Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:54 
 

dawasiknie schreef:
Chris Two schreef:
Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen)

En dat waren wel echt schokkende dingen zeg. Het is maar goed dat je geen Banaanslakken IRL kent. Hoe erg was je leven dan wel niet geweest.
Een huilbaby heeft nog meer ruggengraat dan jij man. Je kan niet eens tegen een geintje over jezelf...


Tis maar goed dat er mensen zoals jou op de wereld zijn, zoveel wijsheid, zoveel positiviteit :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:55 
 

Almighty schreef:
Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:57 
 

Dakpan schreef:
dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.

2 levens man, 2 levens....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:57 
 

Chris Two schreef:
Dakpan schreef:
dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.

2 levens man, 2 levens....

Wat bedoel je daar precies mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat diep man, waarom begin je over een whatsapp gesprek dan te whinen op ht? 2 levens man.. 2 levens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dus irl ben jij een charismatische man met veel zelfvertrouwen, intelligentie en inhoud? Dat betwijfel ik maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:59 
 

Entourage schreef:
Chris Two schreef:
Dakpan schreef:
dawasiknie heeft gewoon een punt hoor. Ik vraag me af hoe jij later op je eigen benen kan staan als jij je al zo zwak gedraagt op het fucking internet. Wordt een zwaar leven denk ik.

2 levens man, 2 levens....

Wat bedoel je daar precies mee?


Dat je op Internet anders kan persifleren dan in de normale buitenwereld.

Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:00 
 

Almighty schreef:
Almighty schreef:
Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?

Praat er niet omheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:

Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.


Hoezo heb je op het internet uberhaupt minder zelfvertrouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:05 
 

Dakpan schreef:
Chris Two schreef:

Niet dat wat dakpan zegt mbt zijn omschrijving. Maar in de buitenwereld ben ik wel stuk meer zelfvertrouwen en ietwat gehaaider/slimmer.


Hoezo heb je op het internet uberhaupt minder zelfvertrouwen?


Vind je het heel gek als je altijd onderuit wordt gehaald en getrolld word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:06 
 

Ik ga mezelf niet nog een keer quoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het is het internet, kom op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:08 
 

Chris Two heeft geen handrem. Begrijp dat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:34 
 

D-Nemacyst schreef:
Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier :lol:

Zelfs op een basisschool heerst er een hoger niveau dan hier. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is echt zo ongelofelijk he :lol: over een week is heel off-topic dicht, wat sneu zeg al die onzin discussies

Wat willen jullie bereiken? chris verlaat het forum en dan is het allemaal weer leuk en normaal ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:43 
 

definieer normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:44 
 

Of jij moet gewoon een keer ballen laten groeien, en ruggengraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:44 
 

Chris Two schreef:
D-Nemacyst schreef:
Hahaha laat elkaar is met rust man. Het lijkt wel de basisschool hier :lol:

Zelfs op een basisschool heerst er een hoger niveau dan hier. -.-

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:45 
 

Oké meid.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:46 
 

D-Nemacyst schreef:
ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.

Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.

Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
D-Nemacyst schreef:
ban gewoon de hele hap in een keer. heb je pas een rustig forum.

Doesn't work. Staan altijd wel weer nieuwe op.

Als je elke troll/provocatie moet bestraffen met een Ban... dan heb je nog 10 leden over lijkt me :lol:


Dit is geen getroll meer wat hier gebeurt :P
Dit is elkaar afzeiken, uitlokken, forum volspammen met onzinnige dingen.
Vorige  1 ... 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic