C
dawasiknie wrote:
Chris Two wrote:Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen)
En dat waren wel echt schokkende dingen zeg. Het is maar goed dat je geen Banaanslakken IRL kent. Hoe erg was je leven dan wel niet geweest.
Een huilbaby heeft nog meer ruggengraat dan jij man. Je kan niet eens tegen een geintje over jezelf...
Tis maar goed dat er mensen zoals jou op de wereld zijn, zoveel wijsheid, zoveel positiviteit :corn:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
A
Almighty wrote:Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
C
Dakpan wrote:dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
2 levens man, 2 levens....
E
Chris Two wrote:
Dakpan wrote:dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
Wat bedoel je daar precies mee?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Wat diep man, waarom begin je over een whatsapp gesprek dan te whinen op ht? 2 levens man.. 2 levens..
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Oke dus irl ben jij een charismatische man met veel zelfvertrouwen, intelligentie en inhoud? Dat betwijfel ik maat.
C
Entourage wrote:
Chris Two wrote:
Wat bedoel je daar precies mee?
Dat je op Internet anders kan persifleren dan in de normale buitenwereld.

Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.
A
Almighty wrote:
Almighty wrote:Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
Praat er niet omheen
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Chris Two wrote:
Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.
Hoezo heb je op het internet uberhaupt minder zelfvertrouwen?
C
Dakpan wrote:
Chris Two wrote:
Hoezo heb je op het internet uberhaupt minder zelfvertrouwen?
Vind je het heel gek als je altijd onderuit wordt gehaald en getrolld word?
A
Ik ga mezelf niet nog een keer quoten
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Maar het is het internet, kom op. :P
E
Chris Two heeft geen handrem. Begrijp dat dan.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
:corn:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier :lol:
C
D-Nemacyst wrote:Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier :lol:
Zelfs op een basisschool heerst er een hoger niveau dan hier. -.-
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
het is echt zo ongelofelijk he :lol: over een week is heel off-topic dicht, wat sneu zeg al die onzin discussies

Wat willen jullie bereiken? chris verlaat het forum en dan is het allemaal weer leuk en normaal ?
C
definieer normaal?
K
Of jij moet gewoon een keer ballen laten groeien, en ruggengraat.
A
Chris Two wrote:
D-Nemacyst wrote:Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier :lol:
Zelfs op een basisschool heerst er een hoger niveau dan hier. -.-
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
E
Oké meid.

xd
C
D-Nemacyst wrote:ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.

Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Chris Two wrote:
D-Nemacyst wrote:ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.

Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me :lol:
Dit is geen getroll meer wat hier gebeurt :P
Dit is elkaar afzeiken, uitlokken, forum volspammen met onzinnige dingen.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago