deze twee zijn echt deRobertV wrote: - Betonnen Rioolpijpen de weg op rollen :')
- Verkeersborden eraf schroeven
dat laaatste doen we ook wel eens als we nuchter zijn maar betonnen rioolbuis de weg op knallen? de
deze twee zijn echt deRobertV wrote: - Betonnen Rioolpijpen de weg op rollen :')
- Verkeersborden eraf schroeven
Sow dan, errug!Banaanslak wrote:SICK!Project 141 wrote:Nee das echt! Ik kon ook een keer vliegen, toen was ik naar Mars gegaan en heb daar een garage en een energiecentrale gemaakt!!!!1!Banaanslak wrote:Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.
zijn trouwens wel zwaar zeg die krengenbiscuit wrote:deze twee zijn echt deRobertV wrote: - Betonnen Rioolpijpen de weg op rollen :')
- Verkeersborden eraf schroeven![]()
![]()
dat laaatste doen we ook wel eens als we nuchter zijn maar betonnen rioolbuis de weg op knallen? de!!
![]()
View on YouTube
Dus dat was jijProject 141 wrote:Nee das echt! Ik kon ook een keer vliegen, toen was ik naar Mars gegaan en heb daar een garage en een energiecentrale gemaakt!!!!1!Banaanslak wrote:Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.
je zweet meerp-stylez wrote:Ik vind dat echt vaag, want als ik maten op party's soms 8x naar toilet zien gaan met zelfde aantal liters bier ga ik hooguit 1x. Dokter raadplegen?
Mag ik u even doorverwijzen naar mijn avatar?Daveytl wrote:Door te zweten verlies je ook vocht he.
Ik hoef tijdens feesten ook nooit naar de WC, omdat ik al genoeg afvalstoffen/vocht kwijtraak door te zweten.
Als ik met vrienden bijvoorbeeld ga chillen, en dan bier ga harken, dan moet ik eerst 2 uur niet bijvoorbeeld.
Als ik dan 1 keer ben geweest, moet ik om het half uur
moet je poepen, dan verlies je veel energie door het persenSkedoedelefloeps wrote:Pissen is een raar concept.. volgens mij kun je tijdens het pissen energie verliezen..
Althans kan me herinneren dat ik een ochtend wakker werd, vrolijk en helemaal fit.
Ik loop naar de wc, stond kneiters lang te pissen, en als ik klaar ben ben ik fockin moe, de hele dag halfdood op banken en stoelen gezetn.
Heel apart...