Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:49 
 

D-Nemacyst schreef:
Chris Two schreef:
D-Nemacyst schreef:
ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.

Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.

Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me :lol:


Dit is geen getroll meer wat hier gebeurt :P
Dit is elkaar afzeiken, uitlokken, forum volspammen met onzinnige dingen.


goh, Capt. Obvious, hoe vaak heb ik dat al niet vermeldt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:49 
 

val hem ook nog even aan c2!

goedzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:51 
 

kaboem schreef:
val hem ook nog even aan c2!

goedzo


Val hem niet aan... vind het mooi dat er nu steeds meer mensen dit ook in gaan zien... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus c2 je maakt het jezelf nu wel lastig....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:52 
 

Chris Two schreef:
kaboem schreef:
val hem ook nog even aan c2!

goedzo


Val hem niet aan... vind het mooi dat er nu steeds meer mensen dit ook in gaan zien... :thumbup:




Misschien zou je gewoon niet zonder je begeleiders op het internet moeten gaan dan. je valt hem gewoon aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:54 
 

Welke begeleiders? Autisme is er in vele varianten (asperger, pddnos, add etc etc) je hebt het licht, middel of matig en je groeit er naar mate je ouder bent lichtelijk overheen (Of het is kwestie van: ouder worden = leren omgaan met)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kunnen ook gewoon gaan vechten met z'n alle tijdens een meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:55 
 

Chris Two schreef:
Welke begeleiders? Autisme is er in vele varianten (asperger, pddnos, add etc etc) je hebt het licht, middel of matig en je groeit er naar mate je ouder bent lichtelijk overheen (Of het is kwestie van: ouder worden = leren omgaan met)



Je laat duidelijk zien dat jij begeleiding nodig hebt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joa dikke brawl vooraan de ziggodome haha.

Ik meld me aan als cameraman. Met Parvuz als commentator.

En @ Chris 2 ik sta aan niemand zijn kant, en ik vind het van bijde kanten dom gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:56 
 

pff lekker volwassen, meid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
pff lekker volwassen, meid


Zoiets bedoel ik. Simpel :lol:
Wat bereik je er nou mee, stoerder zijn onder een internetvolkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beide*

ik doe wel lachen aan de zijkant dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:58 
 

D-Nemacyst schreef:
Almighty schreef:
pff lekker volwassen, meid


Zoiets bedoel ik. Simpel :lol:
Wat bereik je er nou mee, stoerder zijn onder een internetvolkje?

Stoerder? Internetvolk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
beide*

ik doe wel lachen aan de zijkant dan


Maken we er Big Brother Hardtraxx van.
Wie vliegt er als eerste het forum uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb zo een vermoede dat het er meerder tegelijk zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:02 
 

Ik ben gewoon aan het zeveren, doe niks aparts
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:04 
 

doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?


Almighty schreef:
Chris Two schreef:
Vraag en aanbod? HUH?

Ja, dat gereport en gehuil van jou komt toch ooit een keer de strot uit


Ik zie het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:07 
 

Dat ís toch zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Het is weer genieten hier. Dank heren, dat jullie mijn dag weer goed maken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Wie vliegt er als eerste het forum uit?

Ik wil wel ff het wedkantoor uithangen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Wie vliegt er als eerste het forum uit?

Ik wil wel ff het wedkantoor uithangen :whistle:


5ek op almighty en tom

edit: 10 op megusta
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:11 
 

Hoezo ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Wie vliegt er als eerste het forum uit?

Ik wil wel ff het wedkantoor uithangen :whistle:


5ek op almighty en tom

edit: 10 op megusta

Ik zet 20 op megusta. Waarom die vent nog niet gebanned is, is me een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hoezo ik?


dunno, wild guess
Vorige  1 ... 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic