Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:30 
 

El Mare gekkie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:30 
 

Rob(bedoes) is toch een bloemenman? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:31 
 

Heb nooit antwoord kunnen krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En nu begrijp ik wat Oostzaner bedoelde, met dat het in 2009 stukken gezelliger was....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaat weer nergens over vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:38 
 

Het leven gaat nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:43 
 

Het leven is een knaker bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:48 
 

Eigenlijk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En nu begrijp ik wat Oostzaner bedoelde, met dat het in 2009 stukken gezelliger was....

Helaas vinden sommigen hier zich ondanks hun kinderachtige getroll nogal volwassen ;). Sinds die Dysphoria er kwam, is de sfeer totaal omgeslagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
wootum schreef:
En nu begrijp ik wat Oostzaner bedoelde, met dat het in 2009 stukken gezelliger was....

Helaas vinden sommigen hier zich ondanks hun kinderachtige getroll nogal volwassen ;). Sinds die Dysphoria er kwam, is de sfeer totaal omgeslagen...


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:00 
 

Volgens mij doelt urbandesigner op jou D-Nemacyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
wootum schreef:
En nu begrijp ik wat Oostzaner bedoelde, met dat het in 2009 stukken gezelliger was....

Helaas vinden sommigen hier zich ondanks hun kinderachtige getroll nogal volwassen ;). Sinds die Dysphoria er kwam, is de sfeer totaal omgeslagen...

Ik wil niet alle schuld op Dysphoria afschuiven (hij heeft er wel een heel groot aandeel in), maar ik vind het echt stukken minder dan eerst idd. Enige wat je terug kunt lezen is onzin, geruzie, welles-nietes, plaatjes met fijne donderdag etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is voornamelijk offtopic volgens mij hoor, dus wil je al die onzin niet lezen, blijf je weg uit het offtopic gedeelte? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Off-topic sluiten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik weet dat het voornamelijk in het offtopic is, maar eerst kon je gewoon met elkaar lullen over niet-muziek-gerelateerde dingen. Enige wat ik nu voobij zie komen zijn bloemencorso's, frenchcore, :P , goeiemorgen plaatjes, Gr, getrubbel om een whatsapp gesprek, etc. Wil alleen maar aangeven dat het niveau echt daalt naar kleuterschool niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Volgens mij doelt urbandesigner op jou D-Nemacyst

Kijk, je vind jezelf nogal grappig geloof ik ?

Ik vind het prima, zeker op internet, een flauwe grap op z'n tijd. Maar wees dan ook eens zo volwassen om op tijd te kappen met al dat getroll en kinderachtig gedoe. Ik zie dat je D-Nemancyst zowat bij elke post uit de tent wil lokken, kom je iets tekort in je echte sociale leven omdat je 24/7 op Hardtraxx zit te trollen ?

No offense, maar de laatste tijd wordt de sfeer in Off-topic in dermate verpest door dit soort gedoe, terwijl het eerst echt gezellig was op Hardtraxx. Ik neem aan dat meeste mensen hier een leeftijd hebben waarbij het een keer genoeg is, en verder geleefd kan worden zonder zich helemaal uit te leven op personen die er een andere mening op na houden (ook al geven die personen best wel eens een aanleiding om er op in te gaan). Maar wees zelf dan eens zo volwassen om er gewoon niet op in te gaan, en hou je bezig met gezelligere zaken en/of nuttigere zaken zoals studeren of werken.

Verder vind ik het heus nog wel gezellig hier op z'n tijd, maar jammer dat de sfeer vaak wordt vergald in off-topic door figuren die zichzelf maar al te grappig vinden, en denken dat het leven 1 grote troll is. Ik zal zelf ook niet ontkennen dat ik zelf nooit eens wat troll op internet, maar kap ook eens een keer op tijd ;).

Ik heb nu m'n mening wel duidelijk gemaakt geloof ik, daar is het Hardtraxx voor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dat is voornamelijk offtopic volgens mij hoor, dus wil je al die onzin niet lezen, blijf je weg uit het offtopic gedeelte? ;)


Off-Topic hoeft toch niet per se onzin te zijn?
Hier hoort gewoon alles wat niet met Harde stijlen / DJ & Producing te maken heeft. Maar de laatste tijd komt hier geen normaal onderwerp of gesprek meer aan bod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:11 
 

Wat is de mooiste vrouw van de hele wereld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Off-Topic hoeft toch niet per se onzin te zijn?
Hier hoort gewoon alles wat niet met Harde stijlen / DJ & Producing te maken heeft. Maar de laatste tijd komt hier geen normaal onderwerp of gesprek meer aan bod.


Idd alleen maar gebekvecht :( t is misschien ff leuk of grappig maar de lol is er nu wel vanaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wat is de mooiste vrouw van de hele wereld?


Moeilijke vraag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:14 
 

Als je er één zou moeten kiezen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Entourage schreef:
Wat is de mooiste vrouw van de hele wereld?


Moeilijke vraag :$

Niet, Bar Refaeli
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Als je er één zou moeten kiezen! :D

Blond, Classy, Hoogopgeleid en hoge laarzen dragend :love: :drool:

Ofja, droombeeld dan xd
Vorige  1 ... 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic