Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
De mijne is ook baas.

Ik hou van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat :)


welk nieuws? dat een bepaalde member er een maand niet is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Oja. bionda heete ze Afbeelding

wat een lillekerd was dat zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:55 
 

me gusta schreef:
Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat :)


Jouw avatar :worship: :worship:

Van de kaart van de week, Thunderdome 2005. Haha :lol:

Bingo :D

Delt-A schreef:
Almighty schreef:
Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat :)


welk nieuws? dat een bepaalde member er een maand niet is?

Bingo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:55 
 

Wie? Dacht dat Banaanslak permanent weg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, hele dag bezig met een project omdat partner plotseling is gestopt met de opleiding :/ wat een downie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:35 
 

Wat een kut dag is dit zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Meh, hele dag bezig met een project omdat partner plotseling is gestopt met de opleiding :/ wat een downie.


Dat zijn van die hatelijke ontwikkelingen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:53 
 

Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.


Standaard xd daarom ben ik blij als we weer eens zelf groepjes mogen kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.


Maak je geen afspraken dan vantevore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is een keer het hele groepje behalve ik (4 personen dus) ineens gestopt met de opleiding, lekker studievertraging door opgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel heel extreem xd
Bij ons heb je dat je bij projectgroepen van tevoren een contract ondertekend. Als iemand dan geen flikker doet kun je hem er zo uitknikkeren. Ideaal wel, al 2x gebruik van gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dat is wel heel extreem xd
Bij ons heb je dat je bij projectgroepen van tevoren een contract ondertekend. Als iemand dan geen flikker doet kun je hem er zo uitknikkeren. Ideaal wel, al 2x gebruik van gemaakt :P


Wij leerde bij het eerste project in het eerste jaar al dat zo'n contract in ieder PvA moet, handig indd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:35 
 

mrazura schreef:
Almighty schreef:
Projecten met partners zijn altijd gedoemd te falen, althans bij mij wel. Ben altijd de enige die iets doet.


Maak je geen afspraken dan vantevore?

Tuurlijk wel, maar dan moeten ze ook nageleefd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spontaan opeens de uitnodiging krijgen of ik vanavond mee naar de kuip ga :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een kut weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net even een Cross-eye 3d plaatje gemaakt :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:38 
 

Asyrian schreef:
Net even een Cross-eye 3d plaatje gemaakt :P

Afbeelding



waarom
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk weekend, vanavond maar eens de stad in duiken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Is Chris Two serieus een maand gebanned? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Is Chris Two serieus een maand gebanned? :worship:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

kunnen jullie a.u.b. stoppen met die worship emoticons -.-
Ik heb geen zin dat virus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
kunnen jullie a.u.b. stoppen met die worship emoticons -.-
Ik heb geen zin dat virus.

wtf? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohhhhhhhh heerlijk, heeft hij zichzelf gereport :oh:
Vorige  1 ... 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic