Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Delt-A schreef:
De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie.. -.-

Wie, Bram of...

Bram kan er anders ook wat vna bij MD


Ja maar daarom kan je er toch niks mee?
Of gaat het allemaal vanzelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Delt-A schreef:
De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie.. -.-

Wie, Bram of...

Bram kan er anders ook wat vna bij MD


Tom, weet nie of je hem kent.
Moving Media, het gaat over compressietheorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
JVDM schreef:
Almighty schreef:
jvdm kwetst mij

En waarom moet heel Friesland daar de dupe van zijn? :mad:

Zo werkt dat nou eenmaal bij buitenlanders. Er is 1 rotte appel en de rest is er de dupe van.

Rotte appel. Au :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:02 
 

Delt-A schreef:
Chris Two schreef:
Delt-A schreef:
De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie.. -.-

Wie, Bram of...

Bram kan er anders ook wat vna bij MD


Tom, weet nie of je hem kent.
Moving Media, het gaat over compressietheorie

Nee ken hem niet.... Bram is wel relaxt alleen langdradig, je hebt ook die sirius black look-a-like van Communicatie. Erik is wel relaxt... die geeft Communicatie Design
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hee, hou eens op met dat serieuze gepraat over school ja :list: On-topic weer, ik wil gezever zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hee, hou eens op met dat serieuze gepraat over school ja :list: On-topic weer, ik wil gezever zien!

Ik zever dat ik me verveel op school. Godverdomme wordt dat wachten zat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:06 
 

Iemand behoefte om mijn huiswerk over te nemen? Snap niets van Database.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Iemand behoefte om mijn huiswerk over te nemen? Snap niets van Database.. :/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Database
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:14 
 

Ja, dat begrijp ik nog..

Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte... >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet de reverser in de FK doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:17 
 

tommetjeuh schreef:
Je moet de reverser in de FK doen

Hier heb ik ook weinig aan, ik ga wel is wat mailtjes uitdoen denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat verwacht je dan, dat iedereen hier database kennis heeft? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ja, dat begrijp ik nog..

Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte... >.< :/


Primary Keys en Foreign Keys :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:22 
 

delange schreef:
wat verwacht je dan, dat iedereen hier database kennis heeft? xd

klasgenoten wel.... althans dat hoop ik
niet geschoten is altijd mis toch? (en ook niet raak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Al gedeelt door Pi? Werkt bij mij altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moet je de autonome investeringen bij de vrije kasstromen optellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:40 
 

Ik denk dat je regelmatig het beddengoed strak moet trekken om de vorming van decubitus te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ik denk dat je dat hier niet moet vragen, niet alleen omdat weinig mensen de kennis hebben, maar ook omdat je klapjosti´s hebt die geen normaal antwoord kunnen geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je het al aan D-Nemacyst gevraagd aangezien hij toch altijd een serieus antwoord geeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:56 
 

Henk-Jan schreef:
Heb je het al aan D-Nemacyst gevraagd aangezien hij toch altijd een serieus antwoord geeft?

Ik zou willen dat ik zo matuur zou zijn als D-Nemacyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:41 
 
Hardtraxx Addict

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezelliiiiiiiiiiiiiiiiiiig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:48 
 

http://www.jut-en-jul.nl/
Epic site vd week
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ja, dat begrijp ik nog..

Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte... >.< :/


xd Havo/vwo informatica materiaal dit.
Vorige  1 ... 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic