Spobbertiet schreef:
Weten jullie hoe de xperia xz2 is in deze tijd?? Heel erg verouderd??
Net een week geleden gekocht en nee, hij is niet verouderd. Niet ouder dan een S9 nu de S10 bijna uitkomt. De XZ3 is pas net twee maand uit.
Ik heb gewoon de nieuwste android en zelfs de originele XZ en XZ Premium hebben nog de nieuwste Android.
Tot nu toe heel tevreden met het toestel, chill hoesje en en stevige screenprotector er over zodat de iets gekromde achterkant niet zo lastig is. Vooral de batterij verrast. Zelfs met een tijd gamen er bij kom ik de dag makkelijk op een halve batterij door. Hij is verder snel, camera is ook ondanks reviews meer dan prima imo, film en geluid zijn goed en hij voelt stevig aan. Android is ook heel basic, de paar programma's van Sony kan je gewoon muten en verbergen.
Een ding wat me wel tegenvalt nog is dat plugje voor de headphones, als je zoals mij bent dan raak je die dingen constant kwijt. Hou er daarom een standaard in m'n portemonnee. De vingerafdrukscanner zit ook op een vervelende plek maar ik gebruik hem niet omdat een code veiliger en chiller is, je wil namelijk nog wel eens je vinger op de camera leggen ipv de scanner.
Als je dan toch die extra nieuwigheid e.d. wilt kan je 150 EUR extra bijleggen en de XZ2 Premium halen, die heeft betere specs dan de XZ2 en XZ3. Echter vind ik dat ding persoonlijk te groot in de hand liggen.