Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:07 
 

RobertV schreef:
- Betonnen Rioolpijpen de weg op rollen :')
- Verkeersborden eraf schroeven


deze twee zijn echt de :bomb: :evil:
dat laaatste doen we ook wel eens als we nuchter zijn maar betonnen rioolbuis de weg op knallen? de :bomb: !! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Project 141 schreef:
Banaanslak schreef:
Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.


Nee das echt! Ik kon ook een keer vliegen, toen was ik naar Mars gegaan en heb daar een garage en een energiecentrale gemaakt!!!!1!

SICK!

Sow dan, errug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
RobertV schreef:
- Betonnen Rioolpijpen de weg op rollen :')
- Verkeersborden eraf schroeven


deze twee zijn echt de :bomb: :evil:
dat laaatste doen we ook wel eens als we nuchter zijn maar betonnen rioolbuis de weg op knallen? de :bomb: !! :thumbsup: :worship:

zijn trouwens wel zwaar zeg die krengen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:41 
 

Fietsmandjes met bloemen vullen
bij de shoarma de handpomp zeep meenemen en daarmee rugby spelen
op z'n kop in de schoenen bij de ekskuus hangen
me kop laten kaal scheren
pizzadozen op slapende mensen zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik wappie was heb ik een keertje dit gekeken: http://www.youtube.com/watch?v=InSn2BLDwfQ

Echt een aanrader :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Toen ik wappie was heb ik een keertje dit gekeken: http://www.youtube.com/watch?v=InSn2BLDwfQ

Echt een aanrader :D


Of http://www.youtube.com/watch?v=N7G_1VaV ... re=related haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
mrazura schreef:
Toen ik wappie was heb ik een keertje dit gekeken: http://www.youtube.com/watch?v=InSn2BLDwfQ

Echt een aanrader :D


Of http://www.youtube.com/watch?v=N7G_1VaV ... re=related haha :lol:


http://www.youtube.com/watch?v=nkm_y99774M

Deze is erger man echt triping gewoon :whistle: Vraag me af hoeveel de maker gebruiker gebruikt heeft hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Moet er idd niet aan denken om deze te zien terwijl ik vdk ben! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha die Pink Elephants on Parade, echt geniale shit :worship: Kijk m nu al 4 keer achter elkaar, bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is pas geniaal als je dronken bent: (Ook als je niet dronken bent btw :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Banaanslak schreef:
Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.


Nee das echt! Ik kon ook een keer vliegen, toen was ik naar Mars gegaan en heb daar een garage en een energiecentrale gemaakt!!!!1!

Dus dat was jij :oh:, zomaar mijn huis vernietigen en daar een garage op bouwen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je wappie bent moet je pokemon liedjes gaan luistere.. das echt geniaal in je trip..
van die eentonige muziekjes die af en toe steeds hogere tonen worden soort ladder zeg maar,,
door dat laddertje in de muziek gaat je ook laddertje krijge in je trip zeg maar.. beetje moeilijk uit te legge.. maar echt geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in de douchekabine kotsen en de volgende dag met een kater op de douche komen er erachter komen dat het er nog steeds ligt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:47 
 

Met watervaste stift die posters van de bushokjes allemaal erg EMO maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige verhalen.... Duimzuig.

Als ik dronken ben wordt ik alleen maar nog gezelliger dan dat ik al ben! Ben ook vaak één van de weinige die niet op plaat gaan met fietsen oid. En ik zuip genoeg hoor :P Kan het gewoon goed handlen, sommige zie je om de 5 minuten naar het toilet gaan, ik hoef hooguit (soms niet eens) 1x per 2 uur. Hoe kan dat btw? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door alcohol droog je uit. Dit klinkt vreemd, want je drinkt juist veel. Maar je gaat ook aanzienlijk vaker naar de WC. Als je één glas bier drinkt, plas je twee glazen vocht uit. Dit komt omdat alcohol de nieren stimuleert om meer vocht af te scheiden in de urine. Je plast dan vaak ook bijna alleen maar water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat echt vaag, want als ik maten op party's soms 8x naar toilet zien gaan met zelfde aantal liters bier ga ik hooguit 1x. Dokter raadplegen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik vind dat echt vaag, want als ik maten op party's soms 8x naar toilet zien gaan met zelfde aantal liters bier ga ik hooguit 1x. Dokter raadplegen? >.<

je zweet meer :kiss: Ik pis nooit op feesten en drink echt fucking veel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door te zweten verlies je ook vocht he.
Ik hoef tijdens feesten ook nooit naar de WC, omdat ik al genoeg afvalstoffen/vocht kwijtraak door te zweten.

Als ik met vrienden bijvoorbeeld ga chillen, en dan bier ga harken, dan moet ik eerst 2 uur niet bijvoorbeeld.
Als ik dan 1 keer ben geweest, moet ik om het half uur :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gewoon luier om doen ^^ Maar bij bier is het echt zo als je 1 keer gaat.. nou dan kan je een abonnement nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:26 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Door te zweten verlies je ook vocht he.
Ik hoef tijdens feesten ook nooit naar de WC, omdat ik al genoeg afvalstoffen/vocht kwijtraak door te zweten.

Als ik met vrienden bijvoorbeeld ga chillen, en dan bier ga harken, dan moet ik eerst 2 uur niet bijvoorbeeld.
Als ik dan 1 keer ben geweest, moet ik om het half uur :list:


Mag ik u even doorverwijzen naar mijn avatar?

Hoogachtend,

Skedoedelefloeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

no shit sherlock
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:34 
 
Artiest

Pissen is een raar concept.. volgens mij kun je tijdens het pissen energie verliezen..
Althans kan me herinneren dat ik een ochtend wakker werd, vrolijk en helemaal fit.
Ik loop naar de wc, stond kneiters lang te pissen, en als ik klaar ben ben ik fockin moe, de hele dag halfdood op banken en stoelen gezetn.
Heel apart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NOuja ik heb het eigenlijk altijd.. Op feesten wil ik nog wel is zweten, maar ik zweet ook vrij langzaam, komt omdat ik een goede conditie hebt. Maar ook als ik gewoon met maten drankspel ofzo aan het doen ben.. dan zie ik al die gasten om de 2 shotjes naar het toilet gaan. En bij mij komt dat eens een keertje na 2 uur ineens opzetten, en dan hoef ik nog niet eens heel nodig. Dan ben ik geweest, en duurd het weer een uur, soms langer.

Ben er eigenlijk wel blij mee, mis zo weinig van feesten :D

Heb alleen na Loudness in december koude pies gehad, en dat was wel kloteerg.. toen moesti k om de 2 seconde zeiken, kwam alleen neits uit. Deed nog pijn ook, leek op niersteen maar dan anders. Waarschijnlijk omdat ik bij die pijpen heb gestaan waar verkoeling uit kwam. En omdat ik toch wel beetje bezweet was.

Ik heb doordat ik minder uitdroog, ook minder last van Katers. :thumbsup:

Maar het is wel raar, heeft iemand er een verklaring voor? (Buiten dat je zweet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Pissen is een raar concept.. volgens mij kun je tijdens het pissen energie verliezen..
Althans kan me herinneren dat ik een ochtend wakker werd, vrolijk en helemaal fit.
Ik loop naar de wc, stond kneiters lang te pissen, en als ik klaar ben ben ik fockin moe, de hele dag halfdood op banken en stoelen gezetn.
Heel apart...

moet je poepen, dan verlies je veel energie door het persen :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic