Tis maar goed dat er mensen zoals jou op de wereld zijn, zoveel wijsheid, zoveel positiviteitwrote:En dat waren wel echt schokkende dingen zeg. Het is maar goed dat je geen Banaanslakken IRL kent. Hoe erg was je leven dan wel niet geweest.wrote:Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen)
Een huilbaby heeft nog meer ruggengraat dan jij man. Je kan niet eens tegen een geintje over jezelf...
C
dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
A
wrote:Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
C
2 levens man, 2 levens....wrote:dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
E
Wat bedoel je daar precies mee?wrote:2 levens man, 2 levens....wrote:dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
Wat diep man, waarom begin je over een whatsapp gesprek dan te whinen op ht? 2 levens man.. 2 levens..
Oke dus irl ben jij een charismatische man met veel zelfvertrouwen, intelligentie en inhoud? Dat betwijfel ik maat.
C
Dat je op Internet anders kan persifleren dan in de normale buitenwereld.wrote:Wat bedoel je daar precies mee?wrote:2 levens man, 2 levens....wrote:dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.
A
Praat er niet omheenwrote:wrote:Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
Hoezo heb je op het internet uberhaupt minder zelfvertrouwen?wrote:
Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.
C
Vind je het heel gek als je altijd onderuit wordt gehaald en getrolld word?wrote:Hoezo heb je op het internet uberhaupt minder zelfvertrouwen?wrote:
A
Ik ga mezelf niet nog een keer quoten
Maar het is het internet, kom op. 
E
Chris Two heeft geen handrem. Begrijp dat dan.
Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier 
C
Zelfs op een basisschool heerst er een hoger niveau dan hier.wrote:Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier
het is echt zo ongelofelijk he
over een week is heel off-topic dicht, wat sneu zeg al die onzin discussies
Wat willen jullie bereiken? chris verlaat het forum en dan is het allemaal weer leuk en normaal ?
Wat willen jullie bereiken? chris verlaat het forum en dan is het allemaal weer leuk en normaal ?
C
definieer normaal?
K
Of jij moet gewoon een keer ballen laten groeien, en ruggengraat.
A
De pot verwijt de ketel dat hij zwart zietwrote:Zelfs op een basisschool heerst er een hoger niveau dan hier.wrote:Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier
ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
E
Oké meid.

C
Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.wrote:ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me
Dit is geen getroll meer wat hier gebeurtwrote:Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.wrote:ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me
Dit is elkaar afzeiken, uitlokken, forum volspammen met onzinnige dingen.