Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Tuneboy - Heaven :worship: :worship: :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders houden jullie gewoon op met die kruistochten naar bepaalde mensen. Ze zijn weg onder hun naam en daarmee klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Is toch geen kruistocht? :P Iedereen weet dat ondertussen toch al wel, en besides gedraagt ie zich nu ook ;)

Straks krijgt die persoon een ban, terwijl het hem helemaal niet is. Entourage heeft niks fout gedaan, dus om hem dan maar te betichten van het zijn van Dysphoria, vind ik een beetje te ver gaan als je geen bewijzen hebt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Strep schreef:
wootum schreef:
Ach, niemand neemt Dysphoria serieus. Gewoon niet op in gaan.

Oh, ik wist nog niet dat dat Dysphoria, verklaart een hoop.

Kan me voorstellen dat je daar wel ff van schrikt ja.

Dat is Dys niet lol :lol:

Is toch niet zo gek dat ik dat denk als wootum zegt dat ik niet op Dysphoria moet in gaan ;p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:30 
 

idd lees m nu pas xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
oostzaner schreef:
me gusta schreef:
Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.

aah wat schattig je deelt een ip met dysphoria...


Dit is ook wel een goede verder ;)

Op dit bericht doelde ik dus. Daarom ging/ga ik er van uit dat Me Gusta = Dysphoria
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:


hahahahahhahahahaha ik lig in een deuk :worship: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 00:05 
 

Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 01:18 
 
Hardtraxxer

Ik vind Nathalie Portman leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 01:38 
 

ik het fixen van mn itunes bibliotheek niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 03:43 
 
Hardtraxx Veteran

Alcohol ..... :bomb:
Wie nog wakker hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 04:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Alcohol ..... :bomb:
Wie nog wakker hier?

Hier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 04:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alcohol :worship: Ik hou van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima :thumbup:

Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...
En heb je geen vrienden ofzo dat je hier nog bent ondanks al dat gehaat op je? Misschien hou je wel van negatieve aandacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima :thumbup:

Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...
En heb je geen vrienden ofzo dat je hier nog bent ondanks al dat gehaat op je? Misschien hou je wel van negatieve aandacht


Sjors for president :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Alcohol :worship: Ik hou van je


Pff ben behoorlijk vercrackt ervan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Alcohol, ik haat je
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:11 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verander het nu in/...

Pommer schreef:
roberttt schreef:
Alcohol, ik haat je


Kut alcohol
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima :thumbup:

Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...
En heb je geen vrienden ofzo dat je hier nog bent ondanks al dat gehaat op je? Misschien hou je wel van negatieve aandacht


Sjors for president :worship:

Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaal :sick:
Vreselijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaal :sick:
Vreselijk dit.

Dit dus, wat boeit jou het nou dat hij het hier neer zet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:12 
 

Daveytl schreef:
Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaal :sick:
Vreselijk dit.

Precies. Laten we het een beetje gezellig proberen te houden hier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
hardcoresjors schreef:
Chris Two schreef:
Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima :thumbup:

Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...
En heb je geen vrienden ofzo dat je hier nog bent ondanks al dat gehaat op je? Misschien hou je wel van negatieve aandacht


Sjors for president :worship:


lik lik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer: niks meer, niks minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
[
Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaal :sick:
Vreselijk dit.

Dit dus. Probeer het nou in ieder geval gezellig te houden. Eigen rechter spelen is niet nodig hier.
Vorige  1 ... 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic