LYNN NIEUWE COLLAB VAN ADARO & FREQUENCERZ IS LEAKED IN DE SHOUTBOX KOM @@@@@
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
En dat alles voor een meisje in de chat
Kan gebeuren, no hard feelings verder. :pNuracore wrote:mijn mobiel het bericht blijkbaar niet heeft verzonden.
Ben je gekGrim wrote:Kan gebeuren, no hard feelings verder. :pNuracore wrote:mijn mobiel het bericht blijkbaar niet heeft verzonden.
EN BAN NERA!!1!!!!11!SL8492 wrote:Free Timothy!!!!1!!!!1!
Vanaf vandaag mag Hardstyleboy zich hier weer laten zien trouwens 
En waarom had Tim een ban? Ivm Zephy zeker?
-
H
Derde waarschuwing, dus een auto ban. Ook gezien sommige van zijn laatste posts was dat niet meer dan terecht in mijn ogen. Je moet niet denken dat je hier maar alles kunt flikken.The Skribbler wrote:Vanaf vandaag mag Hardstyleboy zich hier weer laten zien trouwens
-
K
The Skribbler wrote:*Hardstylboy
Spreek je niet tegen, was gewoon benieuwd. Die waarschuwing zal wel vanwege Zephy zijn dan... (waar ik overigens de warn ook meer dan terecht vind)Hardist wrote:Derde waarschuwing, dus een auto ban. Ook gezien sommige van zijn laatste posts was dat niet meer dan terecht in mijn ogen. Je moet niet denken dat je hier maar alles kunt flikken.The Skribbler wrote:Vanaf vandaag mag Hardstyleboy zich hier weer laten zien trouwens
En ik maar denken dat Donateurs een vrijbrief hadden..
En mensen met een Delete ava ook toch?
Iemand last van zweethanden?
View on YouTube
View on YouTube
ja behoorlijk, vind het altijd toch wel leuk omdat te bekijken vanaf je veilige bureaustoel
Moet je niet nummers selecteren uit een lijst? Sowieso raar dat er dan een hardcore-nummer tussen staat.yowan wrote: zucht..
Bij deze lijst nietChroman wrote:Moet je niet nummers selecteren uit een lijst? Sowieso raar dat er dan een hardcore-nummer tussen staat.