Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap hem niet, Spablauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHA heerlijk :corn: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)


Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.

Wat ben jij er voor 1 joh? :lol:
Het wordt steeds gekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

soms vraag ik me af waarom ik nog naar Off-Topic kom..

Lekker gezellig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:33 
 

patrickjeb schreef:
Ik snap hem niet, Spablauw

Heb jij ooit al zin gehad in een kerel? Ik niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:34 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:34 
 

Delt-A schreef:
soms vraag ik me af waarom ik nog naar Off-Topic kom..

Lekker gezellig hier.

vroeger wel ja... goede oude tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
patrickjeb schreef:
Ik snap hem niet, Spablauw

Heb jij ooit al zin gehad in een kerel? Ik niet hoor.

Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:36 
 

Ja, want als hij wel zin had in Ruben was hij mee naar voor gegaan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:36 
 

patrickjeb schreef:
Spablauw schreef:
patrickjeb schreef:
Ik snap hem niet, Spablauw

Heb jij ooit al zin gehad in een kerel? Ik niet hoor.

Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?

Dus je vind jezelf een moderator omdat je een hardtraxx veteran bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:36 
 

Project 141 schreef:
patrickjeb schreef:
Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?

Oh snap nu heeft ie je Spa.

Toch niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Dus je vind jezelf een moderator omdat je een hardtraxx veteran bent?

Ja
Spablauw schreef:
Project 141 schreef:
patrickjeb schreef:
Dus je vind hem gay omdat hij geen zin heeft in Ruben?

Oh snap nu heeft ie je Spa.

Toch niet :thumbup:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

NIet allemaal ruzie maken, kleuters :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:08 
 

Kaas Dj

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:10 
 

zever topic is bij 2100 dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:11 
 

Ploegleider harde zeep

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is ook echt fucking grappig hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Ploegleider harde zeep

:huh:


Weet jij wie Robbedoes is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:12 
 

Zag het laatst op Twitter staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:23 
 

Kom kom hij reageert niet meer dus laten we het gezellig maken.
Kaarsje aan, rustige muziek op, glaasje bier... Alles terug relaxed man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:24 
 

chillen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Kom kom hij reageert niet meer dus laten we het gezellig maken.
Kaarsje aan, rustige muziek op, glaasje bier... Alles terug relaxed man.


Bloemetje erbij, die vergat je namelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:27 
 

:lol: verslaafd aan pestgedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:28 
 

alles mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
:lol: verslaafd aan pestgedrag


Waar zie jij pestgedrag? -.-
Woei en ik heb de eer gehad pagina 2100 te openen :woot:
Vorige  1 ... 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic