Roger wrote:Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.
2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat ding
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
Tussen de grasmaaier gesukkeldMovingMadness wrote:Roger wrote:Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.
2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat dingnog teruggevonden?
Tjah als je het verschilt niet ziet tussen een grassprietje en je pielemuisjenielstil wrote:Tussen de grasmaaier gesukkeldMovingMadness wrote:Roger wrote:Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.
2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat dingnog teruggevonden?
-
A
Dronken/WappieMaartje wrote:Thuis komen van een feestje en denken dat overal kippen lopen..
Met een meisje zoenen en de dag later erachter komen dat ze een vriend heeft.
Het was niet mijn initiatief btw
En ook dat ik meestal met meiden zoen die iets met paarden hebben, op een of andere manier eindig ik daar altijd mee, god knows how or why.
En ook dat ik meestal met meiden zoen die iets met paarden hebben, op een of andere manier eindig ik daar altijd mee, god knows how or why.
may god help you bedoel je
die dingen schijten overal.
Ik ga dr ook nooit naar toe haha. Hoe hard ze t ook vragen.
Heb dr echt niks mee.
Heb dr echt niks mee.
Dit topic verdient een bump, om zo in stelling gebracht te worden voor nominaties voor HTTOTY
Ja lekker makkelijk stemmen winnen bij de junkz. Pvda taferelen hierzo 
Misschien moet je ook nog even met ze thee drinken...ofnee een lekker ghbtje met ze drinken.
Misschien moet je ook nog even met ze thee drinken...ofnee een lekker ghbtje met ze drinken.
Last edited by mrazura on 07 Dec 2011 19:33, edited 1 time in total.
dit enMartin wrote:- 's Nachts smsen naar mensen of ze nog wakker zijn
- Met een grote glimlach op de bank zitten (heb ik bijna altijd als ik dronken ben)
- maten uitlachen omdat ze er scheef bij lopen (terwijl ik zelf ook niet al te recht loop)
- rare dansjes maken
HardTraxx Track Of The Year??Chukkels wrote:Dit topic verdient een bump, om zo in stelling gebracht te worden voor nominaties voor HTTOTY
Topic of the yeartommetjeuh wrote:HardTraxx Track Of The Year??Chukkels wrote:Dit topic verdient een bump, om zo in stelling gebracht te worden voor nominaties voor HTTOTY
Niet mijn keus overigens
Zeggen dat je naar huis gaat als je heeeel ver weg bent, aanbod van meisje om je te brengen afwijzen, afscheid nemen van een maat terwijl je al met je fiets staat. Komt.die maat.een kwartier.later terug, sta ik daar.nog. "Hidde wtf doe jij daar.nog?" "wachten..." "op wie..?" "GEEN IDEE!!" *Fietst weg* 
Waren de leestekens in de aanbieding vandaag ofzo? 
2e halve prijswootum wrote:Waren de leestekens in de aanbieding vandaag ofzo?
hidde wrote:Zeggen dat je naar huis gaat als je heeeel ver weg bent, aanbod van meisje om je te brengen afwijzen, afscheid nemen van een maat terwijl je al met je fiets staat. Komt.die maat.een kwartier.later terug, sta ik daar.nog. "Hidde wtf doe jij daar.nog?" "wachten..." "op wie..?" "GEEN IDEE!!" *Fietst weg*
XD geniaal haha
mrazura wrote:Ja lekker makkelijk stemmen winnen bij de junkz. Pvda taferelen hierzo
ghbtje? lekkah!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
een vriend uitlachen die struikelde om vervolgens een paar seconden later over me eigen benen heen te struikelen achterover, en ik lachde me vriend zo hard uit dat allemaal mensen keken en net toen viel ik zelf...
Zo'n verhaal heb ik ook nog wel ongeveer, was niet vdk door drugs maar door een flinke dosis alcohol, samen met een maat. Kwamen terug uit Doornroosje in Nijmegen en hij denkt ff stoer met zijn fiets een weelie te maken, vlak naast hem stonden een paar chicks, flikkert ie achterover van de fiets op de grond. Heb nog nooit zoiets vets meegemaakt tijdens het uitgaan
Hahahaha, van 't weekend beide gevallen in 1 persoon tegengekomen..D-Nemacyst wrote:Met een meisje zoenen en de dag later erachter komen dat ze een vriend heeft.
Dat heb ik dus met meisjes met een duidelijke eigen mening.
2 strenggelovigen gezoend (waarvan 1 jehova's getuige, die overigens wel echt lekker is), op vakantie een feminist & voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen
Afgelopen zaterdag ook weer heerlijk geouwehoerd. Op de terugweg van 't Doktertje (danscafé) allemaal trampolines besprongen, glijbanen afgegleden, bosjes infietsen en ga zo maar door. Terugweg duurt normaal zo'n 35 minuten, we hebben er zaterdag ongeveer een uur & 3 kwartier over gedaan
2 strenggelovigen gezoend (waarvan 1 jehova's getuige, die overigens wel echt lekker is), op vakantie een feminist & voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen
Afgelopen zaterdag ook weer heerlijk geouwehoerd. Op de terugweg van 't Doktertje (danscafé) allemaal trampolines besprongen, glijbanen afgegleden, bosjes infietsen en ga zo maar door. Terugweg duurt normaal zo'n 35 minuten, we hebben er zaterdag ongeveer een uur & 3 kwartier over gedaan
Dat is juist beter man, veelal erg knap en tenminste niet het intellect van een baksteen.Daveytl wrote: voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen![]()
Misschien had hij eerst alleen succesvolle zakenvrouwen te pakken en is de laatste tijd van z'n A-game af?
Daar sla je 2 keer de plank mishidde wrote:Dat is juist beter man, veelal erg knap en tenminste niet het intellect van een baksteen.Daveytl wrote: voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen![]()
Meisje die MBO doet (die jehova's getuige) is de knapste van allemaal, en bovendien ook nog eens het minst naïef (afgezien van de religie natuurlijk
En ik ken genoeg meisjes van VWO/WO die je werkelijk alles wijs kunt maken. Dat je echt niet snapt hoe diegene zo'n niveau aan kan. Voor mij persoonlijk maakt het eigenlijk ook geen zak uit of een meisje nou MBO/HBO/WO doet, als ze maar algemene kennis heeft, en weet wat er in de wereld speelt.
Doe zelf ook MBO, maar ik zie mezelf niet als een dom persoon.
Dit dus. Plus ze zijn over het algemeen netter en willen alles verzorgd hebben. Met andere woorden: ze ruimen je kamer op terwijl jij slaapt.hidde wrote:Dat is juist beter man, veelal erg knap en tenminste niet het intellect van een baksteen.Daveytl wrote: voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen![]()