Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:11 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja ik ken mensen die hebben 40.000 euro aan schade aangericht door het araf trekken van auto embleems etc.


40k schade door wat emblemen eraf te wippen...?


Het schenen nogal wat embleems te zijn + door het eraf wringen van die dingen met schroevendraaier hebben ze ook lakschade aangericht. Aso actie natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:12 
 

Almighty schreef:
Spiegels eraf trappen is ook geen grapje meer

Idd, deed een maat van me wel.
Hij had nog geen 'doei' gezegd tegen de ouders van een andere vriend (daar waren we) hij liep de hoek om BAM meteen de spiegel van de buren eraf getrapt.
Maar die gast spoort niet die zit nu ook al paar maanden vast omdat hij een kroegbaas met een voorwerp op z'n hoofd had geslagen en daarna fietsen tegen de ramen van de kroeg had gegooid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:15 
 
Artiest

Ik weet wel dat mn broer toen hij.. 13 was ofzo met een voetbal per ongeluk een spiegel eraf trapte.
Was wel komisch, we speelden dat buskruit spel en die gek schreeuwt buskruit en trapt die bal echt snoeihard weg recht tegen spiegel van auto.
Maar gewoon aanbellen en melden he, zo hoort het.
Je moet bij mensen die zoiets voor de lol doen gewoon hun eigen spiegel eraf trappen of wat dan ook, kijken of ze het dan nog komisch vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4 Of 5 jaar geleden, toen ik iedere dag dezelfde route naar school moest fietsen. Ik 's avonds terug kwam van een feestje op dezelfde route en niet meer wist welke kant ik op moest bij de rotonde :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
midden in de nacht me telefoonlijst afbellen om te vertellen hoe ik me voelde :x

Rond rennen omdat het voelde als ik vloog


Haha ja dat herinder ik me nog wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Planking
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:59 
 
Artiest

Yoeloe schreef:
Planking


Je doet je avatar dus eer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Yoeloe schreef:
Planking


Je doet je avatar dus eer aan.

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Yoeloe schreef:
Planking


Je doet je avatar dus eer aan.


Jij ook Captian Obvious! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:03 
 
Artiest

Ramirez schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Yoeloe schreef:
Planking


Je doet je avatar dus eer aan.


Jij ook Captian Obvious! xd


Hi-Ho Silver awaaay!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

This is the train...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over een afgesloten weg waar net ht nieuwe asfalt in lag rijden met een zatte kop, niet precies weten waar je langs moet(normaal is het een atobaan)
en dan per ongeluk de sloot in fietsen :innocent: boggeltje in me band want was best een diepe sloot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:09 
 

Yoeloe schreef:
Planking

Ste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we in Groningen/Nijmegen/Enschede van de discotheek/ club naar huis gaan, worden er altijd wel een paar koprolletjes gedaan, en we gaan altijd agressive streetwalken :lol:

En naar andere mensen schreeuwen of ze anaal vernederd willen worden en zo :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdagochtend thuiskomen en last hebben van je ribben. Net naar de huisarts geweest en het is of zwaar gekneusd of gebroken. Geen foto's hoeven laten maken omdat het voor het herstelproces niets uitmaakt.

Maar heb geen idee meer wat ik gedaan heb donderdagnacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Vrijdagochtend thuiskomen en last hebben van je ribben. Net naar de huisarts geweest en het is of zwaar gekneusd of gebroken. Geen foto's hoeven laten maken omdat het voor het herstelproces niets uitmaakt.

Maar heb geen idee meer wat ik gedaan heb donderdagnacht...

Alcoholist of junk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

alcohol denk ik..

zaterdagnacht heb ik ook een ongeluk met me fiets gehad, want me stuur is kapot en heb wondjes op me knie en arm xd wist dat ik was gevallen maar zo erg .. maarja altijd lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

- In een Bulgaars ziekenhuis beland toen het gevecht om de fishbowl uit de hand liep.. hij brak precies waar ik hem vast had en sneed in mn middelvinger... vervolgens met mn lamme kop naar het ziekenhuis gebracht waar ik direct de ingang onder kotste. uiteindelijk wel goed gehecht, niet verwacht van die Bulgaren! :p
- Hallicunaties; zag voor een paar seconden een vrouw in een rolstoel, even later zag ik haar gewoon hakken. Vrouw (brunette) veranderde in blondine en weer terug naar brunette. gebeurde een paar keer tot ik ergens anders heen keek. standaard hekwerk ook zien staan terwijl het er niet stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
freddyadu8 schreef:
Vrijdagochtend thuiskomen en last hebben van je ribben. Net naar de huisarts geweest en het is of zwaar gekneusd of gebroken. Geen foto's hoeven laten maken omdat het voor het herstelproces niets uitmaakt.

Maar heb geen idee meer wat ik gedaan heb donderdagnacht...

Alcoholist of junk!


Jup de alcohol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de trein uitgaan in Breda, volgens op de terugweg de verkeerde trein pakken richting Utrecht ipv Rotterdam :$

was ik trouwens niet hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

- Bier uit je hand laten flikkeren...
- Dixie's in de sloot flikkeren
- Borden van wegwerkzaamheden omtrappen
- Betonnen Rioolpijpen de weg op rollen :')
- Verkeersborden eraf schroeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als we in Groningen/Nijmegen/Enschede van de discotheek/ club naar huis gaan, worden er altijd wel een paar koprolletjes gedaan

herkenbaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:03 
 

Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.


Like i said before :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:06 
 

Project 141 schreef:
Banaanslak schreef:
Kan de naam van dit topic niet veranderd worden in: 'Het grote "Cool story bro" topic' .
Sommigen hier hebben echt te veel fantasie.


Nee das echt! Ik kon ook een keer vliegen, toen was ik naar Mars gegaan en heb daar een garage en een energiecentrale gemaakt!!!!1!

SICK!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic