Khadber schreef:
Wat zal ik eens hier over zeggen.
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is buiten hardtraxx, maar het wordt hoog tijd dat jullie jezelf eens gaan gedragen tegenover elkaar, want het continu wijzen naar elkaar heeft to-taal geen zin.
Kaboem: ik heb je meermalen gewaarschuwd dat je Chris Two met rust moet laten, toch blijf je dat continu aan het doen.
Chris Two: jij zou ook prima een stukje boetekleed aan kunnen trekken door continu er op in te gaan.
De rest: liever niet enorm de boel opjutten, want dat verpest de sfeer alleen maar meer.
Wat we hier aan gaan doen weet ik nog niet, maar we gaan het in ieder geval wel over hebben.
Dit vind ik niet meermaals. Gr. daarom zou het fijn zijn dat u daarvoor de volgende keer eerst een PM stuurt.
het is oneerlijk dat andere leden benadeeld worden terwijl c2 overduidelijk het probleem is hier Gr. hij zit zonder begeleiding op het internet terwijl die dat niet aankan. Niemand op het forum neemt dingen zo serieus als hem, hij is er gewoon niet op getraint. Gr.