TRUE :lol:

Doe ik ook altijd als ik dronken ben :P

Ook op groepsfoto's van iemand die je nog nooit eerder gezien hebt (XXL RAW) :lol:

Huh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:24 

Zo'n stereotype hardstylebitch wilde een foto maken van haar groep, 3x raden wie 3cm van die lens gaat lopen zagen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

Haha waarschijnlijk ik? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ooit een keer naar een raw hardstyle feest en ga daar een M60 magazijn aan vage foto's schieten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:29 

Hardtraxx Crew

hardcoresjors schreef:
Ik ga ooit een keer naar een raw hardstyle feest en ga daar een M60 magazijn aan vage foto's schieten :lol:

Intents lijkt me een goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
hardcoresjors schreef:

Intents lijkt me een goeie.

Omdat die uitverkocht is zeker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:31 

Daveytl schreef:

Ding Ding Ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:31 

Hardtraxx Crew

Omdat dat ultimate extra superduper raw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/topic16641.html
Wij gaan dan weer meeten! :loving:
En dan gaan we leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl we vdk zijn doen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Daveytl schreef:

Ding Ding Ding

Haha geinig om te horen :P Kan me daar niks van herinneren volgens mij :P
Nja, na komende zaterdag ben ik van plan om 2 maanden heel weinig alcohol te nuttigen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:34 

Hardtraxx Addict

Tijdens Qountdown in de Beatbox, kreeg pijn aan m'n wijsvinger van het telkens in het flesje stoppen zodat niet al mijn water eruit klotste, vervolgens was ik het zat en ging ik hopeloos op zoek naar een dopje, natuurlijk al die andere wappies nieuwsgierig wat ik aan doen was dus hele stoet mensen die mij gingen helpen een dopje te zoeken op die tering gladde vloer :P

Paar weken daarna echt dolbij dat ik een dopje had meegenomen naar XQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/topic16641.html
Wij gaan dan weer meeten! :loving:
En dan gaan we leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl we vdk zijn doen! :woot:

Haha zal wel een xxlerator raw worden ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:38 

hardcoresjors schreef:

en watvoor fotos :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:

en watvoor fotos :worship: :lol:

Abnormaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:44 

Donateur

Update van mijn kant: :P
1. Over de stang van m'n fiets inslaap gevallen op de oprit om vervolgens sóchtends nog perfect in evenwicht hangend wakker gemaakt te worden door me pa (die boos was toen)
2. Met een pak melk in de tuin op het kunstgras liggen slapen, helaas lag ik met me hoofd op het pak melk en was dat pak ondertussen dus al lek en zat ik met opgedroogde melk op me kop wakker te worden xd
3. In de vijver in slaap gevallen in onze achtertuin met bijna alleen nog maar me hoofd boven water, dat was gewoon niet leuk meer, mobiel kapot en alles volgende dag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:59 

Donateur

- Kramp in m'n handen krijgen omdat ik op een bizarre manier een plastic tasje veel te stevig vast houd (pep)
- Ongelofelijk nodig moeten pissen, maar niet gaan omdat op de bank liggen veel te chill is. Vervolgens in uiterste nood op staan om erachter te komen dat de WC bereiken nog best lastig is (GHB)
- Bij gebrek aan een sexpartner de bank of kussens knuffelen (GHB)
- Met je vercrackte kop op zondag naar de blokker gaan, patronen en ballonnen kopen en serieus denken dat de verkoopster niks door heeft (Mephedrone)
- Denken dat je in je broek hebt gescheten, kijken (niks aan de hand) en vervolgens aanschouwen hoe je spacepartner een half uur later precies hetzelfde doet (2C-B)
- Niet meer normaal kunnen praten, onzintaal uitkramen en elkaar alsnog begrijpen (Ketamine)
- Keihard fietsen, in de bosjes belanden en er niet uit eigen kracht uit kunnen komen (Alcohol)
- Tegen mensen uit je groep zeggen dat ze achter jou aan moeten lopen, vervolgens half sprintend door de zaal lopen en je vervolgens verbazen over het feit dat iedereen je kwijt is (pep)
- Bij een meid liggen, proberen een beetje serieus te doen terwijl je maag en darmen de meest rare geluiden produceren (pep)

Zo kon ie wel weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 07:18 

Hardtraxx Veteran

Een half uur boven de pot staan en maar persen en maar persen en maar persen maar er komt gvd geen pis uit :mad: (XTC)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 08:25 

volgens mij heeft onze heer frank of serieuze drinking issues of valt hij gewoon heeeeeeeeeel erg makkelijk in slaap xd

heerlijke verhalen btw daan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 12:08 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
- Met je vercrackte kop op zondag naar de blokker gaan, patronen en ballonnen kopen en serieus denken dat de verkoopster niks door heeft (Mephedrone)
- Denken dat je in je broek hebt gescheten, kijken (niks aan de hand) en vervolgens aanschouwen hoe je spacepartner een half uur later precies hetzelfde doet (2C-B)
- Niet meer normaal kunnen praten, onzintaal uitkramen en elkaar alsnog begrijpen (Ketamine)

Zo kon ie wel weer...

Dat waren toch wel epische momenten beste baasch. Vooral in de Blokker.. Kaak die alle kanten op slingerde.. En dat hoofd van die dame. Prachtig. Vooral de "Swedish Chef Praatmodus" was episch. En elkaar nog begrijpen ook. Hahaha!

In de Dekamarkt zag het er anders ook niet al te prachtig uit hoor. Hahahh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

-Bier omgooien
-Drank kopen voor iedereen
-Tegen bomen aanfietsen
-Bewakers belachelijk maken
-Met politie's op de foto willen
-Hardstyle aanvragen in een gemiddelde discotheek waar het woord hardstyle verboden is
-Tegen de overburen dr schutting aanpissen (Moeten ze de auto maar normaal parkeren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:48 

iMark schreef:
-Bier omgooien
-Drank kopen voor iedereen
-Tegen bomen aanfietsen
-Bewakers belachelijk maken
-Met politie's op de foto willen
-Hardstyle aanvragen in een gemiddelde discotheek waar het woord hardstyle verboden is
-Tegen de overburen dr schutting aanpissen (Moeten ze de auto maar normaal parkeren)

G4H profielpic, tegen schuttingen aanpiesen, en het durven te vragen naar hardstyle

Seems to me we got a bad ass in here
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:48 

Kraak... Piep...

- Fietsen naar het verkeerde dorp, onderhand van 9 km verderop 38 km verderop was geworden
Ben in een halve spacemodus anderhalfuur de verkeerde kant opgefietst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:50 

Hardtraxx Veteran

@iMark Op 1 of 2 dingen na vind ik het nog niet zo 'leuke, rare en kewle'. Ik zie er ook zat voor aan dat ze de meeste dingen daarvan ook doen als ze niet vdk zijn :D
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic