Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whaha groetjes terug man!!! Ik hoop dat je je computer wel heel houd!!11! zou natuurlijk zonde zijn als je heb per ongeluk iets te hard slaat! Fet veel geld enzo.! Doeeeeeeeeiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactie op hierboven: Ja dat komt wel goed!!111!!!!
Zijn er morgen nog veel trekkerts die naar HardClassics gaan? Net me kaartje gehaald!111!!111!!

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noh man.. Zal niemand gaan.. Je weet toch.. Geen echte rauwe harde klapperts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Noh man.. Zal niemand gaan.. Je weet toch.. Geen echte rauwe harde klapperts.


Maar ook geen Pitchzzzzzzzzzzzkicka's!!11111!!!!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:57 
 

Say my name
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Noh man.. Zal niemand gaan.. Je weet toch.. Geen echte rauwe harde klapperts.


Te ver weg voor mij gewoon. En ik ga liever naar een feest met een iets minder goede line-up, als ik dan geen gedoe heb met vervoer, waar ik nu heen ga is 5km van mij vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 23:50 
 

nog 10 minuutjes!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
El Mare schreef:
Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??


Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?


Afbeelding


Idd, ga jij maar eens pommereng, is veel leuker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Say my name

Spablauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

wtf sjors :P

wel vette lyrics. jammer dat ze zo moeilijk mee te zingen zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
wtf sjors :P

wel vette lyrics. jammer dat ze zo moeilijk mee te zingen zijn :(

wtf wout, oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ehyz sjors dat is wahed lauwe pokkoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
ehyz sjors dat is wahed lauwe pokkoe

challaz swa, ju wait wat ju van me kan verwachten tok!
wanneer samen spitten op die mic dan?
thalla! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kill ik zit in jilla toch, gekke wifi hiersoo.. als ik vrij ben gaan we even spitsessies blazen tok
Holla at ya boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
tommetjeuh schreef:
ehyz sjors dat is wahed lauwe pokkoe

challaz swa, ju wait wat ju van me kan verwachten tok!
wanneer samen spitten op die mic dan?
thalla! (L)


Ik spit op jou tekste boeler waarom moet je prate als idioot
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:07 
 

holy shit...


for the record, zij heeft zelfmoord gepleegd... ( http://www.clint.be/actua/verschrikkeli ... -boobflash )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
holy shit...
http://www.youtube.com/watch?v=vOHXGNx-E7E

for the record, zij heeft zelfmoord gepleegd... ( http://www.clint.be/actua/verschrikkeli ... -boobflash )

Mijn god, die comments eronder... Ik vraag me altijd af wat voor persoon er achter het computerscherm zit dat typt dat ze het verdiend heeft.

Erg triest verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 11:51 
 

Goedendag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
holy shit...
http://www.youtube.com/watch?v=vOHXGNx-E7E

for the record, zij heeft zelfmoord gepleegd... ( http://www.clint.be/actua/verschrikkeli ... -boobflash )

Natuurlijk gaat dit gruwelijk veel te ver, maar ik vind het wel apart dat zij als inspiratie gezien wordt, ondanks het feit dat ze een jongen heeft geneukt waarvan ze wist dat hij een vriendin had. Ze is niet volledig onschuldig in deze. De rest gaat natuurlijk allemaal echt te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft iemand de pic's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

chicken schreef:
KSwoosh schreef:
holy shit...
http://www.youtube.com/watch?v=vOHXGNx-E7E

for the record, zij heeft zelfmoord gepleegd... ( http://www.clint.be/actua/verschrikkeli ... -boobflash )

Mijn god, die comments eronder... Ik vraag me altijd af wat voor persoon er achter het computerscherm zit dat typt dat ze het verdiend heeft.

Erg triest verhaal.


Ergergrgeggre:
En waar zijn die tetten nu?

Ongelovelijk hoe triest sommige mensen kunnen zijn om "stoer" over te komen op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.redbullstratos.com/live/
wanne gek zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
http://www.redbullstratos.com/live/
wanne gek zeg


Ik denk serieus dat hij eraan gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Op welke hoogte springt hij?
Vorige  1 ... 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic