Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:49 
 

Spablauw schreef:
Chris Two schreef:
Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!

Dus jij bent een meeloper van idiote onzin? Kneus


ik zeg toch 25%...
en ja, daar reken ik mezelf ook bij in...
en nu jou ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het stond voorheen altijd achter je volledige naam, maar de rest van de wereld zal wel blind zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:51 
 

Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:52 
 

Chris Two schreef:
Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie >.<

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:53 
 

almighty heb je die picca nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:54 
 

Ik heb honger
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:55 
 

Nee moest ik verwijderen omdat ik zijn FB niet openbaar mocht maken, je zag alleen (Robbedoes) staan.
Zal morgen ff graven, wellicht heb ik hem nog.


Chris Two schreef:
Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie >.<

Misselijke actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
mrazura schreef:
ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.


Ermahgerd mrerzure


Stoere boy alles. Ben jij ook weer prspct?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:58 
 

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie >.<

Diep triest je gedrag, alles lopen ontkennen en van alles editen, vind je het gek dat half ht een probleem met je heeft? Dit heeft helemaal niks meer met autisme te maken, jij bent er eentje die nog een helm nodig heeft tijdens het schijten.. oerstom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:59 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:01 
 

Entourage schreef:
[img]png[/img]

:lol:


Staat nog steeds geen Robbedoes... haha.. wel robkuh1990
alles om de reversed R

En ja, twitter is de enige waarbij ik de naam (backward R) Obbedoes heb gebruikt... Ooit een gametag geweest... en die heb ik altijd al zo gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woorden schieten me tekort op hier nog wat over te kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Well well, het heeft dus even geduurd, maar nu kotst echt iedereen je dus uit! Hadden ze veel eerder moeten doen ^^ , is het niet eens tijd voor een goede zelfreflectie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:05 
 

mrazura schreef:
Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.


Ik erken deze toch? En ja papa, is goed papa, zal ik doen papa
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:07 
 

Robbedoes, waarom heb je je Twitter nou gelijk weer aangepast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:07 
 

jongens toch, dit is leuker dan toe kijken hoe 2 priesters om een kleine jongen vechten :lol:

Wedkantoor geopend, Mod`s die hier hele pagina`s plaatsen. :lol: :lol:

iemand nog zin om zeep te rapen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Woorden schieten me tekort op hier nog wat over te kunnen zeggen.

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
mrazura schreef:
Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.


Ik erken deze toch? En ja papa, is goed papa, zal ik doen papa


Nooit dat ik jouw papa ben beste vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:15 
 

Ruubiie schreef:
Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)


Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd, je hebt me nog een hand proberen te geven, en me een drankje aangeboden ook nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:27 
 

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob ;)


Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.

Vorige  1 ... 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic