Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 00:21 
 

Een vriend van mij las al fietsend een smsje, toen ie hem gelezen had gooide ie zijn mobiel over zijn schouder en reed vrolijk verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 00:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Een vriend van mij las al fietsend een smsje, toen ie hem gelezen had gooide ie zijn mobiel over zijn schouder en reed vrolijk verder :P

Droog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 02:00 
 

hidde schreef:
Nog zo een van dezelfde avond als eerder beschreven.

Word je zondag wakker, merk je dat je telefoon weg is. Twitter je van "kut, mobiel pleite" reageert een vriendin van "je wou m weggooien want je wist niet meer wat het was". Dus ik denk kut heb mn eigen telefoon weggesmeten. :lol: Gelukkig kwam die middaf een vriend van me op msn. Hij zei dat ik m liet vallen, en dat ze hem terug wilden geven maar dat ik stug volhield dat ie niet van mij was. Wilden ze m in mn zak stoppen gooide ik m er weer uit. toen heb die maat m maar.meegenomen en later terug gegeven. :lol:

bekend verhaal....

heb je die niet ergens vandaan gekopieerd en geplakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geen idee, zal m vast ooit is hebben gepost ergens maar niet in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 'm ook al eens eerder gelezen ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:17 
 

stefaneke schreef:
In de Time Out toen ik voor het loket stond om muntjes te halen en toen het mijn beurt was ipv muntjes bestellen het in een keer over verzekeringen hebben. Die vrouw keek mij raar aan xd.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag fietsen we naar huis. Zegt een maat ineens "STOP!" zet ie zn fiets neer midden op de dorpsstraat. "WE GAAN STERREN KIJKEN!!!" Toen zijn we met zn alle midden op de weg gaan liggen om sterren te kijken. :lol: Volgens mij was t te bewolkt om sterren te zien, maarja sterretjes zagen we toch al. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:34 
 

hidde schreef:
Afgelopen zaterdag fietsen we naar huis. Zegt een maat ineens "STOP!" zet ie zn fiets neer midden op de dorpsstraat. "WE GAAN STERREN KIJKEN!!!" Toen zijn we met zn alle midden op de weg gaan liggen om sterren te kijken. :lol: Volgens mij was t te bewolkt om sterren te zien, maarja sterretjes zagen we toch al. :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de brievenbus van je buurman pissen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ballonnetjes doen met +10 man tegelijk ^^
Is toch wel mijn favo activiteit na feesten / vdk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel hard naar huis fietsen door een bos zonder licht op de fiets waardoor ik vies hard tegen een paaltje op klapte. Vervolgens opstaan, hard om mezelf lachen en daarna vrolijk verder fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit weekend nog een poedersuiker gevecht gehad. Wat een teringplakbende wordt dat.

Ohja en het prikt in je ogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NYE -> Afterparty -> Naar huis gedragen/gesleept worden door een van je maten -> Stoppen bij een bushalte voor een sigaretje en dan uiteindelijk daar zo'n beetje in slaap vallen :lol: Toen na een minuutje of wat wilden we weer verder gaan, was ik ineens m'n fiets kwijt! Lekker hoor, ik was lopend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
NYE -> Afterparty -> Naar huis gedragen/gesleept worden door een van je maten -> Stoppen bij een bushalte voor een sigaretje en dan uiteindelijk daar zo'n beetje in slaap vallen :lol: Toen na een minuutje of wat wilden we weer verder gaan, was ik ineens m'n fiets kwijt! Lekker hoor, ik was lopend :P


Dat heb ik best vaak gehad maar dan omgekeerd! Gewoon er heilig van overtuigd zijn dat je niet met de fiets bent en lopen naar huis toe gaan (ik heb echt ALTIJD mijn fiets bij me), of dat je zeker weet dat je je fiets ergens hebt neergezet, kun je hem niet vinden ga je naar huis toe. Ga je de volgende dag op zoek naar je fiets staat hij gewoon op die plek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb afgelopen zaterdag met qountdown, iedereen proberen te overtuigen van de kracht van oordopjes! (degene die ze niet in hadden dan!).. leuk feitje, ik heb op qountdown maar eens een setje gekocht :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vriend van me was eens zo bezopen dat hij iedereen op de grond ging duwen en teabaggen.

Was er heilig van overtuigd dat hij halo 3 deed. (Paddo's waren eerder in de avond ook in t spel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:58 
 

Ik had op vakantie na de après ski iets fucking doms... Kwam terug in het appartement kon ik me portemonnee niet vinden. Ik hele appartement overhoop gehaald, buiten gezocht. Kwam ik er na 3 kwartier zoeken ofzo achter dat ik hem met me dronken hoofd in me snowboot had gelegd maar dat totaal vergeten wat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik had op vakantie na de après ski iets fucking doms... Kwam terug in het appartement kon ik me portemonnee niet vinden. Ik hele appartement overhoop gehaald, buiten gezocht. Kwam ik er na 3 kwartier zoeken ofzo achter dat ik hem met me dronken hoofd in me snowboot had gelegd maar dat totaal vergeten wat :')


Ik vond een keer mijn telefoon terug in de koelkast van de bijkeuken na een avondje drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond een keer mijn sleutel terug na 30 minuten zoeken, in mijn rechterhand :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vond een keer mijn sleutel terug na 30 minuten zoeken, in mijn rechterhand :surrender:

:lol:
Ik ga maar niet posten in dit topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vond een keer mijn sleutel terug na 30 minuten zoeken, in mijn rechterhand :surrender:

Hahaha dat is bij ons ook een soort van fenomeen :P

Vriend van mij op Appelhof toen, ging die de tent uit om z'n mobiel te zoeken op de grond met het licht van z'n eigen mobiel :lol:

Heb 't ook wel eens gehad, muziek van mn telefoon in de oortjes, stap op de fiets voel in mn zak en denk kut telefoon vergeten. Ga binnen zoeken (gewoon nog die muziek in de oren) naar mn telefoon, kom na een paar minuten ook achter dat ie in mn jaszak zit :lol: (aan m'n oordoppies dus :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar minuten aan de bar staan wachten om te bestellen erachter komen dat die bar de hele avond al gesloten is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:39 
 

Een hele avond met een opblaas aapje rondlopen die zomaar uit de lucht is komen valen :worship:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jaap de Pepaap :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:10 
 

wesskeej schreef:
Een hele avond met een opblaas aapje rondlopen die zomaar uit de lucht is komen valen :worship:
Afbeelding

:worship:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic