Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:14 
 

Roger schreef:
Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.

2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat ding :lol:

:lol: nog teruggevonden? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Roger schreef:
Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.

2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat ding :lol:

:lol: nog teruggevonden? xd

Tussen de grasmaaier gesukkeld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
MovingMadness schreef:
Roger schreef:
Ik heb ook altijd als ik dronken ben en dan ga slapen, dat ik soort van dronken ben in me slaap xD krijg ik de raarste dromen.

2 weken terug was ik mijn piemel verloren en ging al mijn kameraden hem zoeken, zag je iedereen zo in de tuin lopen opzoek naar dat ding :lol:

:lol: nog teruggevonden? xd

Tussen de grasmaaier gesukkeld xd


Tjah als je het verschilt niet ziet tussen een grassprietje en je pielemuisje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:37 
 

Maartje schreef:
Thuis komen van een feestje en denken dat overal kippen lopen..

:/

Dronken/Wappie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met een meisje zoenen en de dag later erachter komen dat ze een vriend heeft.

Het was niet mijn initiatief btw

En ook dat ik meestal met meiden zoen die iets met paarden hebben, op een of andere manier eindig ik daar altijd mee, god knows how or why.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

may god help you bedoel je :P die dingen schijten overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ga dr ook nooit naar toe haha. Hoe hard ze t ook vragen.

Heb dr echt niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic verdient een bump, om zo in stelling gebracht te worden voor nominaties voor HTTOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lekker makkelijk stemmen winnen bij de junkz. Pvda taferelen hierzo :surrender:
Misschien moet je ook nog even met ze thee drinken...ofnee een lekker ghbtje met ze drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Martin schreef:
- 's Nachts smsen naar mensen of ze nog wakker zijn

- Met een grote glimlach op de bank zitten (heb ik bijna altijd als ik dronken ben)


dit en
- maten uitlachen omdat ze er scheef bij lopen (terwijl ik zelf ook niet al te recht loop)
- rare dansjes maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dit topic verdient een bump, om zo in stelling gebracht te worden voor nominaties voor HTTOTY

HardTraxx Track Of The Year??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Chukkels schreef:
Dit topic verdient een bump, om zo in stelling gebracht te worden voor nominaties voor HTTOTY

HardTraxx Track Of The Year??

Topic of the year ;)

Niet mijn keus overigens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeggen dat je naar huis gaat als je heeeel ver weg bent, aanbod van meisje om je te brengen afwijzen, afscheid nemen van een maat terwijl je al met je fiets staat. Komt.die maat.een kwartier.later terug, sta ik daar.nog. "Hidde wtf doe jij daar.nog?" "wachten..." "op wie..?" "GEEN IDEE!!" *Fietst weg* :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waren de leestekens in de aanbieding vandaag ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Waren de leestekens in de aanbieding vandaag ofzo? :P


2e halve prijs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Zeggen dat je naar huis gaat als je heeeel ver weg bent, aanbod van meisje om je te brengen afwijzen, afscheid nemen van een maat terwijl je al met je fiets staat. Komt.die maat.een kwartier.later terug, sta ik daar.nog. "Hidde wtf doe jij daar.nog?" "wachten..." "op wie..?" "GEEN IDEE!!" *Fietst weg* :lol:



XD geniaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ja lekker makkelijk stemmen winnen bij de junkz. Pvda taferelen hierzo :surrender:
Misschien moet je ook nog even met ze thee drinken...ofnee een lekker ghbtje met ze drinken.



ghbtje? lekkah! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:41 
 
Donateur

een vriend uitlachen die struikelde om vervolgens een paar seconden later over me eigen benen heen te struikelen achterover, en ik lachde me vriend zo hard uit dat allemaal mensen keken en net toen viel ik zelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Zo'n verhaal heb ik ook nog wel ongeveer, was niet vdk door drugs maar door een flinke dosis alcohol, samen met een maat. Kwamen terug uit Doornroosje in Nijmegen en hij denkt ff stoer met zijn fiets een weelie te maken, vlak naast hem stonden een paar chicks, flikkert ie achterover van de fiets op de grond. Heb nog nooit zoiets vets meegemaakt tijdens het uitgaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Met een meisje zoenen en de dag later erachter komen dat ze een vriend heeft.

Het was niet mijn initiatief btw

En ook dat ik meestal met meiden zoen die iets met paarden hebben, op een of andere manier eindig ik daar altijd mee, god knows how or why.

Hahahaha, van 't weekend beide gevallen in 1 persoon tegengekomen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik dus met meisjes met een duidelijke eigen mening.
2 strenggelovigen gezoend (waarvan 1 jehova's getuige, die overigens wel echt lekker is), op vakantie een feminist & voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen >.<

Afgelopen zaterdag ook weer heerlijk geouwehoerd. Op de terugweg van 't Doktertje (danscafé) allemaal trampolines besprongen, glijbanen afgegleden, bosjes infietsen en ga zo maar door. Terugweg duurt normaal zo'n 35 minuten, we hebben er zaterdag ongeveer een uur & 3 kwartier over gedaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen >.<

Dat is juist beter man, veelal erg knap en tenminste niet het intellect van een baksteen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien had hij eerst alleen succesvolle zakenvrouwen te pakken en is de laatste tijd van z'n A-game af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Daveytl schreef:
voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen >.<

Dat is juist beter man, veelal erg knap en tenminste niet het intellect van een baksteen. ^^

Daar sla je 2 keer de plank mis :lol:
Meisje die MBO doet (die jehova's getuige) is de knapste van allemaal, en bovendien ook nog eens het minst naïef (afgezien van de religie natuurlijk :P ).

En ik ken genoeg meisjes van VWO/WO die je werkelijk alles wijs kunt maken. Dat je echt niet snapt hoe diegene zo'n niveau aan kan. Voor mij persoonlijk maakt het eigenlijk ook geen zak uit of een meisje nou MBO/HBO/WO doet, als ze maar algemene kennis heeft, en weet wat er in de wereld speelt.
Doe zelf ook MBO, maar ik zie mezelf niet als een dom persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Daveytl schreef:
voor de rest vrijwel altijd meisjes die VWO/WO doen >.<

Dat is juist beter man, veelal erg knap en tenminste niet het intellect van een baksteen. ^^


Dit dus. Plus ze zijn over het algemeen netter en willen alles verzorgd hebben. Met andere woorden: ze ruimen je kamer op terwijl jij slaapt.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic