Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wat zal ik eens hier over zeggen.

Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is buiten hardtraxx, maar het wordt hoog tijd dat jullie jezelf eens gaan gedragen tegenover elkaar, want het continu wijzen naar elkaar heeft to-taal geen zin.

Kaboem: ik heb je meermalen gewaarschuwd dat je Chris Two met rust moet laten, toch blijf je dat continu aan het doen.
Chris Two: jij zou ook prima een stukje boetekleed aan kunnen trekken door continu er op in te gaan.
De rest: liever niet enorm de boel opjutten, want dat verpest de sfeer alleen maar meer.

Wat we hier aan gaan doen weet ik nog niet, maar we gaan het in ieder geval wel over hebben.
A
Wat een saaie dag vandaag! :)
C
Almighty wrote:Wat een saaie dag vandaag! :)
Ok, die zag ik totaal niet aankomen :lol:
A
Hahaha :P :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
View on YouTube

:woot:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on YouTube

:clap:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Ahh, de kleuterschool is weer geopend zie ik....
K
Khadber wrote:Wat zal ik eens hier over zeggen.

Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is buiten hardtraxx, maar het wordt hoog tijd dat jullie jezelf eens gaan gedragen tegenover elkaar, want het continu wijzen naar elkaar heeft to-taal geen zin.

Kaboem: ik heb je meermalen gewaarschuwd dat je Chris Two met rust moet laten, toch blijf je dat continu aan het doen.
Chris Two: jij zou ook prima een stukje boetekleed aan kunnen trekken door continu er op in te gaan.
De rest: liever niet enorm de boel opjutten, want dat verpest de sfeer alleen maar meer.

Wat we hier aan gaan doen weet ik nog niet, maar we gaan het in ieder geval wel over hebben.

Dit vind ik niet meermaals. Gr. daarom zou het fijn zijn dat u daarvoor de volgende keer eerst een PM stuurt.

het is oneerlijk dat andere leden benadeeld worden terwijl c2 overduidelijk het probleem is hier Gr. hij zit zonder begeleiding op het internet terwijl die dat niet aankan. Niemand op het forum neemt dingen zo serieus als hem, hij is er gewoon niet op getraint. Gr.
Last edited by kaboem on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Daniel kom op verwijder die post.
E
Wat is er erg aan?
E
Ik zie niks schokkends.
E
Niks is privé op het internet.
C
Kaboem, ik denk niet dat jij überhaupt tegen mods in moet gaan. Je verliest het geheid en uitdagen is echt vragen om warns.
E
Alsof jij nooit beledigende dingen zegt, stomme poepvreter.

EDIT: En kap is met telkens je post te editen. >.<
A
Robbedoes heette je ook gewoon op Facebook naast PF, dus niks pesten. ;)

En niet gaan ontkennen en zeggen "Mooie photoshop" zoals eerst, want het was 1 op 1 geprintscreen'd
K
Chris Two wrote:Kaboem, ik denk niet dat jij überhaupt tegen mods in moet gaan. Je verliest het geheid en uitdagen is echt vragen om warns.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Als ik voel dat ik minder behandeld word dan iemand als jou die zogenaamd een lievertje is vind ik at oneerlijk
C
Entourage wrote:EDIT: En kap is met telkens je post te editen. >.<
Welke edits? Mij niet iets verwijten wat ik ook niet doe hé!

Almighty wrote:Robbedoes heette je ook gewoon op Facebook naast PF, dus niks pesten. ;)

En niet gaan ontkennen en zeggen "Mooie photoshop" zoals eerst, want het was 1 op 1 geprintscreen'd
Er staat geen Robbedoes... goddamit.... ERRRMAHGEEEERDD... heeft er nooit gestaan en zal er ook nooit staan ook ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Chris Two wrote:
Almighty wrote:Robbedoes heette je ook gewoon op Facebook naast PF, dus niks pesten. ;)

Er staat geen Robbedoes... goddamit.... ERRRMAHGEEEERDD... h
mind = blown
C
Nietus, heb je bewijs, 141tje? (En niet andere die denken dat ze 141'tje zijn)
E
Chris Two wrote:
Entourage wrote:EDIT: En kap is met telkens je post te editen. >.<
Welke edits? Mij niet iets verwijten wat ik ook niet doe hé!
Haha, triest figuur. Verdwijn a.u.b. in een inrichting zonder internet.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.
C
Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!
S
Mannen stop the fight.
Mods bann Chris Two.
Hardtraxx return as a place of peace.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
mrazura wrote:ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.
Ermahgerd mrerzure
S
Chris Two wrote:Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!
Dus jij bent een meeloper van idiote onzin? Kneus

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators