Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Firetrap wrote:View on YouTube
G
hardcoresjors wrote:
Firetrap wrote:View on YouTube
:lol: ken em al maar toch geniaal xd
A
Het grote almachtig zever topic #2
M
Dankjewel!
A
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Almighty wrote:Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Aangezien stel je vraag dicht is, waarom is banaanslak eigenlijk gebaned?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
jordifcg wrote:Aangezien stel je vraag dicht is, waarom is banaanslak eigenlijk gebaned?
De één noemt het een politieke ingreep, en tweede beschuldigt slakje van excessieve trollactiviteiten en een derde verdenkt Chris Two ervan de lokale autoriteiten te hebben omgekocht voor zijn eigen gewin. Niemand weet de waarheid, zelfs niet na diep onderzoek.
C
Denk combinatie van 1 en 2...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
in b4 discussie
C
Zal wel weer... 20 trolls vs 1 mening worden. OFwel: CHRIS TWO DID IT.. ERMAHGERD..

Pff, :lol: :lol:
A
Maar jij reportte toch ook?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Volgens mij heeft de Almachtige het daar bij het juiste eind.
C
Banaanslak stond bekend om z'n trollen. Hierbij heeft hij zowel vrienden (medetrollers) als vijanden (haters) gemaakt. Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen).

Het kan daarbij aanneembaar zijn dat de ophoping van reports van meerdere personen er toe heeft geleidt dat dit persoon verbannen is van dit forum. In de dagen voor dit moderator besluit heb ik hem maar 2-3x gereport voor iets. De rest is aan derde of moderataal beheer.
A
Chris Two wrote:Banaanslak stond bekend om z'n trollen. Hierbij heeft hij zowel vrienden (medetrollers) als vijanden (haters) gemaakt. Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen).

Het kan daarbij aanneembaar zijn dat de ophoping van reports van meerdere personen er toe heeft geleidt dat dit persoon verbannen is van dit forum. In de dagen voor dit moderator besluit heb ik hem maar 2-3x gereport voor iets. De rest is aan derde of moderataal beheer.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Chris Two wrote:Ik moest huilen en om van het oneindige gezeur af te komen hebben ze hem maar gebanned (zonder verdere warns)
Ach schat het ligt niet allemaal aan jou, de ban kwam door het spammen van vraag&aanbod
C
Vraag en aanbod? HUH?
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Uitzaaiingen dus hem hoef je niet meer te reporten, hij gaat toch dood (want terminaal ziek).
C
M-arijn wrote:Uitzaaiingen dus hem hoef je niet meer te reporten, hij gaat toch dood (want terminaal ziek).
Ah... iedereen komt vroeg of laat aan z'n eind... de een gaat helaas jonger als de andere
A
Chris Two wrote:Vraag en aanbod? HUH?
Ja, dat gereport en gehuil van jou komt toch ooit een keer de strot uit
A
Maar 1 vraag, als ik jou op straat tegenkom en zeg iets wat jij trollend vind, ga je dat ook tegen de mods zeggen? Net als op whapp?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
JUFFROUW ZE PESTEN ME
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chris Two wrote:Ik heb alleen gereport wat omtrent mij speelde (corso, werkgezeur etc. etc. na al meermalen via PM aangegeven te hebben dat hij daarmee moest kappen)
En dat waren wel echt schokkende dingen zeg. Het is maar goed dat je geen Banaanslakken IRL kent. Hoe erg was je leven dan wel niet geweest.

Een huilbaby heeft nog meer ruggengraat dan jij man. Je kan niet eens tegen een geintje over jezelf...

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago