Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die aap was geniaal. Was echt verliefd op dat snoezige kopje. :loving:
Wessel heeft hem ook telkens met geweld van me af moeten pakken als ik dat ding vast had. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:23 
 

Ik had hem gewoon nooit aan jou moeten geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Ik had hem gewoon nooit aan jou moeten geven xd

Maar ik vond hem zo lievvvvvvvvvvvvv :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen een verhaal van +5minuten laten vertellen en aan het einde zeggen: "Sorry man, ik volg er helemaal niets van.. Kun je het morgen nog eens zeggen?" >.<

Sorry Ruubiiee (& meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik doe geen rare leuke kewle dingen als ik vdk ben, alleen lieve dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteravond door de binnenstad van Groningen lopen struinen onder invloed van 2,5 pillen en veel wiet. Ik zag een arrebier bij een raam zwaaien, kranen op het dak, bij een bushalte stonden op alle 10de borden dat de bus naar de herenstraat ging en in het Noorderplantstoen ( wel bekend bij sommigen ) was er uit het niet opeens een groot meer. We waren nog maar 30 minuten weg, echt nog nooit zoiets meegemaakt :oh: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Squit schreef:
Gisteravond door de binnenstad van Groningen lopen struinen onder invloed van 2,5 pillen en veel wiet. Ik zag een arrebier bij een raam zwaaien, kranen op het dak, bij een bushalte stonden op alle 10de borden dat de bus naar de herenstraat ging en in het Noorderplantstoen ( wel bekend bij sommigen ) was er uit het niet opeens een groot meer. We waren nog maar 30 minuten weg, echt nog nooit zoiets meegemaakt :oh: !


Ik begrijp er geen kut van xd?


Haha lol, snap ik :P ! Ik was zo vies hard aan het hallucineren dat ik al die dingen zag ( de arrebier bij het raam, de kranen op het dak etc. ). Was echt geniaal, snappie xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Cruelty schreef:
Squit schreef:
Gisteravond door de binnenstad van Groningen lopen struinen onder invloed van 2,5 pillen en veel wiet. Ik zag een arrebier bij een raam zwaaien, kranen op het dak, bij een bushalte stonden op alle 10de borden dat de bus naar de herenstraat ging en in het Noorderplantstoen ( wel bekend bij sommigen ) was er uit het niet opeens een groot meer. We waren nog maar 30 minuten weg, echt nog nooit zoiets meegemaakt :oh: !


Ik begrijp er geen kut van xd?


Haha lol, snap ik :P ! Ik was zo vies hard aan het hallucineren dat ik al die dingen zag ( de arrebier bij het raam, de kranen op het dak etc. ). Was echt geniaal, snappie xd ?

Hallucineren van de MDMA is het mooiste wat er is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hallucineren van de MDMA is het mooiste wat er is :loving:

Prachtig verschijnsel :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Hallucineren van de MDMA is het mooiste wat er is :loving:

Prachtig verschijnsel :yay: :loving:


Haha klopt. Ik zag ook opeens allemaal handen in bomen, en opeens gaven de bomen elkaar een hand. Ik liep ook een heuvel op en ik gleed telkens weg met mijn voet, alsof er modder onder men schoen zat. Paar keer stond ik gewoon vast op de grond, ik kon niet meer bewegen totdat maatje van me mij een duw gaf. Was echt te raar man :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squit schreef:
Haha klopt. Ik zag ook opeens allemaal handen in bomen, en opeens gaven de bomen elkaar een hand. Ik liep ook een heuvel op en ik gleed telkens weg met mijn voet, alsof er modder onder men schoen zat. Paar keer stond ik gewoon vast op de grond, ik kon niet meer bewegen totdat maatje van me mij een duw gaf. Was echt te raar man :thumbsup: !

Zo te horen heb je het goed naar je zin gehad, volop beter, hallucineren is echt 1 van de vetste dingen die ik ooit heb meegemaakt, zo raar, je ziet het heel scherp, maar als je er goed op concentreert is het weer weg! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Squit schreef:
Haha klopt. Ik zag ook opeens allemaal handen in bomen, en opeens gaven de bomen elkaar een hand. Ik liep ook een heuvel op en ik gleed telkens weg met mijn voet, alsof er modder onder men schoen zat. Paar keer stond ik gewoon vast op de grond, ik kon niet meer bewegen totdat maatje van me mij een duw gaf. Was echt te raar man :thumbsup: !

Zo te horen heb je het goed naar je zin gehad, volop beter, hallucineren is echt 1 van de vetste dingen die ik ooit heb meegemaakt, zo raar, je ziet het heel scherp, maar als je er goed op concentreert is het weer weg! :lol:


Dat heb ik zeker :evil: ! Maar zo wil ik niet rondlopen op een feestje, dat is me iets te gek >.<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Mensen een verhaal van +5minuten laten vertellen en aan het einde zeggen: "Sorry man, ik volg er helemaal niets van.. Kun je het morgen nog eens zeggen?" >.<

Sorry Ruubiiee (& meer)



:lol: :lol: :lol: :lol: op The Qontinent een telefoongesprek op zaterdagavond:

ik: hey, hoe is het?
zij: ja wel oké, met jou dan?
ik: uh.. wat zei ik net ook alweer?

en dat ging zo'n beetje het hele gesprek door, ze kapte het na 5 minuten ook maar af :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 03:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik doe geen rare leuke kewle dingen als ik vdk ben, alleen lieve dingen

En zeggen dat je anders nooit zo bent :whistle:

Ik heb tijdens Qountdown aan Adaro gevraagd wat hij van mijn logo vond, zonder eerst uit te leggen wie ik eigenlijk ben :x Was blijkbaar iets te veel onder de indruk op dat moment maar heb nog een vriendelijk tweet gekregen achteraf dat het niet erg was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 03:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Ik doe geen rare leuke kewle dingen als ik vdk ben, alleen lieve dingen

En zeggen dat je anders nooit zo bent :whistle:

Ik heb tijdens Qountdown aan Adaro gevraagd wat hij van mijn logo vond, zonder eerst uit te leggen wie ik eigenlijk ben :x Was blijkbaar iets te veel onder de indruk op dat moment maar heb nog een vriendelijk tweet gekregen achteraf dat het niet erg was xd



En wat vond hij van je logo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooi, dat dan weer wel haha. Heel verhaal nog over de G4H maskers en weet ik het wat nog meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Wel mooi, dat dan weer wel haha. Heel verhaal nog over de G4H maskers en weet ik het wat nog meer xd

Leuk om jou ook eens gezien te hebben trouwens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:33 
 

ohja, ik had tijdens Qountdown naar een huisnummer om 1 uur snachts gebeld in de veronderstelling dat het het mobiele nr van iemand was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb met kerst perongeluk mijn sleutelbos van de trap af getrapt. :P In een keer het hele huis wakker om 5 uur snachts. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ohja, ik had tijdens Qountdown naar een huisnummer om 1 uur snachts gebeld in de veronderstelling dat het het mobiele nr van iemand was xd


hahahaha :P episch :worship:
eerst zeggen; hee ik het net het nummer van .... gekregen.. ik bel hem wel ff.. jij zoeken.. ow toch niet..
2 minuten later.. ik heb het nummer van .... gekregen! ik bel hem wel ff, jij weer zoeken in je tel.. weer niet te vinden.. tel in je broekzak, haal je binnen 10 seconde je tel weer uit je broekzak, en toen had je ineens een nummer xd xd xd xd
op qountdown bellen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:36 
 

Op Qountdown 2010-2011 werdt ik gebeld door me moeder, tegen me moeder een hoop onzin lopen lullen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha op Defqon 2 jaar geleden wilde ik een vriend bellen. Maar ik kwam per ongeluk met mn vinger op het nummer daaronder. De huistelefoon.
Heb ik zonder het in de gaten te hebben vaag in die telefoon staan schreeuwen tegen mn vader >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
eerst zeggen; hee ik het net het nummer van .... gekregen.. ik bel hem wel ff.. jij zoeken.. ow toch niet..
2 minuten later.. ik heb het nummer van .... gekregen! ik bel hem wel ff, jij weer zoeken in je tel.. weer niet te vinden.. tel in je broekzak, haal je binnen 10 seconde je tel weer uit je broekzak, en toen had je ineens een nummer xd xd xd xd
op qountdown bellen :worship:

HA! Grote kans dat dat om mijn nummer ging xd 10 minunten daarvoor nog ge-appeltaart met KSwoosh.


Nando schreef:
maarten1410 schreef:
Bladiebla

Leuk om jou ook eens gezien te hebben trouwens. :D

Ja insgelijks! Sowieso een mooie groep die avond :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:03 
 

dawasiknie schreef:
Haha op Defqon 2 jaar geleden wilde ik een vriend bellen. Maar ik kwam per ongeluk met mn vinger op het nummer daaronder. De huistelefoon.
Heb ik zonder het in de gaten te hebben vaag in die telefoon staan schreeuwen tegen mn vader >.<

Ook ooit gehad, iemand had snoepjes nodig die naam was bij de M, had ik perongelijk het nummer van me moeder gegeven :huh:
Optijd nog gezien en gezegd dat het een ander nummer moest zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 00:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Pommer schreef:
Ik doe geen rare leuke kewle dingen als ik vdk ben, alleen lieve dingen

En zeggen dat je anders nooit zo bent :whistle:



Ik ben niet altijd zo vaag, wel altijd zo lief :innocent:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic