Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
http://www.jut-en-jul.nl/
Epic site vd week


Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
http://www.jut-en-jul.nl/
Epic site vd week

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Henk-Jan schreef:
Heb je het al aan D-Nemacyst gevraagd aangezien hij toch altijd een serieus antwoord geeft?

Ik zou willen dat ik zo matuur zou zijn als D-Nemacyst.

Je hebt nog een lange weg te gaan knul.

Henk-Jan schreef:
Heb je het al aan D-Nemacyst gevraagd aangezien hij toch altijd een serieus antwoord geeft?

Mijn serieuze antwoord is ik heb er geen verstand van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chris Two schreef:
Ja, dat begrijp ik nog..

Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte... >.< :/


xd Havo/vwo informatica materiaal dit.

Geven ze op het HBO enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ja, dat begrijp ik nog..

Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte... >.< :/


Jonge, dat is gewoon simpele basiskennis als het gaat om 'databases'.. Als je dit niet weet, wens ik je succes met de rest van je opleiding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Chris Two schreef:
Ja, dat begrijp ik nog..

Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte... >.< :/


xd Havo/vwo informatica materiaal dit.

Geven ze op het HBO enzo.


Eeeey geen reverse psychology op mij uitvoeren mattie. Maar bedankt voor het delen van deze informatie kusjekroel.

http://www.datanamic.com/support/lt-dez ... eling.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:

Eeeey geen reverse psychology op mij uitvoeren mattie. Maar bedankt voor het delen van deze informatie kusjekroel.

http://www.datanamic.com/support/lt-dez ... eling.html

Ik gaf je alleen maar bevestiging. :(

Doe eens niet zo tegen mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje hatende haters! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:29 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
http://annettekapoen.punt.nl/upload/dag/Fijne_woensdag_6.gif
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:56 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:57 
 

And there is no sheep on the bed.
You son of a beach!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Eeeey geen reverse psychology op mij uitvoeren mattie. Maar bedankt voor het delen van deze informatie kusjekroel.

http://www.datanamic.com/support/lt-dez ... eling.html

Ik gaf je alleen maar bevestiging. :(

Doe eens niet zo tegen mij.


Sorry boefje ik weet niet wat me bezielde. O wat geweldig dat jij me deze bevestiging kon geven :thumbsup:




Zooo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
And there is no sheep on the bed.
You son of a beach!


:lol:


´shit´ ipv ´sheep´
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:17 
 

Almighty schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Almighty schreef:
Afbeelding


goed verhaal, lekker kort .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:59 
 

Firetrap schreef:
KSwoosh schreef:
And there is no sheep on the bed.
You son of a beach!


:lol:


´shit´ ipv ´sheep´

The Italian Way heb ik het over he, jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
KSwoosh schreef:
And there is no sheep on the bed.
You son of a beach!


:lol:


´shit´ ipv ´sheep´

The Italian Way heb ik het over he, jij ook?


Zucht ..... ja

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
KSwoosh schreef:
And there is no sheep on the bed.
You son of a beach!


:lol:


´shit´ ipv ´sheep´

The Italian Way heb ik het over he, jij ook?

Shit, as in sheet, as in laken wat normaal op je bed ligt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Shit, as in sheet, as in laken wat normaal op je bed ligt :thumbup:

Wou net zeggen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:49 
 

Steffnov schreef:
Shit, as in sheet, as in laken wat normaal op je bed ligt :thumbup:

oooooooooooooh hahahha
ik vond no sheep op het bed ook wel grappig hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

De tekst staat er gewoon bij hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:16 
 

Firetrap schreef:
De tekst staat er gewoon bij hoor

waarbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
De tekst staat er gewoon bij hoor

waarbij?

Afbeelding

Firetrap schreef:
De tekst staat er gewoon bij hoor

Swoosh heeft het over het nummer Noize Suppressor - The Italian Way, daar zit die tekst in, daar is geen clip bij, snappie? bam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:33 
 

hardcoresjors schreef:
Firetrap schreef:
De tekst staat er gewoon bij hoor

Swoosh heeft het over het nummer Noize Suppressor - The Italian Way, daar zit die tekst in, daar is geen clip bij, snappie? bam!

precies xd
waar heeft hij het dan over :lol:
Vorige  1 ... 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic