Check PM.Nuracore wrote:Iemand een invite nodig voor OnePlus X ?
Kheb de invite maar doe er niets mee.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha er ook nog 1 voor iemand, hij is nog 36 uur geldig
Zie PMErikZ wrote:Haha er ook nog 1 voor iemand, hij is nog 36 uur geldig
Ja kut, als er nog iemand een invite voor Oneplus X heeft, houd ik me aanbevolen!
Maar jij hebt net nog een OPT gekochtThe Skribbler wrote:Ja kut, als er nog iemand een invite voor Oneplus X heeft, houd ik me aanbevolen!
Nee was me te duur maat. Heb dat geld niet 
Ja nou snap ik het niet meer Dirk, je vind het te duur maar wil wel een invite
?
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Mod edit: Provocerend gedrag stellen we niet op prijs hier.
jij hebt echt niks beters te doen he?Zephyrus wrote:-
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Ik zeg tenminste waar het op staat.
Houd daar maar gewoon mee op, want grappig is het niet (meer).
Als iemand nog een OnePlus X invite heeft, stuur maar een berichtje. Nuracore heeft mijn bericht wel gelezen maar antwoord niet. 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik had al eerder een mailtje gestuurd, maar de invite bleek niet te werken. Was alleen voor eigen gebruik en ik kon hem met mijn acc. dus niet overnemen.Grim wrote:Als iemand nog een OnePlus X invite heeft, stuur maar een berichtje. Nuracore heeft mijn bericht wel gelezen maar antwoord niet.
Dan kan Nuracore toch op zijn minst een reply sturen dat er iemand eerder was.Andromeda wrote:Ik had al eerder een mailtje gestuurd, maar de invite bleek niet te werken. Was alleen voor eigen gebruik en ik kon hem met mijn acc. dus niet overnemen.Grim wrote:Als iemand nog een OnePlus X invite heeft, stuur maar een berichtje. Nuracore heeft mijn bericht wel gelezen maar antwoord niet.
Nee, Oneplus 2 vind ik te duurErikZ wrote:Ja nou snap ik het niet meer Dirk, je vind het te duur maar wil wel een invite?
Ohja, Zephyrus: ga gewoon weg. Nobody's laughing.
waarom kan ik geen shoutbox vinden
Rechts bovenaan de pagina linkjesonnebloem wrote:waarom kan ik geen shoutbox vinden
Ik mag van joey alleen de shout niet in
Ten eerste, ik zit niet 24/7 op hardtraxxGrim wrote:Dan kan Nuracore toch op zijn minst een reply sturen dat er iemand eerder was.Andromeda wrote:Ik had al eerder een mailtje gestuurd, maar de invite bleek niet te werken. Was alleen voor eigen gebruik en ik kon hem met mijn acc. dus niet overnemen.Grim wrote:Als iemand nog een OnePlus X invite heeft, stuur maar een berichtje. Nuracore heeft mijn bericht wel gelezen maar antwoord niet.
Ten tweede, heb ik via mijn mobiel wel een mail terug gestuurd dat Andromeda een uur eerder is geweest en ik je veel succes heb gewenst.
Dus naast een druk werk leven, mijn excuses als ik niet binnen 5 minuten reageer en mijn mobiel het bericht blijkbaar niet heeft verzonden.
Invite is nog steeds actief en nog niet geclaimd.
Maar de invite moet wel via mijn account worden besteld en heb nog geen manier gevonden om het te delen.
Aanbod geld nog, maar dan moeten we even een manier vinden. Als het goed is, geld hij nog 18u