Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat zelf toen niet in dat gesprek, maar is dit:
" Doe maar, maar het is nog lager om iets wat buiten hardtraxx om speelt er bij te betrekken. "
Niet heel tegenstrijdig dan? aangezien je de mods op HARDTRAXX er bij hebt gehaald om iets wat zich totaal niet op ht plaats vond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:25 
 

kaboem schreef:
Moet ik het plaatje waar jij iedereen kankerjunks op noemt, en die personen ook een kanker leven toewenst er weer bij halen?


kaboem schreef:
Ik was niet eens in het gesprek ;).
Dus als ik je in het echt zo noem vind je het niet erg?


Mooie tegenspraak knul...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stand tot nog toe

D-nem:
c2: 10
Boem: 10

Teupie:
Tom: 5
megust: 10
almighty: 10

Chicken:
megusta: 20

Zo te zien staan megusta voorop met 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:27 
 

Als ik dan toch mee kan doen
Tommetje: 10
Almighty: 10
Boem: 10
Wout: 20
Gusta: 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:28 
 

Chris Two schreef:
kaboem schreef:
Moet ik het plaatje waar jij iedereen kankerjunks op noemt, en die personen ook een kanker leven toewenst er weer bij halen?


kaboem schreef:
Ik was niet eens in het gesprek ;).
Dus als ik je in het echt zo noem vind je het niet erg?



Mooie tegenspraak knul...



heb een foto van een ander...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:28 
 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
kaboem schreef:
Moet ik het plaatje waar jij iedereen kankerjunks op noemt, en die personen ook een kanker leven toewenst er weer bij halen?


kaboem schreef:
Ik was niet eens in het gesprek ;).
Dus als ik je in het echt zo noem vind je het niet erg?



Mooie tegenspraak knul...



heb een foto van een ander...


Ik had jou nummer, en je zat erbij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Ik zat zelf toen niet in dat gesprek, maar is dit:
" Doe maar, maar het is nog lager om iets wat buiten hardtraxx om speelt er bij te betrekken. "
Niet heel tegenstrijdig dan? aangezien je de mods op HARDTRAXX er bij hebt gehaald om iets wat zich totaal niet op ht plaats vond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oke we hebben nu!

Tommetje: 15
Almighty: 15
Boem: 25
Wout: 20
Gusta: 50
C2 : 15

Come one come all!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Oke we hebben nu!

Tommetje: 15
Almighty: 15
Boem: 25
Wout: 20
Gusta: 50
C2 : 15

Come one come all!

Volwassen hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Oke we hebben nu!

Tommetje: 15
Almighty: 15
Boem: 25
Wout: 20
Gusta: 50
C2 : 15

Come one come all!

Volwassen hoor >.<


Volgensmij echo't het hier op het offtopic, zou zweren dat ik dit eerder hoorde
Achja, wat doe je er aan.
ohja niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:32 
 

Chris Two schreef:
Ik had jou nummer, en je zat erbij ;)

Ik heb jou nummer anders niet? In dat gesprek waar dat gebeurde zat ik niet in. kun je vragen aan de personen die er wel bij waren. ben je ook al in de war
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die voorspelling wagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:33 
 

100 euro op D-Nem
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Ik had jou nummer, en je zat erbij ;)

Ik heb jou nummer anders niet? In dat gesprek waar dat gebeurde zat ik niet in. kun je vragen aan de personen die er wel bij waren. ben je ook al in de war


Ik zou zeggen, nummers uitwisselen en make a date :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk heel makkelijk om er van uit te gaan dat degene hier op ht die zich het meest laten horen ook in dat gesprek zaten.. kan hij die mooi meenemen in zijn reportje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
100 euro op D-Nem


Geef maar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wat leuks gedaan vandaag iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Nog wat leuks gedaan vandaag iemand?


Ik heb een wedkantoor opgezet, best leuk om te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is 't succesvol?

ik heb geen geld, gvd duur leven tegenwoordig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
teupie schreef:
Nog wat leuks gedaan vandaag iemand?


Ik heb een wedkantoor opgezet, best leuk om te doen!


he me too, heb tot nu toe al een leuke pot

Stand tot nog toe

D-nem:
c2: 10
Boem: 10

Teupie:
Tom: 5
megust: 10
almighty: 10

Chicken:
megusta: 20

C2:
Tommetje: 10
Almighty: 10
Boem: 10
Wout: 20
Gusta: 20

Pot: 135

Zo te zien staan megusta voorop met 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar 551,- op teup van mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar wedde we op wie er wint in de ring? Ik zet mijn geld op het beest kaboem dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Waar wedde we op wie er wint in de ring? Ik zet mijn geld op het beest kaboem dan.


of wie er het eerst een bann aan zn broek heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
mrazura schreef:
Waar wedde we op wie er wint in de ring? Ik zet mijn geld op het beest kaboem dan.


of wie er het eerst een bann aan zn broek heeft


Dan zet ik 5 barkie op tommetjeuj
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shit drerrie 5 barkie op dezu boi?
is veel floes mang
Vorige  1 ... 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic