Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:05 
 

Firetrap schreef:
Op welke hoogte springt hij?

120.000 ft oftewel 36,5 km
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Hij is er bijna!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:37 
 

Maar nog niet he-le-maal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Gaat die vent nog springen? Hij is al ruim 6000 voet over zijn streven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:47 
 

Nijidik schreef:
Gaat die vent nog springen? Hij is al ruim 6000 voet over zijn streven...

Nee, hij durft niet meer zeiden ze net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Oh ze doen de checks, hij gaat zometeen springen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bijna...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:57 
 

Die gozer is too damn high
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of ie het overleeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:14 
 

Toch wel, respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doettie goedd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:19 
 
Hardtraxx Addict

Netjes geland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Best een yolo momentje wat die gast ff doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Best een yolo momentje wat die gast ff doet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:28 
 

#YOLO APPLE4LIFE
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die gifjes altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:31 
 

Is gif niet gevaarlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kk gevaarlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:33 
 

tommetjeuh schreef:
kk gevaarlijk

Klinkt naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
Ritsurt schreef:
Best een yolo momentje wat die gast ff doet.

Afbeelding


Waar vind je die gifjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of ie nog wat pitchkicks van Audiofreq is tegen gekomen daar boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:40 
 

Nijidik schreef:
oostzaner schreef:
Ritsurt schreef:
Best een yolo momentje wat die gast ff doet.

Afbeelding


Waar vind je die gifjes?

http://bit.ly/hRr9C8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
oostzaner schreef:
Ritsurt schreef:
Best een yolo momentje wat die gast ff doet.

Afbeelding


Waar vind je die gifjes?

zeg ik lekker niet!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict

me gusta schreef:


"Voorkom dat deze pagina nog meer pop-up vensters weergeeft" - ofzoiets


Oostzaner:

A toe? :(
Vorige  1 ... 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic