Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

Bij de discotheek bij ons in het dorp tot vervelens toe platen als Magic en Pattern 2 aanvragen :lol: :lol: En dan gaan zeuren als die vent Wake Up en Africa draait xd.

Afgelopen donderdag had ik ook een leuke, was op een parkeermeter geklommen en had hem een half uur lang 'bezet' :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

Door de hekken heen glippen van het zwembad, waarna je gaat naaktzwemmen in het buitenbad.
Inbreken in hetzelfde zwembad, maar nu binnen zwemmen en van de hoge duikplank afspringen en door de megafoon schreeuwen. Week later deed een andere groep dat en die werden opgepakt voor inbraak xd

Zelfs een filmpje:

http://www.rtvoost.nl/archief/default.aspx?nid=112319
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:42 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag ook weer een paar:

- Met zo'n long-straw drinken nuttigen van andermans drankjes (ook van onbekenden :lol: )
- Midden op de weg slapen.
- Bepaalde dingen zeggen tegen een meisje die ik niet had moeten zeggen >.< >.<
- Fietssleutel kwijtraken tijdens het fietsen.
- Sterke drank drinken.
- En vooral gruwelijk veel ouwehoeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Door de hekken heen glippen van het zwembad, waarna je gaat naaktzwemmen in het buitenbad.
Inbreken in hetzelfde zwembad, maar nu binnen zwemmen en van de hoge duikplank afspringen en door de megafoon schreeuwen. Week later deed een andere groep dat en die werden opgepakt voor inbraak xd

Zelfs een filmpje:

Vet koel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Chukkels schreef:

Zelfs een filmpje:

Vet koel :P

Best wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

F.E.A.R 2 spelen :worship:
Space spel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:25 

Hardtraxx Elite

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Haha, ik gebruik niks of wat dan ook :P
Maar afgelopen weekend had ik een erg mooie actie,
gingen naar een shoarma en ik was te dronken om normaal te functioneren, maar een vriendin had honger dus weg gingen friet bestellen vervolgens had ze een paar frieten op moest ze die niet meer hebben dus ik vroeg aan een vriend die achter me zat of hij misschien die wilde, maar wilde hij niet dus toen gooide ik het bakje maar in de lucht en frieten op hem overal frieten en ging ik ze nog oprapen ook. En daarna heb ik veelte lang met m'n hoofd op de tafel stuk liggen gaan
Zelfde nacht ook nog van me fiets geflikkert, en toen ik stemmen hoorde maar snel opgestaan bleek het een vriend te zijn die me toch maar even naar huis bracht. Ohja en in diezelfde tent keer me sokken vergeten die ik als wanten aan had gedaan haha, ik kom daar voorlopig niet meer..

Wat een verhaal, maar heb je je toetsenbord ook achter gelaten in die frietzaak :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:33 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:34 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:
gingen naar een shoarma en ik was te dronken om normaal te functioneren, maar een vriendin had honger dus weg gingen friet bestellen vervolgens had ze een paar frieten op moest ze die niet meer hebben dus ik vroeg aan een vriend die achter me zat of hij misschien die wilde, maar wilde hij niet dus toen gooide ik het bakje maar in de lucht en frieten op hem overal frieten en ging ik ze nog oprapen ook. En daarna heb ik veelte lang met m'n hoofd op de tafel stuk liggen gaan
Zelfde nacht ook nog van me fiets geflikkert, en toen ik stemmen hoorde maar snel opgestaan bleek het een vriend te zijn die me toch maar even naar huis bracht. Ohja en in diezelfde tent keer me sokken vergeten die ik als wanten aan had gedaan haha, ik kom daar voorlopig niet meer..

Wat een verhaal, maar heb je je toetsenbord ook achter gelaten in die frietzaak :whistle: ?

Mobiel typen is niet m'n ding :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:40 

Ik voel me echt een braaf en verantwoordelijk jongetje tussen deze verhalen :P.

- Overtuigend TV kijken in de spiegels op de wc van de Time-Out.
- Een losliggende plank vinden die als wip functioneerd, en elkaar de lucht in lanceren op Ansarat.
- Na een enorme valpartij na Intents 2011, een paar kindjes tegenkomen op dropping die zeggen dat heel je been onder het bloed zit. Eenmaal thuis aangekomen bleek ik een enorme schaafwond te hebben. Heel bij benen onder het bloed. Schrikmomentje.
- Op avontuur tijdens Rebirth Festival 2011. Wat een prachtige jungle met ravijnen, bergen, muren, gebouwen, bartafels en bouwhekken was dat. Eerste totaal onverwachte MDMA hallucinatie ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
Onthafloorx schreef:

Mobiel typen is niet m'n ding :D

Tis je vergeven Anne-Floor :kiss: ^^

edit

Heb nog niet eens gereageerd in je welkomsttopic, zie dat deze alweer gesloten is :lol: . Doen ze weer goed de boyz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Afgelopen zaterdag ook weer een paar:

- Met zo'n long-straw drinken nuttigen van andermans drankjes (ook van onbekenden :lol: )
- Midden op de weg slapen.
- Bepaalde dingen zeggen tegen een meisje die ik niet had moeten zeggen >.< >.<
- Fietssleutel kwijtraken tijdens het fietsen.
- Sterke drank drinken.
- En vooral gruwelijk veel ouwehoeren :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:59 

Vriend van me heeft zo'n rare tick; als ie zat is dan krijgt ie ineens de drang om een verzameling ventiel-dopjes op te zetten.. Ik denk dat ie er nu al wel 100 heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:03 

Kraak... Piep...

een keer een dealtje gemaakt met een bewaker die ik goed ken van een club.
Dat ie zn rol moest omdraaien. Hij liet niemand, interplaats van naar binnen, naar buiten die niet 18+ was.
Halfuur volgehouden, heb me kapotgelachen :lol: al die 16 jarige turkjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

rond 3/4 uur middernacht aangebeld vragen of ik mocht pissen dat mocht en heb ik midden in de gang gezeken :x
Snel weggerend gelukkig niet gepakt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:07 

Hardtraxx Crew

D-Nemacyst schreef:
een keer een dealtje gemaakt met een bewaker die ik goed ken van een club.
Dat ie zn rol moest omdraaien. Hij liet niemand, interplaats van naar binnen, naar buiten die niet 18+ was.
Halfuur volgehouden, heb me kapotgelachen :lol: al die 16 jarige turkjes.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:08 

Wout1997 schreef:
rond 3/4 uur middernacht aangebeld vragen of ik mocht pissen dat mocht en heb ik midden in de gang gezeken :x

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Jij bent een BOEFJE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Jij bent een BOEFJE!

ik was helemaal lam ik snapte er ook helemaal niks meer van de dag erna. iedereen erover praten en ik kon er niks over zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:11 

:P :P :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:26 

Hahaha, dat is dan wel weer komisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Ik kijk even verder op het youtube kanaal van urban kom ik dit epische filmpje tegen :loving:

Voor de echte liefhebbers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hahaha, dat is dan wel weer komisch :P

Gelukkig hadden ze mij niet gefilmd, ik dacht dat dat het een goed idee was om op te staan en naar rechts te springen, zodat ik recht zou staan. Sprong ik vol naar links dat pad op, alles afgeschaafd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:32 

Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:

De jeugd van tegenwoordig............

Ik ben zo'n gek die tijdens de nieuwjaarsborrel van z'n werk onder het oog van de baas 12 bier besteld voor 3 man, en hij maar betalen.. :lol:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic