knaker goedwrote:Goedemorgen! Hoe gaat het ermee op deze prachtige dag?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hier heel goed! Lekker wakker worden met 24 kitchen vanuit bed kijken. Ik heb het gevoel dat dit een gezellige dag gaat worden op Hardtraxxwrote:knaker goedwrote:Goedemorgen! Hoe gaat het ermee op deze prachtige dag?
Ik lekker bezig zijn op stage, muziekje op de achtergrond 
K
Hallooo!
Lekker dagje brak werken vandaag
Lekker dagje brak werken vandaag
M
Zometeen lekker naar school van 14:00 tot 17:15wrote:Ik lekker bezig zijn op stage, muziekje op de achtergrond
School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!
M
Dat wordt dus een mooi weekendje?wrote:School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!
wrote:School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!

M
wrote:wrote:School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!

A
Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat 
Ik hoop het, want hardtraxx gaat achteruit de laatste tijd. 
M
Ja, we zaten een beetje in een dipje de laatste tijd.wrote:Ik hoop het, want hardtraxx gaat achteruit de laatste tijd.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Chantal is nooit over, prachtvrouw!wrote:wrote:Elin Grindemyr![]()
En van eigen bodem natuurlijk Tess Milne & Chantal Janzen![]()
chantal is wel over
Inderdaad, geweldig
Die Tess vind ik juist niet zo veel aan (als dat die van TMF/MTV is tenminste).
Maar de beste blijft toch Geraldine Kemper
Maar de beste blijft toch Geraldine Kemper
was ik altijd verliefd op als klein mannetje
ik vond die blonde van zoop wel geil. Jammer dat ze zo knakerdom was in de serie.
A
Bah 
M
Ik vind die van je avatar beterwrote:Oja. bionda heete ze
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jouw avatarwrote:Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat
M
Van de kaart van de week, Thunderdome 2005. Hahawrote:Jouw avatarwrote:Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat![]()
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
De mijne is ook baas.