Entourage schreef:
Volgens mij doelt urbandesigner op jou D-Nemacyst
Kijk, je vind jezelf nogal grappig geloof ik ?
Ik vind het prima, zeker op internet, een flauwe grap op z'n tijd. Maar wees dan ook eens zo volwassen om op tijd te kappen met al dat getroll en kinderachtig gedoe. Ik zie dat je D-Nemancyst zowat bij elke post uit de tent wil lokken, kom je iets tekort in je echte sociale leven omdat je 24/7 op Hardtraxx zit te trollen ?
No offense, maar de laatste tijd wordt de sfeer in Off-topic in dermate verpest door dit soort gedoe, terwijl het eerst echt gezellig was op Hardtraxx. Ik neem aan dat meeste mensen hier een leeftijd hebben waarbij het een keer genoeg is, en verder geleefd kan worden zonder zich helemaal uit te leven op personen die er een andere mening op na houden (ook al geven die personen best wel eens een aanleiding om er op in te gaan). Maar wees zelf dan eens zo volwassen om er gewoon niet op in te gaan, en hou je bezig met gezelligere zaken en/of nuttigere zaken zoals studeren of werken.
Verder vind ik het heus nog wel gezellig hier op z'n tijd, maar jammer dat de sfeer vaak wordt vergald in off-topic door figuren die zichzelf maar al te grappig vinden, en denken dat het leven 1 grote troll is. Ik zal zelf ook niet ontkennen dat ik zelf nooit eens wat troll op internet, maar kap ook eens een keer op tijd

.
Ik heb nu m'n mening wel duidelijk gemaakt geloof ik, daar is het Hardtraxx voor

.