Ik hou van jou.wrote:De mijne is ook baas.
welk nieuws? dat een bepaalde member er een maand niet is?wrote:Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat
wat een lillekerd was dat zegwrote:Oja. bionda heete ze
A
Bingowrote:Van de kaart van de week, Thunderdome 2005. Hahawrote:Jouw avatarwrote:Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat![]()
Bingowrote:welk nieuws? dat een bepaalde member er een maand niet is?wrote:Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat
M
Wie? Dacht dat Banaanslak permanent weg was.
Meh, hele dag bezig met een project omdat partner plotseling is gestopt met de opleiding
wat een downie.
E
Wat een kut dag is dit zeg...
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Dat zijn van die hatelijke ontwikkelingen inderdaadwrote:Meh, hele dag bezig met een project omdat partner plotseling is gestopt met de opleidingwat een downie.
A
Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Standaardwrote:Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.
Maak je geen afspraken dan vantevore?wrote:Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.
Bij mij is een keer het hele groepje behalve ik (4 personen dus) ineens gestopt met de opleiding, lekker studievertraging door opgelopen
Dat is wel heel extreem
Bij ons heb je dat je bij projectgroepen van tevoren een contract ondertekend. Als iemand dan geen flikker doet kun je hem er zo uitknikkeren. Ideaal wel, al 2x gebruik van gemaakt
Bij ons heb je dat je bij projectgroepen van tevoren een contract ondertekend. Als iemand dan geen flikker doet kun je hem er zo uitknikkeren. Ideaal wel, al 2x gebruik van gemaakt
Wij leerde bij het eerste project in het eerste jaar al dat zo'n contract in ieder PvA moet, handig indd.wrote:Dat is wel heel extreem![]()
A
Tuurlijk wel, maar dan moeten ze ook nageleefd wordenwrote:Maak je geen afspraken dan vantevore?wrote:Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.
Spontaan opeens de uitnodiging krijgen of ik vanavond mee naar de kuip ga

Net even een Cross-eye 3d plaatje gemaakt

K
wrote:Net even een Cross-eye 3d plaatje gemaakt![]()
waarom
Eindelijk weekend, vanavond maar eens de stad in duiken 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Is Chris Two serieus een maand gebanned? 
wrote:Is Chris Two serieus een maand gebanned?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
kunnen jullie a.u.b. stoppen met die worship emoticons 
Ik heb geen zin dat virus.
wtf?wrote:kunnen jullie a.u.b. stoppen met die worship emoticons