Case Dj schreef:
xd ja ach ik weet nog dat ik laatst in het dorp in het dorphuis was waar je dan bij de bar kunt zitten enzo, zit ook podium enzo bij. volgende ochtend op msn hee was wel leuk he op het podium achter de gordijnen. ik wist echt niet waar het over ging :O ik weet nogsteeds het preciese verhaal niet. iets met bier, meisje, podium, achter gordijnen

Leuk hé die verhalen. Maakte ook.iets soortgelijks mee. Was 15, zaten in te drinken bij een vriendin om vervolgens naar een boerengehuchtfeest te gaan. Plotseling werd er Bolinka (of zoiets) uit de kast gehaald. Behoorlijk wat shotjes van genomen en uiteindelijk zo dronken geworden dat ik met die vriendin waar we thuis waren gezoend heb op de trap. Kwam haar ex binnen waarmee het al paar weken uit was..helemaal pissig en verdrietig erover, want was ook een maat van mij, maar goed. Verder niet over gepraat en toen naar het feest gegaan. Daar begon de hel. Wij bleven gewoon doorzuipen en op een gegeven moment zegt een maat van me "Wat een kutboeren heb je hier toch!" Staat er plots opeens een grote boer achter hem. "Wat had je tegen boeren?!" "Niks hoor, ik ben zelf ook een boer. Heb zelf 100 koeien."
Nou hing verder dus een agressief sfeertje en wij wilden net weg gaan tot het noodlot toesloeg. Ik had iets te diep in het glaasje gekeken en ging compleet out. Ambulance erbij en die vroegen wat ik op had. Eerste ingeving was SPIRITUS. Nou, met laaiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht waar ik uiteindelijk bijkwam en ze tot de conclusie kwamen dat het geen spiritus was.
Blijkt dus dat de moeder van de vriendin waar we zaten zei dat het spul op Spiritus leek. Uiteindelijk hoefde m'n maag niet leeggepompt te worden, had ik geen kater en hoefde ik niet met -14°c 10km naar huis te fietsen. Enig nadeel was dat ik me niks meer kon herinneren van de hele nacht.