C
Spablauw wrote:
Chris Two wrote:Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!
Dus jij bent een meeloper van idiote onzin? Kneus
ik zeg toch 25%...
en ja, daar reken ik mezelf ook bij in...
en nu jou ook
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Het stond voorheen altijd achter je volledige naam, maar de rest van de wereld zal wel blind zijn.
C
Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie >.<
E
Chris Two wrote:Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie >.<
:')
K
almighty heb je die picca nog
E
Ik heb honger
A
Nee moest ik verwijderen omdat ik zijn FB niet openbaar mocht maken, je zag alleen (Robbedoes) staan.
Zal morgen ff graven, wellicht heb ik hem nog.

einde discussie >.<
Misselijke actie
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dakpan wrote:
mrazura wrote:ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.
Ermahgerd mrerzure
Stoere boy alles. Ben jij ook weer prspct?
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
E
Het grote almachtig zever topic #2

:lol:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
einde discussie >.<
Diep triest je gedrag, alles lopen ontkennen en van alles editen, vind je het gek dat half ht een probleem met je heeft? Dit heeft helemaal niks meer met autisme te maken, jij bent er eentje die nog een helm nodig heeft tijdens het schijten.. oerstom.
Last edited by tommetjeuh on , edited 2 times in total.
K
Het grote almachtig zever topic #2
C
Entourage wrote:[img]png[/img]

:lol:
Staat nog steeds geen Robbedoes... haha.. wel robkuh1990
alles om de reversed R

En ja, twitter is de enige waarbij ik de naam (backward R) Obbedoes heb gebruikt... Ooit een gametag geweest... en die heb ik altijd al zo gehad
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Woorden schieten me tekort op hier nog wat over te kunnen zeggen.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Well well, het heeft dus even geduurd, maar nu kotst echt iedereen je dus uit! Hadden ze veel eerder moeten doen ^^ , is het niet eens tijd voor een goede zelfreflectie?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.
Hardtraxx Admin
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
C
mrazura wrote:Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.
Ik erken deze toch? En ja papa, is goed papa, zal ik doen papa
E
Robbedoes, waarom heb je je Twitter nou gelijk weer aangepast?
E
jongens toch, dit is leuker dan toe kijken hoe 2 priesters om een kleine jongen vechten :lol:

Wedkantoor geopend, Mod`s die hier hele pagina`s plaatsen. :lol: :lol:

iemand nog zin om zeep te rapen? :corn:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Dakpan wrote:Woorden schieten me tekort op hier nog wat over te kunnen zeggen.
Dit dus
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Chris Two wrote:
mrazura wrote:Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.
Ik erken deze toch? En ja papa, is goed papa, zal ik doen papa
Nooit dat ik jouw papa ben beste vriend.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)
C
Ruubiie wrote:Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)
Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Vreemd, je hebt me nog een hand proberen te geven, en me een drankje aangeboden ook nog..
S
Chris Two wrote:
Ruubiie wrote:Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)
Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.
View on YouTube

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago