Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Ik vind flip covers alleen altijd zo hoerig in de hand liggen, die flap moet toch ergens heen en zit altijd in de weg bij gebruik. Aan de andere kant levert een back cover natuurlijk een stuk minder bescherming voor je glas. Bljiven struggles...

Overigens zelf ook van plan een OPX te halen, mijn HTC One M7 begint toch op zijn laatste beentjes te lopen
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je kunt hem er gewoon achterklappen? :huh:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Iemand interesse in een OnePlus 2? Heb een uitnodiging ontvangen, deze is nog 48 uur geldig
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
ErikZ wrote:Iemand interesse in een OnePlus 2? Heb een uitnodiging ontvangen, deze is nog 48 uur geldig
Check PB :)
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Heb nu een iPhone 6 64gb, maar ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe Nokia Lumia 950XL! :yes:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Andromeda wrote:Haha die eerste paar pagina's. Iedereen D900i / E600 of E900, Xpressmusic of Ericsson xd En daarna Samsung stars en LG Cookies :P
Kunnen we ons nu niet meer voorstellen.
Haha..
Ik had een LG KF600, daarna iPhone 5, nu iPhone 6s. :)
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Heb nog een invite voor een OP2, pm maar als je hem wilt hebben.
A
Iemand die de ROG phone heeft of ervaringen kan delen??
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Anonymous wrote:Iemand die de ROG phone heeft of ervaringen kan delen??
Collega heeft hem, als je wil gamen met je telefoon werkt het op zich prima, maar die koeling is nogal lomp die er bij komt. Verder, als dagelijkse telefoon is hij niet zo briljant, niet compleet stof en waterdicht, niet snel opgeladen, matige vingerafdrukscanner, matige camera en geen uitbreidbaar geheugen. Plus, de high end versies van andere merken die voor de zelfde prijs gaan doen het net zo goed qua gaming en werken beter als dagelijkse telefoon (iPhone XS, S9 Plus, XZ2 Premium). Als je een gaming telefoon wilt schijnt de Razer Phone 2 wel het beste te zijn (lees ik).
A
Broken Balance wrote:
Anonymous wrote:Iemand die de ROG phone heeft of ervaringen kan delen??
Collega heeft hem, als je wil gamen met je telefoon werkt het op zich prima, maar die koeling is nogal lomp die er bij komt. Verder, als dagelijkse telefoon is hij niet zo briljant, niet compleet stof en waterdicht, niet snel opgeladen, matige vingerafdrukscanner, matige camera en geen uitbreidbaar geheugen. Plus, de high end versies van andere merken die voor de zelfde prijs gaan doen het net zo goed qua gaming en werken beter als dagelijkse telefoon (iPhone XS, S9 Plus, XZ2 Premium). Als je een gaming telefoon wilt schijnt de Razer Phone 2 wel het beste te zijn (lees ik).
Hmm okay, thanks. Vind camera denk ik wel belangrijk. Vond de ROG vooral nice door de 'shoulder buttons' en de grote batterij. Hij is wel erg duur idd ook :oh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Als je voor batterijverbruik gaat zou ik sowieso geen Samsung of iPhone nemen, die vreten best wat batterijen. Dan zou ik voor een Sony of de Razer Phone gaan (of een ander merk die goed zit qua batterijverbruik, weet het alleen van de iPhone en Samsung).
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Pocophone F1 is ook een killer, vooral voor z'n prijs.
A
Weten jullie hoe de xperia xz2 is in deze tijd?? Heel erg verouderd??
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Anonymous wrote:Weten jullie hoe de xperia xz2 is in deze tijd?? Heel erg verouderd??
Net een week geleden gekocht en nee, hij is niet verouderd. Niet ouder dan een S9 nu de S10 bijna uitkomt. De XZ3 is pas net twee maand uit.

Ik heb gewoon de nieuwste android en zelfs de originele XZ en XZ Premium hebben nog de nieuwste Android.

Tot nu toe heel tevreden met het toestel, chill hoesje en en stevige screenprotector er over zodat de iets gekromde achterkant niet zo lastig is. Vooral de batterij verrast. Zelfs met een tijd gamen er bij kom ik de dag makkelijk op een halve batterij door. Hij is verder snel, camera is ook ondanks reviews meer dan prima imo, film en geluid zijn goed en hij voelt stevig aan. Android is ook heel basic, de paar programma's van Sony kan je gewoon muten en verbergen.

Een ding wat me wel tegenvalt nog is dat plugje voor de headphones, als je zoals mij bent dan raak je die dingen constant kwijt. Hou er daarom een standaard in m'n portemonnee. De vingerafdrukscanner zit ook op een vervelende plek maar ik gebruik hem niet omdat een code veiliger en chiller is, je wil namelijk nog wel eens je vinger op de camera leggen ipv de scanner.

Als je dan toch die extra nieuwigheid e.d. wilt kan je 150 EUR extra bijleggen en de XZ2 Premium halen, die heeft betere specs dan de XZ2 en XZ3. Echter vind ik dat ding persoonlijk te groot in de hand liggen.
A
Hmm thanks, ik ga denk ik toch voor de Honor View 20. Echter nooit een Honor/Huaweij gehad, maar denk dat het tijdperk dat alles uit China kut is wel voorbij is :$
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Iemand een idee voor een zogenaamde 'dumb' phone? Maar wel een beetje 'smart' zodat ik WhatsApp kan blijven gebruiken. Dat lijkt een lastige combinatie geloof ik.

Podcasts vind ik ook nog belangrijk, maar die zou ik ook op een oude iPod kunnen beluisteren.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 minutes ago
Solis wrote:Iemand een idee voor een zogenaamde 'dumb' phone? Maar wel een beetje 'smart' zodat ik WhatsApp kan blijven gebruiken. Dat lijkt een lastige combinatie geloof ik.

Podcasts vind ik ook nog belangrijk, maar die zou ik ook op een oude iPod kunnen beluisteren.
Dan zou je gewoon naar budget telefoons moeten kijken.
Samsung A3 ofzo
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Gewoon naar de MediaMarkt en de goedkoopste kiezen
Hardtraxxer
106 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Samsung Galaxy A50 kost maar €200-220 euro, maar verder hangt het natuurlijk helemaal van je budget af.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Gasten, ik mag eind deze maand weer verlengen en wil dan toch altijd wel weer iets nieuws (hoeft geen mega upgrade te zijn, maar aangezien ik nu zo'n 55euro de maand betaal kan ik redelijk veel kanten op), nou is mijn vraag waar zouden jullie voor gaan en waarom? Zit nu aan een apple x
A
Ik heb zelf Samsung Galaxy flip, vind het formaat echt genieten, scherm ratio fijn, Samsung camera en batterij ook prima. Aanrader wat mij betreft (y)
Hardtraxx Elite
last seen 19 hours ago
Durf alleen met mijn gedrag icm telefoons zo'n scherm niet aan :lol:
A
Ja ik heb ook mijn oude android voor het drinken :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
pim__ wrote:Gasten, ik mag eind deze maand weer verlengen en wil dan toch altijd wel weer iets nieuws (hoeft geen mega upgrade te zijn, maar aangezien ik nu zo'n 55euro de maand betaal kan ik redelijk veel kanten op), nou is mijn vraag waar zouden jullie voor gaan en waarom? Zit nu aan een apple x
Misschien de 'oude' Samsung S20 5G iets? Die heb ik sinds kort, enorm fijn toestel.
Is denk ik interessanter geprijsd dan de S21
Hardtraxx Elite
last seen 19 hours ago
Anonymous wrote:Ja ik heb ook mijn oude android voor het drinken :lol:
:lol: Zo ver wil ik het niet laten komen, maar zon klap ding is gewoon niet handig voor mij