Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu wout nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
nu wout nog

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:37 
 

Kutwout jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D Wat gaat iedereen vanavond doen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is nu in overleg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??


Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:44 
 

El Mare schreef:
Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??


Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?


je kan toch ook gewoon ergens zitten ofzo xd


ik ga bieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??

Eerst biertje drinken bij iemand die alleen thuis is. Zijn zus nodigt ook haar vriendinnen uit, dus wordt een drukke bedoeling.
Daarna de kroeg in om 1 van mijn beste maatjes na ongeveer 2 maanden weer te zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Gerstenat consumeren en vagijn scanderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
El Mare schreef:
Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??


Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?


je kan toch ook gewoon ergens zitten ofzo xd


ik ga bieren


Ohjawel :P Ik ga ook nog wel wat doen, maar niet weg, hier in huize El Mare chilleng :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??


Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?

Even voetbal kijken in café. Daarna nog een paar pilsies happen en slapen denk.

Morgen weer vroeg op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm voor werk of voetbal neem ik aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:54 
 

Gaan chillen bij El Mare :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??

Blowen, pillen eten, stoer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:19 
 

Daar ben je hardcoresjors voor. Ik ga een spa blauw consumeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Daar ben je hardcoresjors voor. Ik ga een spa blauw consumeren.

Veel fucking plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Net even een Cross-eye 3d plaatje gemaakt :P

cross-eye 3d zie ik nooit... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:21 
 

Wout1997 schreef:
kunnen jullie a.u.b. stoppen met die worship emoticons -.-
Ik heb geen zin dat virus.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:53 
 

ah maai
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Henk-Jan schreef:
:D Wat gaat iedereen vanavond doen??


Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:55 
 

Pommeren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken wat een ram op mijn toetsenbord voor letters weergeeft op het scherm:

gdgfytytg,

dit waren 3 fikse rammen op mijn toetsenbord, een wonder dat ding niet vastloopt..

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:05 
 

het is gezellig bij El Mare :)
Vorige  1 ... 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic