Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha! Ik geloof je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 03:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qountdown heb ik 1 raar ding gedaan... Was in de vip, wou ik een biertje tappen :lol: Maar die tap was niet aangesloten, was er echt heilig van overtuigd dat die het wel deed! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 03:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Qountdown heb ik 1 raar ding gedaan... Was in de vip, wou ik een biertje tappen :lol: Maar die tap was niet aangesloten, was er echt heilig van overtuigd dat die het wel deed! :thumbdown:

:worship:
Was jij toevallig ook niet een van de 2 mensen waar ik tussen in stond te zeiken en die gingen rukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent niet verplicht tot antwoorden hoor roberttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 03:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben niet 1x op de wc geweest :lol:Dus nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 03:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee waren ook 2 engelse, die gingen wedstrijdje rukken doen ofzo :sick:
Nog nooit zo snel klaar geweest met pissen, dat was enige minpunt aan QD :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 10:51 
 

maarten1410 schreef:
minunten daarvoor nog ge-appeltaart met KSwoosh.

ge-wat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
minunten daarvoor nog ge-appeltaart met KSwoosh.

ge-wat? xd


puntje appeltaart bijgepakt :thumbup: voor het gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Qountdown heb ik 1 raar ding gedaan... Was in de vip, wou ik een biertje tappen :lol: Maar die tap was niet aangesloten, was er echt heilig van overtuigd dat die het wel deed! :thumbdown:

Haha dat heb ik ook gedaan :P Zelfs nog gekeken of er een stopcontact was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Qountdown heb ik 1 raar ding gedaan... Was in de vip, wou ik een biertje tappen :lol: Maar die tap was niet aangesloten, was er echt heilig van overtuigd dat die het wel deed! :thumbdown:

Haha dat heb ik ook gedaan :P Zelfs nog gekeken of er een stopcontact was xd


Ja hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
minunten daarvoor nog ge-appeltaart met KSwoosh.

ge-wat? xd

Check Whatsapp
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:17 
 

urbandesigner schreef:
Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
urbandesigner schreef:
Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.

:lol:

Chill toch :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:55 
 

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
minunten daarvoor nog ge-appeltaart met KSwoosh.

ge-wat? xd

Check Whatsapp

oooooooooooooooooooooooh dat :P :lol:
ik heb het bericht niet meer maar weet wel wat je bedoeld :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
wesskeej schreef:
urbandesigner schreef:
Toen ik 16 was, had ik in discotheek Lunenburg aan verschillende 20+ vrouwen gevraagd of ik hun oraal mocht bevredigen om ervaring op te doen xd . Erge was wel dat we met het jeugdpersoneel waren, een man of 50 :P.
Toevallig is ook m'n vader baas van het bedrijf, en was hij ook mee... Heeft me om half 4 's nachts uit een wc gesleept waarop ik lag te slapen, en heeft me 100 x een trap op en af laten lopen xd :lol: .

Oh ja, en ook ooit tijdens een zatte ingeving een meid staan vingeren terwijl ze met een andere meid stond te zoenen xd.

:lol:

Chill toch :P?


dat laatste wut wut :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja je moet ook eens je grenzen verleggen he, en dan gaat het een stuk makkelijker :lol: .

Een paar jaar geleden moest ik tijdens een kater mee naar de kerk, en tijdens de dienst de kerk uitgerend, pal voor de deur kwam het eruit, had dus geluk dat ik net buiten was :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ja je moet ook eens je grenzen verleggen he, en dan gaat het een stuk makkelijker :lol: .

Een paar jaar geleden moest ik tijdens een kater mee naar de kerk, en tijdens de dienst de kerk uitgerend, pal voor de deur kwam het eruit, had dus geluk dat ik net buiten was :P.


hahaha echt he daar zit je dan in de kerk, OOOOH FUUUUCKK Brb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerst nergens last van, maar begon ineens op m'n hoofd te zweten, kreeg een vochtige mond en erg warm... Hoppa naar buiten dus :D .

Nog een leuke: Naar huis fietsen, ineens met z'n 3en in een greppel liggen en niet weten hoe je bent gevallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Lachen als iemand de bosjes in valt, 100 meter verder weer als er weer iemand in andere bosjes valt, en dan vervolgens 200m verder in de struikjes flikkeren. Dat was echt een epische avond, dat was namelijk nog op de heenweg xd


heenweg xd hoeveel had je op dan al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hmm nice ik had laatst met m'n fiets kwam ik thuis snel naar binnen volgende dag naar die fiets kijken was het voorspatscherm van me wiel helemaal omhoog gebogen, hoe? i dunnooo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Hmm nice ik had laatst met m'n fiets kwam ik thuis snel naar binnen volgende dag naar die fiets kijken was het voorspatscherm van me wiel helemaal omhoog gebogen, hoe? i dunnooo.

Heerlijk zulke dingen :lol:

Toen voor het eerst m'n huidige vriendin even bij me langs kwam na het stappen, werd ze opgehaald door haar vader. Dus ik haar fiets pakken om aan hem te geven, knal ik hem veel te hard tegen de garagedeur :P. Maar hij kon er om lachen :lol: .

Ook een faal, 2 uur te laat thuiskomen op je 16e, je vader die je opwacht in de garage, je ineens omdraaien en alles eruit kotsen voor de boom bij ons thuis :') :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

vader blij, moeder helemaal gek zeker xd

jij gaat de eerste 4 weken niet meer op stap jongeman! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
vader blij, moeder helemaal gek zeker xd

jij gaat de eerste 4 weken niet meer op stap jongeman! :lol:

Dat was toen inderdaad mijn straf :worship: :lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic