Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:00 

Hardtraxx Beheerder

urbandesigner schreef:
Case Dj schreef:
vader blij, moeder helemaal gek zeker xd

jij gaat de eerste 4 weken niet meer op stap jongeman! :lol:

Dat was toen inderdaad mijn straf :worship: :lol:

zo gaat dat hier ook :lol: :lol: .

laatst ook weer ik kwam thuis rond 6 uur had rond 11 uur allemala hapjes enzo gehad.
lig ik op bed rond half 7 voel ik me ineens kut hup in de prullebak, komt m'n moeder volgende ochtend; hee kees waarom zit de prullenbak vol? uhm ow fuck (vergeten) ja nou ik denk dat de hapjes niet zo goed vielen (focked up dronken thuisgekomen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Haha geniaal :worship:
Was ook een keer ergens in het park met een meid bezig, smst m'n moeder waar ik blijf... :thumbdown: Gesmst dat ik bitterballen zat te eten bij een vriend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:11 

Hardtraxx Beheerder

urbandesigner schreef:
Was ook een keer ergens in het park met een meid bezig, smst m'n moeder waar ik blijf... :thumbdown: Gesmst dat ik bitterballen zat te eten bij een vriend xd

hahaha :lol: kom je thuis, hey waren ze lekker? he wat? ja die bitterballen, oooooh jaa hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
urbandesigner schreef:

hahaha :lol: kom je thuis, hey waren ze lekker? he wat? ja die bitterballen, oooooh jaa hoor :whistle:

:lol:
Ja weet me weleens na het stappen in van die vage plekken/gebeurtenissen te wringen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:16 

Hardtraxx Beheerder

xd ja ach ik weet nog dat ik laatst in het dorp in het dorphuis was waar je dan bij de bar kunt zitten enzo, zit ook podium enzo bij. volgende ochtend op msn hee was wel leuk he op het podium achter de gordijnen. ik wist echt niet waar het over ging :O ik weet nogsteeds het preciese verhaal niet. iets met bier, meisje, podium, achter gordijnen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
xd ja ach ik weet nog dat ik laatst in het dorp in het dorphuis was waar je dan bij de bar kunt zitten enzo, zit ook podium enzo bij. volgende ochtend op msn hee was wel leuk he op het podium achter de gordijnen. ik wist echt niet waar het over ging :O ik weet nogsteeds het preciese verhaal niet. iets met bier, meisje, podium, achter gordijnen :surrender:

Haha lekker dan, gewoon nog een keer pakken dan :cool: .
Heb wel een keer gehad dat ik wat leuks had gedaan met naar ik toen dacht een leuk meisje, keek ik die dag erna op internet, bats contact verbroken :sick: . Leuk dronken zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:25 

Hardtraxx Beheerder

urbandesigner schreef:
Case Dj schreef:

Haha lekker dan, gewoon nog een keer pakken dan :cool: .
Heb wel een keer gehad dat ik wat leuks had gedaan met naar ik toen dacht een leuk meisje, keek ik die dag erna op internet, bats contact verbroken :sick: . Leuk dronken zijn :lol:

of dat je (verhaal van een maat) denkt dat je de avond ervoor met een hele lekkere chick hebt lopen zoenen. zoek je haar op op bv facebook, en dan zie je me toch een grafkop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:

Leuk hé die verhalen. Maakte ook.iets soortgelijks mee. Was 15, zaten in te drinken bij een vriendin om vervolgens naar een boerengehuchtfeest te gaan. Plotseling werd er Bolinka (of zoiets) uit de kast gehaald. Behoorlijk wat shotjes van genomen en uiteindelijk zo dronken geworden dat ik met die vriendin waar we thuis waren gezoend heb op de trap. Kwam haar ex binnen waarmee het al paar weken uit was..helemaal pissig en verdrietig erover, want was ook een maat van mij, maar goed. Verder niet over gepraat en toen naar het feest gegaan. Daar begon de hel. Wij bleven gewoon doorzuipen en op een gegeven moment zegt een maat van me "Wat een kutboeren heb je hier toch!" Staat er plots opeens een grote boer achter hem. "Wat had je tegen boeren?!" "Niks hoor, ik ben zelf ook een boer. Heb zelf 100 koeien."
Nou hing verder dus een agressief sfeertje en wij wilden net weg gaan tot het noodlot toesloeg. Ik had iets te diep in het glaasje gekeken en ging compleet out. Ambulance erbij en die vroegen wat ik op had. Eerste ingeving was SPIRITUS. Nou, met laaiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht waar ik uiteindelijk bijkwam en ze tot de conclusie kwamen dat het geen spiritus was.
Blijkt dus dat de moeder van de vriendin waar we zaten zei dat het spul op Spiritus leek. Uiteindelijk hoefde m'n maag niet leeggepompt te worden, had ik geen kater en hoefde ik niet met -14°c 10km naar huis te fietsen. Enig nadeel was dat ik me niks meer kon herinneren van de hele nacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:41 

Hardtraxx Beheerder

whahah doe je goed, echt he "ik ben zelf ook boer, heb 100 koeien" :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:42 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Heel verhaal

Chukkels schreef:
Enig nadeel was dat ik me niks meer kon herinneren van de hele nacht. :P

? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 17:43 

Hardtraxx Beheerder

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Heel verhaal

Chukkels schreef:
Enig nadeel was dat ik me niks meer kon herinneren van de hele nacht. :P

? xd

ja da klopt niet echt ofso :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Gewoon sletskes fixen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:29 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.

Hahaha Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:29 

Donateur

urbandesigner schreef:
Gewoon sletskes fixen :cool:

Voel je nou stoer ofzo, pff.. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.

Afbeelding
hmmm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:37 

hmmm idd komt erg bekend en vaag voor......
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Pff je zou er maar zo op staan :P. Dat vingeren was btw in een bushokje middenin t dorp voor de details xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 19:52 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
over een hek klimmen, je broek helemaal kapot scheuren en proberen met je broer en n vriend om op schapen te rijden! zaten dr 5 in een soort van kooi :lol:
onderweg naar huis van me fiets in een sloot gevallen en me straalaansteker+huissleutel kwijt

Mind = blown, hoe krijg je dat voor elkaar xd .

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
-Kebab thuis laten bezorgen als je nog in de stad bent. En dan buiten wachten tot ie naar buiten komt en dan regelen dat je een lift naar huis krijgt.

-En inderdaad je verstoppen voor je maten. Vooral tijdens die rookmachinedingers in een kroeg :lol:

-Je maten duwen als ze aant pissen zijn, en als je dan zelf staat te pissen en ze duwen je, er achter aan rennen. Geen idee waarom ik dat doen deed :innocent:

geniaal :lol:

-als smeagol door dr stad kruipen
-voortuin onderzeiken omdat ik geen zin heb om eerst de deur open te doen

bij een feestje chick mee naar buiten nemen om vervolgens bij de buren voor de deur de bloementjes buite te zetten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:49 

Kraak... Piep...

Bij vrouwen als ik drank op heb maak ik van oogcontact echt gelijk een gesprek of iets dergelijks, als zij tenminste ook meewerkt.
Meestal gebruik ik als excuus een vriend van me die zelf ook ver heen is en maf doet of iets dergelijks.

Ook een blunder gehad gister.
Zon meisje dat wat ouder was dan mij zat me de hele tijd aan te raken, was wel lekker meisje opzich maar volgensmij ook een beetje een hoertje dus uiteindelijk niet op in gegaan (half).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Meeeh, drugstopic gesloten. Dan hier maar even verder. Als je vdk bent, dan pak je bij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Op de foto gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

TRUE :lol:

Doe ik ook altijd als ik dronken ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Maar dan krijg je toch net iets betere foto's :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:11 

Daveytl schreef:
hardcoresjors schreef:

TRUE :lol:

Doe ik ook altijd als ik dronken ben :P

Ook op groepsfoto's van iemand die je nog nooit eerder gezien hebt (XXL RAW) :lol:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic