LYNN NIEUWE COLLAB VAN ADARO & FREQUENCERZ IS LEAKED IN DE SHOUTBOX KOM @@@@@
En dat alles voor een meisje in de chat
Kan gebeuren, no hard feelings verder. :pwrote:mijn mobiel het bericht blijkbaar niet heeft verzonden.
Ben je gekwrote:Kan gebeuren, no hard feelings verder. :pwrote:mijn mobiel het bericht blijkbaar niet heeft verzonden.
EN BAN NERA!!1!!!!11!wrote:Free Timothy!!!!1!!!!1!
Vanaf vandaag mag Hardstyleboy zich hier weer laten zien trouwens 
En waarom had Tim een ban? Ivm Zephy zeker?
H
Derde waarschuwing, dus een auto ban. Ook gezien sommige van zijn laatste posts was dat niet meer dan terecht in mijn ogen. Je moet niet denken dat je hier maar alles kunt flikken.wrote:Vanaf vandaag mag Hardstyleboy zich hier weer laten zien trouwens
K
wrote:*Hardstylboy
Spreek je niet tegen, was gewoon benieuwd. Die waarschuwing zal wel vanwege Zephy zijn dan... (waar ik overigens de warn ook meer dan terecht vind)wrote:Derde waarschuwing, dus een auto ban. Ook gezien sommige van zijn laatste posts was dat niet meer dan terecht in mijn ogen. Je moet niet denken dat je hier maar alles kunt flikken.wrote:Vanaf vandaag mag Hardstyleboy zich hier weer laten zien trouwens
En ik maar denken dat Donateurs een vrijbrief hadden..
En mensen met een Delete ava ook toch?
Iemand last van zweethanden?
View on YouTube
View on YouTube
ja behoorlijk, vind het altijd toch wel leuk omdat te bekijken vanaf je veilige bureaustoel
Moet je niet nummers selecteren uit een lijst? Sowieso raar dat er dan een hardcore-nummer tussen staat.wrote: zucht..
Bij deze lijst nietwrote:Moet je niet nummers selecteren uit een lijst? Sowieso raar dat er dan een hardcore-nummer tussen staat.