nu wout nog
wrote:nu wout nog

wrote:nu wout nog

Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?wrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??
je kan toch ook gewoon ergens zitten ofzowrote:Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?wrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??
Eerst biertje drinken bij iemand die alleen thuis is. Zijn zus nodigt ook haar vriendinnen uit, dus wordt een drukke bedoeling.wrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??
Ohjawelwrote:je kan toch ook gewoon ergens zitten ofzowrote:Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?wrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??
![]()
ik ga bieren
Even voetbal kijken in café. Daarna nog een paar pilsies happen en slapen denk.wrote:Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?wrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??
Blowen, pillen eten, stoer doenwrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??
Veel fucking plezierwrote:Daar ben je hardcoresjors voor. Ik ga een spa blauw consumeren.
cross-eye 3d zie ik nooit...wrote:Net even een Cross-eye 3d plaatje gemaakt![]()
wrote:kunnen jullie a.u.b. stoppen met die worship emoticons
Ik heb geen zin dat virus.

wrote:Ff een keer niks, ben al 4 weken achter elkaar uit mn dak geweest, jij?wrote:Wat gaat iedereen vanavond doen??