Ik snap hem niet, Spablauw
Wat ben jij er voor 1 joh?wrote:Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.wrote:Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob
Het wordt steeds gekker
soms vraag ik me af waarom ik nog naar Off-Topic kom..
Lekker gezellig hier.
Lekker gezellig hier.
S
Heb jij ooit al zin gehad in een kerel? Ik niet hoor.wrote:Ik snap hem niet, Spablauw
E
G
vroeger wel ja... goede oude tijdwrote:soms vraag ik me af waarom ik nog naar Off-Topic kom..
Lekker gezellig hier.
Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?wrote:Heb jij ooit al zin gehad in een kerel? Ik niet hoor.wrote:Ik snap hem niet, Spablauw
S
Ja, want als hij wel zin had in Ruben was hij mee naar voor gegaan 
M
Dus je vind jezelf een moderator omdat je een hardtraxx veteran bent?wrote:Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?wrote:Heb jij ooit al zin gehad in een kerel? Ik niet hoor.wrote:Ik snap hem niet, Spablauw
S
Toch nietwrote:Oh snap nu heeft ie je Spa.wrote: Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?
Jawrote:Dus je vind jezelf een moderator omdat je een hardtraxx veteran bent?
wrote:Toch nietwrote:Oh snap nu heeft ie je Spa.wrote: Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?
NIet allemaal ruzie maken, kleuters 
E
Kaas Dj

E
zever topic is bij 2100 dicht.
E
Ploegleider harde zeep

Weet jij wie Robbedoes is?wrote:Ploegleider harde zeep
E
Zag het laatst op Twitter staan
S
Kom kom hij reageert niet meer dus laten we het gezellig maken.
Kaarsje aan, rustige muziek op, glaasje bier... Alles terug relaxed man.
E
chillen 
Bloemetje erbij, die vergat je namelijkwrote:Kom kom hij reageert niet meer dus laten we het gezellig maken.
S
E
alles mooi