ik zeg toch 25%...wrote:Dus jij bent een meeloper van idiote onzin? Kneuswrote:Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!
en ja, daar reken ik mezelf ook bij in...
en nu jou ook
ik zeg toch 25%...wrote:Dus jij bent een meeloper van idiote onzin? Kneuswrote:Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!
:')wrote:Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie
Misselijke actiewrote:Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie![]()
Stoere boy alles. Ben jij ook weer prspct?wrote:Ermahgerd mrerzurewrote:ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.

Diep triest je gedrag, alles lopen ontkennen en van alles editen, vind je het gek dat half ht een probleem met je heeft? Dit heeft helemaal niks meer met autisme te maken, jij bent er eentje die nog een helm nodig heeft tijdens het schijten.. oerstom.wrote:Okee, dan stond het er wel... jullie je zin..
einde discussie

Staat nog steeds geen Robbedoes... haha.. wel robkuh1990wrote:[img]png[/img]
Ik erken deze toch? En ja papa, is goed papa, zal ik doen papawrote:Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.
Dit duswrote:Woorden schieten me tekort op hier nog wat over te kunnen zeggen.
Nooit dat ik jouw papa ben beste vriend.wrote:Ik erken deze toch? En ja papa, is goed papa, zal ik doen papawrote:Die foto is ook photoshop? Doe een shirt aan volgende keer als je niet bij het zwembad bent.
Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.wrote:Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob
View on YouTubewrote:Pardon, nee man, ik heb jou daar bewust ontweken omdat ik geen zin in gezeik had. Enige wat Anithing aan mij vroeg was of ik mee naar voor ging. Ik wees naar jou omdat ik geen zin in je had.wrote:Ach, eindelijk begint de rest de huichelachtige Rob Janssen te kennen, en uit te kotsen.. En terecht, ergens in april, loudness was het geloof ik.. Dat meneer achter mijn rug om tegen anderen liep te lullen dat ik "weer" pillen gevreten had.. En tegen mij niks durven zeggen... Hebben ze je ooit wel is getest op zwakbegaafdheid? Misschien dat dat wel is je probleem kan zijn Rob