Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1,5 uur in een bad k.o liggen die vol was na een bierspelletje met wodka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was op een lan party, zeer lang geleden
Weddenschap aangegaan om een kerel onder tafel te drinken..
was me gelukt maar even later voelde ik de alcohol pas doordringen.. heb daarna een vlag van Titan Coolers van de muur gehaald, als een cape rond me gebonden, vervolgens de toog op geklommen en geschreeuwd dat ik superwoman was :D

Wel mooi: de vlag heb ik nog steeds ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, ik vindt 't erg mooi om mensen "de gek aan te steken", of gewoon dom ouwehoeren, meestal ben ik niet eens echt dronken :P


Een paar dingen:
- Tegen een taxi aanfietsen en vervolgens rustig voor de boze taxichauffeur wegfietsen.
- Met een vuilnisbakdeksel op mn hoofd mee tetteren op een trompetmuziekje met een klerenhanger als trompet.
- Zoveel mogelijk kerstversiering (halve kunstboom) meenemen of weggooien in de discotheek, het was namelijk 2e kerstdag, 12uur geweest, dan moet je opruimen.
- Een neger die een fiets wil verkopen, vragen waar die die gejat heeft en 'm zeggen dat die een waardeloos leven heeft.


Echt belachelijk allemaal :') xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
- Een neger die een fiets wil verkopen, vragen waar die die gejat heeft en 'm zeggen dat die een waardeloos leven heeft.

En de reactie van die neger dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

In het appartement op vakantie met de onderkant van een zwabber tegen het plafond rondrennen en een botsauto na doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
gewoon luier om doen ^^ Maar bij bier is het echt zo als je 1 keer gaat.. nou dan kan je een abonnement nemen :lol:

klopt. je kunt beter zorgen dat je voor dat je aan bier begint een lege blaas hebt.
zeker als je gewoon de hele avond op een stoeltje/bank/tegen een tafel staat te zuipen kun je een abonnement nemen.. bij hardstyle feesten hoef ik meestal maar 1 of 2x en daar ben je dan 10 uur ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben op Intents maar twee keer gegaan, maar hoefde geen van de keren echt.

En Hard Nature maar één keer, en alleen omdat You're Next gedraaid werd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
NOuja ik heb het eigenlijk altijd.. Op feesten wil ik nog wel is zweten, maar ik zweet ook vrij langzaam, komt omdat ik een goede conditie hebt. Maar ook als ik gewoon met maten drankspel ofzo aan het doen ben.. dan zie ik al die gasten om de 2 shotjes naar het toilet gaan. En bij mij komt dat eens een keertje na 2 uur ineens opzetten, en dan hoef ik nog niet eens heel nodig. Dan ben ik geweest, en duurd het weer een uur, soms langer.

Ben er eigenlijk wel blij mee, mis zo weinig van feesten :D

Heb alleen na Loudness in december koude pies gehad, en dat was wel kloteerg.. toen moesti k om de 2 seconde zeiken, kwam alleen neits uit. Deed nog pijn ook, leek op niersteen maar dan anders. Waarschijnlijk omdat ik bij die pijpen heb gestaan waar verkoeling uit kwam. En omdat ik toch wel beetje bezweet was.

Ik heb doordat ik minder uitdroog, ook minder last van Katers. :thumbsup:

Maar het is wel raar, heeft iemand er een verklaring voor? (Buiten dat je zweet)

Dat verschilt gewoon per mens. De een is al na 10 bier lazerus terwijl de ander er 30 op kan en zich nog helder voelt. Heeft allemaal te maken met enzymen en shit, weet ik het :P Ik ben geen afgestudeerde docterandus zuipologie xd Maar net als met pissen verschilt dat gewoon per persoon. Ik moet van bier (als ik niks doe) werkelijk om de 30 minuten pissen, terwijl anderen heel de avond niet naar de plee hoeven. Op feesten moet ik dan weer niet zo vaak plassen omdat ik dan zo hard los ga dat er weinig vocht meer overblijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
nielstil schreef:
Rik schreef:
- Een neger die een fiets wil verkopen, vragen waar die die gejat heeft en 'm zeggen dat die een waardeloos leven heeft.

En de reactie van die neger dan??


U want to buy bike?

Bijna :P

Eerst kwam: nee, is eigen fiets & nee, ik heb dochter :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
moet je poepen, dan verlies je veel energie door het persen :lol:

:lol: :thumbsup: Ge-ni-aal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 00:02 
 

Als de Uitsmijter vraagt of je je id bij hebt zeggen dat je nog bij je mama op het paspoort staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ daan: als je bier op hebt moet je het pissen altijd zo lang mogelijk uitstellen want als je de 1e keer bent gegaan, dan blijf je de rest van de avond gaan. Bij mij dan tenminste :P

@ robkuh: dat betekent dat je 13 of jonger bent :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:05 
 
Donateur

Rawbin schreef:
@ robkuh: dat betekent dat je 13 of jonger bent :')

oh rly?

heb wel een keer een half uur geprobeerd om de sleutel in het sleutelgat te krijgen
een keer bij me pa in de auto gekotst
toen ik de eerste keer ooit in me leven dronken was (toen ik nog 14 was) toen was ik ook echt goed dronken, maar kom ik daar om 12 u thuis aanzetten, me pa had nog vriende in de tuin en ik maar volhouden dat ik niet dronken was, vervolgens moest ik slapen en zat ik in de computer stoel zonder te weten waarom en ja hoor soctehdsn hele bed ondergekotst, hmm lekker vastgeplakt aan je buik enzo
het verhaal met meisje wil wel en dan loop je weg is mij ook wel is gebeurd :P
raak ook altijd om de 5 min me vriende kwijt
midden op straat pissen, 1 van mn favorieten, heerlijk bevrijdend gevoel!
allemaal domme dingen roepen, ook leuk!
en op renesse was ik bij een paar meiden de tent in gelopen en ben ik gewoon naast 1 gaan liggen, en sochtends werd ik wakker en dacht ik wow nice maar het bleek dat ze me dus gewoon hadden laten slapen :(

als ik nu nog meer zou opschrijven zou het lulverhalen worden want de rest weet ik zo 1.. 2.. 3.. niet meer maar heb nog wel meer meegemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

X van het stappen terug in de taxi, zaten in een busje met 8man ofso. Ik zat bij de schuifdeur, en maar constant klagen dat die gozer harder moest rijden. Stoelleuningen voor me eraf halen en me lopen kutten. Raam open, en weer dicht etc. Tot slot zelfs die schuifdeur open gekregen, toen flikkerde ik er nog bijna uit op de snelweg. Vervolgens thuis aangekomen, halve boom kaal getrokken, gesnoeid dus. Lekker chill in de bosjes gelegen en bij de buren in de tuin in slaap gevallen :D
Die chauffeur pikte gewoon alles, wat een held was dat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Rawbin schreef:
@ robkuh: dat betekent dat je 13 of jonger bent :')

oh rly?

heb wel een keer een half uur geprobeerd om de sleutel in het sleutelgat te krijgen
een keer bij me pa in de auto gekotst
toen ik de eerste keer ooit in me leven dronken was (toen ik nog 14 was) toen was ik ook echt goed dronken, maar kom ik daar om 12 u thuis aanzetten, me pa had nog vriende in de tuin en ik maar volhouden dat ik niet dronken was, vervolgens moest ik slapen en zat ik in de computer stoel zonder te weten waarom en ja hoor soctehdsn hele bed ondergekotst, hmm lekker vastgeplakt aan je buik enzo
het verhaal met meisje wil wel en dan loop je weg is mij ook wel is gebeurd :P
raak ook altijd om de 5 min me vriende kwijt
midden op straat pissen, 1 van mn favorieten, heerlijk bevrijdend gevoel!
allemaal domme dingen roepen, ook leuk!
en op renesse was ik bij een paar meiden de tent in gelopen en ben ik gewoon naast 1 gaan liggen, en sochtends werd ik wakker en dacht ik wow nice maar het bleek dat ze me dus gewoon hadden laten slapen :(

als ik nu nog meer zou opschrijven zou het lulverhalen worden want de rest weet ik zo 1.. 2.. 3.. niet meer maar heb nog wel meer meegemaakt :P


hahaha eerste keer dronken ja, toen lukte het mij ook niet om de sleutel in het slot te krijgen, stond een half uur te pielen toen maar iemand gebeld >.< :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha 1e keer dronken?
Toen kon me pa me ophalen van een schoolfeest, nadat ik de leraar waar ik een afschuwelijke hekel aan had, had ondergekotst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
soctehdsn


Pommer-stijl :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Frank: Ya Rly, je bent vanaf je 14e verplicht een eigen ID/Paspoort te hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sleutel niet in het slot krijgen... dat krijg ik altijd te horen van me pa als ik de volgende dag de kamer binnen kom xd "kon je de deur open krijgen" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Haha 1e keer dronken?
Toen kon me pa me ophalen van een schoolfeest, nadat ik de leraar waar ik een afschuwelijke hekel aan had, had ondergekotst :thumbsup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste keer dat ik dronken was, was op een camping in Italië. Als een gek vodka lopen drinken en voor het eerst wiet gerookt van Italianen (hadden echt een kilozak of zo xd )

Ging wel goed, maar sloeg heel laat in. Schijnt dus dat ik op een gegeven moment de tent uit ben gelopen op 2 linker slippers en over het veld heen slenterde. Uiteindelijk de vrouwen wc in gelopen en lekker over mn nek gegaan. M'n vader heeft me terug mogen slepen. Dat moment kon ik me nog vaag herinneren.

Mja ik was nog maar een 15 jarig pikkie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thuis komen van een feestje en denken dat overal kippen lopen..

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maartje schreef:
Thuis komen van een feestje en denken dat overal kippen lopen..

:/

wow, het leeft! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:55 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.

2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat ding :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

juist.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic