Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Hey kom op, kijk naar chicken, mede ik heb zijn dag beter gemaakt, en ik moet daarvoor gebanned worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

:lol: oh oh oh toch moet ik af en toe wel lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:19 

Kraak... Piep...

tommetjeuh schreef:
Hey kom op, kijk naar chicken, mede ik heb zijn dag beter gemaakt, en ik moet daarvoor gebanned worden?

iets met sarcasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:23 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
tommetjeuh schreef:

iets met sarcasme.

Kon ik alles maar zo serieus nemen als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:59 

tommetjeuh schreef:
D-Nemacyst schreef:
tommetjeuh schreef:

iets met sarcasme.

Kon ik alles maar zo serieus nemen als jij.

wil jij serieus genomen worden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

Heel serieus, dingen serieus nemen of serieus genomen willen worden is trouwens iets anders :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:08 

chris 2 is echt een kut autist
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet graag serieus genomen willen worden, dat laat ik aan de vrouwen en fagboys over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:13 

kaboem schreef:

En dat baseer jij op? :lol:

En wat maakt jou meer dan mij in dat geval? En wat geeft jou het recht om zo'n uitspraak te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:14 

Chris Two schreef:
kaboem schreef:

En wat maakt jou meer dan mij in dat geval? En wat geeft jou het recht om zo'n uitspraak te doen?

Wat geeft jou het recht om iedereen te reporten en op alles te huilen om het daarna zelf te doen op anderen?

Daarom ben jij een kut autist
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
kaboem schreef:

Het recht op vrijheid van meningsuiting is een van de bekendste mensenrechten. Dit blijkt onder meer uit het onderzoek naar de beleving van mensenrechten in Nederland. Het recht om in vrijheid een mening te kunnen vormen en deze ook in vrijheid te kunnen uiten, zijn absolute voorwaarden voor een democratische samenleving. Het uitoefenen van de menings- en uitingsvrijheid kan onrecht aan het licht brengen en biedt iedereen de vrijheid zich kritisch te mengen in politieke discussies. Daarbij is een onafhankelijke, diverse en vrije pers een onmisbare voorwaarde. In Nederland is afgesproken dat de overheid geen censuur mag uitoefenen.

Onder de vrijheid van meningsuiting valt onder meer het recht om te demonstreren, het recht van artistieke expressie, de persvrijheid en het uiten van je mening via bijvoorbeeld het internet. Het recht op vrije meningsuiting biedt niet alleen bescherming aan denkbeelden die positief of onverschillig worden ontvangen, maar ook aan meningsuitingen die mogelijk als kwetsend, schokkend en/of verontrustend ervaren worden. De vrijheid van meningsuiting is echter geen absoluut recht, het mag door de overheid ingeperkt worden als dit nodig is om de rechten of goede naam van anderen te beschermen of in het belang van de nationale veiligheid of ter bescherming van de openbare orde, de volksgezondheid of de goede zeden. Dit is in internationale verdragen vastgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:15 

Kraak... Piep...

Ik zet 10 in op kaboem! Noteer dat even stefan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:16 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
kaboem schreef:

Wat geeft jou het recht om iedereen te reporten en op alles te huilen om het daarna zelf te doen op anderen?

Nee, dat maakt mij een irritant persoon. Het betrekken van een lichamelijke tot verstandelijke beperking is best laag weet je dat :aww: ... Ik verwijs je hierbij door tot: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyberpesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Wat geeeft jou het recht om mij weg te wensen van deze site?
Ik verwijs je hierbij door tot: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyberpesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:18 

Hoe oud ben je nou? >.<

Kraak... Piep...

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
kaboem schreef:

Zulke uitspraken geven hem het recht op te reporten.
Als hij het zelf ook doet report je hem toch terug.

Moeilijke shit dit!
Laten we daarom elkaar afzeik0n

tommetjeuh schreef:
Wat geeeft jou het recht om mij weg te wensen van deze site?
Ik verwijs je hierbij door tot: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyberpesten

Dat is een algemeen gedeelde mening.. kijk maar naar de mensen die inzetten op je :lol: :lol:

Chris Two schreef:

Nee, dat maakt mij een irritant persoon. Het betrekken van een lichamelijke tot verstandelijke beperking is best laag weet je dat :aww: ... Ik verwijs je hierbij door tot: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyberpesten

Moet ik het plaatje waar jij iedereen kankerjunks op noemt, en die personen ook een kanker leven toewenst er weer bij halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

oeh dat heb ik gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:20 

Kraak... Piep...

teupie schreef:
oeh dat heb ik gemist

Dingen worden steeds interessanter.
10 op C2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:20 

teupie schreef:
oeh dat heb ik gemist

Was bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:22 

kaboem schreef:
Chris Two schreef:

Moet ik het plaatje waar jij iedereen kankerjunks op noemt, en die personen ook een kanker leven toewenst er weer bij halen?

Doe maar, maar het is nog lager om iets wat buiten hardtraxx om speelt er bij te betrekken. Daarnaast was dat van jullie uit ook een gevalletje 'laten we C2 irritant de grond inboren en pesten'. Nogmaals, die reactie is tot stand gekomen omdat JULLIE (degene die actief daarmee bezig waren) mij aan het pesten waren.

Daarbij komend feit: Allen van de pesters in die Whatsapp gebruikt. Allen van die pesters schelden zelf met die ziekte hier op dit forum. Dus voila. En daarbij is het gericht aan degene die spraken en niet aan degene die op de achtergrond ongewild toegevoegd waren (voor 10x in totaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

ah zonde, die groep zit ik niet :lol:

Ja c2 maakt het zichzelf ook niet makkelijk... 5je
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:23 

Ik was niet eens in het gesprek ;).

Dus als ik je in het echt zo noem vind je het niet erg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:25 

Kraak... Piep...

kaboem schreef:
Ik was niet eens in het gesprek ;).

Dus als ik je in het echt zo noem vind je het niet erg?

Waarom zou je m zo noemen in het echt.
Ben je zo'n hangturk ofzo die voorbijgangers gaan uitschelden
Vorige  1 ... 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic