Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Goedemorgen! Hoe gaat het ermee op deze prachtige dag?

knaker goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:17 
 
Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
me gusta schreef:
Goedemorgen! Hoe gaat het ermee op deze prachtige dag?

knaker goed

Hier heel goed! Lekker wakker worden met 24 kitchen vanuit bed kijken. Ik heb het gevoel dat dit een gezellige dag gaat worden op Hardtraxx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lekker bezig zijn op stage, muziekje op de achtergrond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:23 
 

Hallooo!

Lekker dagje brak werken vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:28 
 

tommetjeuh schreef:
Ik lekker bezig zijn op stage, muziekje op de achtergrond :)

Zometeen lekker naar school van 14:00 tot 17:15 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:31 
 

jordifcg schreef:
School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!

Dat wordt dus een mooi weekendje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:34 
 

Asyrian schreef:
jordifcg schreef:
School tot 2, daarna pizza's bezorgen 4tot8. daarna lekker bij poedie zijn. Morgen indicator!


[img].[/img]

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:36 
 

Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het, want hardtraxx gaat achteruit de laatste tijd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:58 
 

Parvuz schreef:
Ik hoop het, want hardtraxx gaat achteruit de laatste tijd. :/

Ja, we zaten een beetje in een dipje de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
p-stylez schreef:
Elin Grindemyr :loving:
En van eigen bodem natuurlijk Tess Milne & Chantal Janzen :love:


:love:

chantal is wel over


Chantal is nooit over, prachtvrouw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Inderdaad, geweldig :loving: Die Tess vind ik juist niet zo veel aan (als dat die van TMF/MTV is tenminste).

Maar de beste blijft toch Geraldine Kemper :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kleine Saar van TMF :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sugar lee hooper :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
sugar lee hooper :love:

Sjoegelie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was ik altijd verliefd op als klein mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vond die blonde van zoop wel geil. Jammer dat ze zo knakerdom was in de serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja. bionda heete ze Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:20 
 

Bah :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:26 
 

jordifcg schreef:
Oja. bionda heete ze Afbeelding

Ik vind die van je avatar beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat :)


Jouw avatar :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:37 
 

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
Ik heb nieuws gehoord en ik denk dat Hardtraxx erop vooruit gaat :)


Jouw avatar :worship: :worship:

Van de kaart van de week, Thunderdome 2005. Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict

De mijne is ook baas.
Vorige  1 ... 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic