Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zal ik eens hier over zeggen.

Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is buiten hardtraxx, maar het wordt hoog tijd dat jullie jezelf eens gaan gedragen tegenover elkaar, want het continu wijzen naar elkaar heeft to-taal geen zin.

Kaboem: ik heb je meermalen gewaarschuwd dat je Chris Two met rust moet laten, toch blijf je dat continu aan het doen.
Chris Two: jij zou ook prima een stukje boetekleed aan kunnen trekken door continu er op in te gaan.
De rest: liever niet enorm de boel opjutten, want dat verpest de sfeer alleen maar meer.

Wat we hier aan gaan doen weet ik nog niet, maar we gaan het in ieder geval wel over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:17 
 

Wat een saaie dag vandaag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:19 
 

Almighty schreef:
Wat een saaie dag vandaag! :)

Ok, die zag ik totaal niet aankomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:23 
 

Hahaha :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ahh, de kleuterschool is weer geopend zie ik....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:15 
 

Khadber schreef:
Wat zal ik eens hier over zeggen.

Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is buiten hardtraxx, maar het wordt hoog tijd dat jullie jezelf eens gaan gedragen tegenover elkaar, want het continu wijzen naar elkaar heeft to-taal geen zin.

Kaboem: ik heb je meermalen gewaarschuwd dat je Chris Two met rust moet laten, toch blijf je dat continu aan het doen.
Chris Two: jij zou ook prima een stukje boetekleed aan kunnen trekken door continu er op in te gaan.
De rest: liever niet enorm de boel opjutten, want dat verpest de sfeer alleen maar meer.

Wat we hier aan gaan doen weet ik nog niet, maar we gaan het in ieder geval wel over hebben.



Dit vind ik niet meermaals. Gr. daarom zou het fijn zijn dat u daarvoor de volgende keer eerst een PM stuurt.

het is oneerlijk dat andere leden benadeeld worden terwijl c2 overduidelijk het probleem is hier Gr. hij zit zonder begeleiding op het internet terwijl die dat niet aankan. Niemand op het forum neemt dingen zo serieus als hem, hij is er gewoon niet op getraint. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daniel kom op verwijder die post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:28 
 

Wat is er erg aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:31 
 

Ik zie niks schokkends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:32 
 

Niks is privé op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:36 
 

Kaboem, ik denk niet dat jij überhaupt tegen mods in moet gaan. Je verliest het geheid en uitdagen is echt vragen om warns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:38 
 

Alsof jij nooit beledigende dingen zegt, stomme poepvreter.

EDIT: En kap is met telkens je post te editen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:39 
 

Robbedoes heette je ook gewoon op Facebook naast PF, dus niks pesten. ;)

En niet gaan ontkennen en zeggen "Mooie photoshop" zoals eerst, want het was 1 op 1 geprintscreen'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:40 
 

Chris Two schreef:
Kaboem, ik denk niet dat jij überhaupt tegen mods in moet gaan. Je verliest het geheid en uitdagen is echt vragen om warns.


Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Als ik voel dat ik minder behandeld word dan iemand als jou die zogenaamd een lievertje is vind ik at oneerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:41 
 

Entourage schreef:
EDIT: En kap is met telkens je post te editen. >.<

Welke edits? Mij niet iets verwijten wat ik ook niet doe hé!


Almighty schreef:
Robbedoes heette je ook gewoon op Facebook naast PF, dus niks pesten. ;)

En niet gaan ontkennen en zeggen "Mooie photoshop" zoals eerst, want het was 1 op 1 geprintscreen'd


Er staat geen Robbedoes... goddamit.... ERRRMAHGEEEERDD... heeft er nooit gestaan en zal er ook nooit staan ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Robbedoes heette je ook gewoon op Facebook naast PF, dus niks pesten. ;)

En niet gaan ontkennen en zeggen "Mooie photoshop" zoals eerst, want het was 1 op 1 geprintscreen'd


Er staat geen Robbedoes... goddamit.... ERRRMAHGEEEERDD... h


mind = blown
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:44 
 

Nietus, heb je bewijs, 141tje? (En niet andere die denken dat ze 141'tje zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:44 
 

Chris Two schreef:
Entourage schreef:
EDIT: En kap is met telkens je post te editen. >.<

Welke edits? Mij niet iets verwijten wat ik ook niet doe hé!

Haha, triest figuur. Verdwijn a.u.b. in een inrichting zonder internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:47 
 

Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:47 
 

Mannen stop the fight.
Mods bann Chris Two.
Hardtraxx return as a place of peace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
ERRRMAHGEEEERDD.? :') Is het hip om als een idioot te praten tegenwoordig? Ik zie het steeds vaker hier.


Ermahgerd mrerzure
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:48 
 

Chris Two schreef:
Das super HIP tegenwoordig... kijk maar naar 25% van de mensen die hier praten.
allemaal idiote onzin!

Dus jij bent een meeloper van idiote onzin? Kneus
Vorige  1 ... 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic