Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:38 
 

hardcoresjors schreef:
Firetrap schreef:

:lol: ken em al maar toch geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:10 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:11 
 

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:12 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien stel je vraag dicht is, waarom is banaanslak eigenlijk gebaned?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Aangezien stel je vraag dicht is, waarom is banaanslak eigenlijk gebaned?

De één noemt het een politieke ingreep, en tweede beschuldigt slakje van excessieve trollactiviteiten en een derde verdenkt Chris Two ervan de lokale autoriteiten te hebben omgekocht voor zijn eigen gewin. Niemand weet de waarheid, zelfs niet na diep onderzoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:16 
 

Denk combinatie van 1 en 2...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

in b4 discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:24 
 

Zal wel weer... 20 trolls vs 1 mening worden. OFwel: CHRIS TWO DID IT.. ERMAHGERD..

Pff, :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:24 
 

Maar jij reportte toch ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:26 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij heeft de Almachtige het daar bij het juiste eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:31 
 

Banaanslak stond bekend om z'n trollen. Hierbij heeft hij zowel vrienden (medetrollers) als vijanden (haters) gemaakt. Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen).

Het kan daarbij aanneembaar zijn dat de ophoping van reports van meerdere personen er toe heeft geleidt dat dit persoon verbannen is van dit forum. In de dagen voor dit moderator besluit heb ik hem maar 2-3x gereport voor iets. De rest is aan derde of moderataal beheer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:33 
 

Chris Two schreef:
Banaanslak stond bekend om z'n trollen. Hierbij heeft hij zowel vrienden (medetrollers) als vijanden (haters) gemaakt. Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen).

Het kan daarbij aanneembaar zijn dat de ophoping van reports van meerdere personen er toe heeft geleidt dat dit persoon verbannen is van dit forum. In de dagen voor dit moderator besluit heb ik hem maar 2-3x gereport voor iets. De rest is aan derde of moderataal beheer.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik moest huilen en om van het oneindige gezeur af te komen hebben ze hem maar gebanned (zonder verdere warns)

Ach schat het ligt niet allemaal aan jou, de ban kwam door het spammen van vraag&aanbod
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:34 
 

Vraag en aanbod? HUH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:35 
 
Hardtraxx Addict

Uitzaaiingen dus hem hoef je niet meer te reporten, hij gaat toch dood (want terminaal ziek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:35 
 

M-arijn schreef:
Uitzaaiingen dus hem hoef je niet meer te reporten, hij gaat toch dood (want terminaal ziek).


Ah... iedereen komt vroeg of laat aan z'n eind... de een gaat helaas jonger als de andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:36 
 

Chris Two schreef:
Vraag en aanbod? HUH?

Ja, dat gereport en gehuil van jou komt toch ooit een keer de strot uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:41 
 

Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JUFFROUW ZE PESTEN ME
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen)

En dat waren wel echt schokkende dingen zeg. Het is maar goed dat je geen Banaanslakken IRL kent. Hoe erg was je leven dan wel niet geweest.

Een huilbaby heeft nog meer ruggengraat dan jij man. Je kan niet eens tegen een geintje over jezelf...
Vorige  1 ... 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic