Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind flip covers alleen altijd zo hoerig in de hand liggen, die flap moet toch ergens heen en zit altijd in de weg bij gebruik. Aan de andere kant levert een back cover natuurlijk een stuk minder bescherming voor je glas. Bljiven struggles...

Overigens zelf ook van plan een OPX te halen, mijn HTC One M7 begint toch op zijn laatste beentjes te lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 09:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt hem er gewoon achterklappen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand interesse in een OnePlus 2? Heb een uitnodiging ontvangen, deze is nog 48 uur geldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Iemand interesse in een OnePlus 2? Heb een uitnodiging ontvangen, deze is nog 48 uur geldig

Check PB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nu een iPhone 6 64gb, maar ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe Nokia Lumia 950XL! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Haha die eerste paar pagina's. Iedereen D900i / E600 of E900, Xpressmusic of Ericsson xd En daarna Samsung stars en LG Cookies :P
Kunnen we ons nu niet meer voorstellen.


Haha..
Ik had een LG KF600, daarna iPhone 5, nu iPhone 6s. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nog een invite voor een OP2, pm maar als je hem wilt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die de ROG phone heeft of ervaringen kan delen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 18:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Iemand die de ROG phone heeft of ervaringen kan delen??


Collega heeft hem, als je wil gamen met je telefoon werkt het op zich prima, maar die koeling is nogal lomp die er bij komt. Verder, als dagelijkse telefoon is hij niet zo briljant, niet compleet stof en waterdicht, niet snel opgeladen, matige vingerafdrukscanner, matige camera en geen uitbreidbaar geheugen. Plus, de high end versies van andere merken die voor de zelfde prijs gaan doen het net zo goed qua gaming en werken beter als dagelijkse telefoon (iPhone XS, S9 Plus, XZ2 Premium). Als je een gaming telefoon wilt schijnt de Razer Phone 2 wel het beste te zijn (lees ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Iemand die de ROG phone heeft of ervaringen kan delen??


Collega heeft hem, als je wil gamen met je telefoon werkt het op zich prima, maar die koeling is nogal lomp die er bij komt. Verder, als dagelijkse telefoon is hij niet zo briljant, niet compleet stof en waterdicht, niet snel opgeladen, matige vingerafdrukscanner, matige camera en geen uitbreidbaar geheugen. Plus, de high end versies van andere merken die voor de zelfde prijs gaan doen het net zo goed qua gaming en werken beter als dagelijkse telefoon (iPhone XS, S9 Plus, XZ2 Premium). Als je een gaming telefoon wilt schijnt de Razer Phone 2 wel het beste te zijn (lees ik).


Hmm okay, thanks. Vind camera denk ik wel belangrijk. Vond de ROG vooral nice door de 'shoulder buttons' en de grote batterij. Hij is wel erg duur idd ook :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je voor batterijverbruik gaat zou ik sowieso geen Samsung of iPhone nemen, die vreten best wat batterijen. Dan zou ik voor een Sony of de Razer Phone gaan (of een ander merk die goed zit qua batterijverbruik, weet het alleen van de iPhone en Samsung).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 22:33 
 
Hardtraxxer

Pocophone F1 is ook een killer, vooral voor z'n prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Weten jullie hoe de xperia xz2 is in deze tijd?? Heel erg verouderd??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Weten jullie hoe de xperia xz2 is in deze tijd?? Heel erg verouderd??


Net een week geleden gekocht en nee, hij is niet verouderd. Niet ouder dan een S9 nu de S10 bijna uitkomt. De XZ3 is pas net twee maand uit.

Ik heb gewoon de nieuwste android en zelfs de originele XZ en XZ Premium hebben nog de nieuwste Android.

Tot nu toe heel tevreden met het toestel, chill hoesje en en stevige screenprotector er over zodat de iets gekromde achterkant niet zo lastig is. Vooral de batterij verrast. Zelfs met een tijd gamen er bij kom ik de dag makkelijk op een halve batterij door. Hij is verder snel, camera is ook ondanks reviews meer dan prima imo, film en geluid zijn goed en hij voelt stevig aan. Android is ook heel basic, de paar programma's van Sony kan je gewoon muten en verbergen.

Een ding wat me wel tegenvalt nog is dat plugje voor de headphones, als je zoals mij bent dan raak je die dingen constant kwijt. Hou er daarom een standaard in m'n portemonnee. De vingerafdrukscanner zit ook op een vervelende plek maar ik gebruik hem niet omdat een code veiliger en chiller is, je wil namelijk nog wel eens je vinger op de camera leggen ipv de scanner.

Als je dan toch die extra nieuwigheid e.d. wilt kan je 150 EUR extra bijleggen en de XZ2 Premium halen, die heeft betere specs dan de XZ2 en XZ3. Echter vind ik dat ding persoonlijk te groot in de hand liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm thanks, ik ga denk ik toch voor de Honor View 20. Echter nooit een Honor/Huaweij gehad, maar denk dat het tijdperk dat alles uit China kut is wel voorbij is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand een idee voor een zogenaamde 'dumb' phone? Maar wel een beetje 'smart' zodat ik WhatsApp kan blijven gebruiken. Dat lijkt een lastige combinatie geloof ik.

Podcasts vind ik ook nog belangrijk, maar die zou ik ook op een oude iPod kunnen beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Iemand een idee voor een zogenaamde 'dumb' phone? Maar wel een beetje 'smart' zodat ik WhatsApp kan blijven gebruiken. Dat lijkt een lastige combinatie geloof ik.

Podcasts vind ik ook nog belangrijk, maar die zou ik ook op een oude iPod kunnen beluisteren.


Dan zou je gewoon naar budget telefoons moeten kijken.
Samsung A3 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon naar de MediaMarkt en de goedkoopste kiezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Samsung Galaxy A50 kost maar €200-220 euro, maar verder hangt het natuurlijk helemaal van je budget af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gasten, ik mag eind deze maand weer verlengen en wil dan toch altijd wel weer iets nieuws (hoeft geen mega upgrade te zijn, maar aangezien ik nu zo'n 55euro de maand betaal kan ik redelijk veel kanten op), nou is mijn vraag waar zouden jullie voor gaan en waarom? Zit nu aan een apple x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf Samsung Galaxy flip, vind het formaat echt genieten, scherm ratio fijn, Samsung camera en batterij ook prima. Aanrader wat mij betreft (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Durf alleen met mijn gedrag icm telefoons zo'n scherm niet aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik heb ook mijn oude android voor het drinken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Gasten, ik mag eind deze maand weer verlengen en wil dan toch altijd wel weer iets nieuws (hoeft geen mega upgrade te zijn, maar aangezien ik nu zo'n 55euro de maand betaal kan ik redelijk veel kanten op), nou is mijn vraag waar zouden jullie voor gaan en waarom? Zit nu aan een apple x

Misschien de 'oude' Samsung S20 5G iets? Die heb ik sinds kort, enorm fijn toestel.
Is denk ik interessanter geprijsd dan de S21
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja ik heb ook mijn oude android voor het drinken :lol:


:lol: Zo ver wil ik het niet laten komen, maar zon klap ding is gewoon niet handig voor mij
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic