Aan het typen...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Alles kut Enter
Dat zou fucked up zijn als embedden niet meer kanyowan wrote:Direct afspelen vanaf een andere site gaat dus niet meer?
iemand een streampje van de klassiekert? dank
http://www.bvls2016.sc/stream6.htmlsonnebloem wrote:iemand een streampje van de klassiekert? dank
Voorlopig dus niet
Werkt weer!SAIN7 wrote:Voorlopig dus niet
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Is dat niet het zelfde als dat Wildstylez de mic pakt en lekker Lose My Mind gaat zingen i.p.v op de cue knop staan rammen en hits draaien?
Ik begrijp het nog steeds niet. Hij zingt/playbackt liedjes over games en het publiek gaat helemaal waus. Is het nou een troll of niet?
Het ging altijd om het melodietje, altijd dat melodietje.Chroman wrote:Ik begrijp het nog steeds niet. Hij zingt/playbackt liedjes over games en het publiek gaat helemaal waus. Is het nou een troll of niet?
Mij ging het altijd om de clips, wat een gruwelijk lekkere wijven zaten daarin zegThe Venator wrote:Het ging altijd om het melodietje, altijd dat melodietje.Chroman wrote:Ik begrijp het nog steeds niet. Hij zingt/playbackt liedjes over games en het publiek gaat helemaal waus. Is het nou een troll of niet?