Ja maar daarom kan je er toch niks mee?wrote:Wie, Bram of...wrote:De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie..
Bram kan er anders ook wat vna bij MD
Of gaat het allemaal vanzelf?
Ja maar daarom kan je er toch niks mee?wrote:Wie, Bram of...wrote:De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie..
Tom, weet nie of je hem kent.wrote:Wie, Bram of...wrote:De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie..
Rotte appel. Auwrote:Zo werkt dat nou eenmaal bij buitenlanders. Er is 1 rotte appel en de rest is er de dupe van.wrote:En waarom moet heel Friesland daar de dupe van zijn?wrote:jvdm kwetst mij
Nee ken hem niet.... Bram is wel relaxt alleen langdradig, je hebt ook die sirius black look-a-like van Communicatie. Erik is wel relaxt... die geeft Communicatie Designwrote:Tom, weet nie of je hem kent.wrote:Wie, Bram of...wrote:De leraar is begonnen aan een powerpoint presentatie van 93 slides, jippie..
Moving Media, het gaat over compressietheorie
Ik zever dat ik me verveel op school. Godverdomme wordt dat wachten zat!wrote:Hee, hou eens op met dat serieuze gepraat over school jaOn-topic weer, ik wil gezever zien!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Databasewrote:Iemand behoefte om mijn huiswerk over te nemen? Snap niets van Database..
Hier heb ik ook weinig aan, ik ga wel is wat mailtjes uitdoen denk ik zowrote:Je moet de reverser in de FK doen
Primary Keys en Foreign Keyswrote:Ja, dat begrijp ik nog..
Maar het maken van ERD's met PK's en FK's en daarna reverse nogwatte...![]()
klasgenoten wel.... althans dat hoop ikwrote:wat verwacht je dan, dat iedereen hier database kennis heeft?
Ik zou willen dat ik zo matuur zou zijn als D-Nemacyst.wrote:Heb je het al aan D-Nemacyst gevraagd aangezien hij toch altijd een serieus antwoord geeft?