W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Anders houden jullie gewoon op met die kruistochten naar bepaalde mensen. Ze zijn weg onder hun naam en daarmee klaar.
Straks krijgt die persoon een ban, terwijl het hem helemaal niet is. Entourage heeft niks fout gedaan, dus om hem dan maar te betichten van het zijn van Dysphoria, vind ik een beetje te ver gaan als je geen bewijzen hebt.wrote:Is toch geen kruistocht?Iedereen weet dat ondertussen toch al wel, en besides gedraagt ie zich nu ook
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Is toch niet zo gek dat ik dat denk als wootum zegt dat ik niet op Dysphoria moet in gaan ;p?wrote:Dat is Dys niet lolwrote:Oh, ik wist nog niet dat dat Dysphoria, verklaart een hoop.wrote: Ach, niemand neemt Dysphoria serieus. Gewoon niet op in gaan.
Kan me voorstellen dat je daar wel ff van schrikt ja.
E
idd lees m nu pas

Op dit bericht doelde ik dus. Daarom ging/ga ik er van uit dat Me Gusta = Dysphoriawrote:Dit is ook wel een goede verderwrote:aah wat schattig je deelt een ip met dysphoria...wrote:Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.
C
Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima 
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Ik vind Nathalie Portman leuk
G
ik het fixen van mn itunes bibliotheek niet
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Alcohol ..... 
Wie nog wakker hier?
Wie nog wakker hier?
Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...wrote:Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima
En heb je geen vrienden ofzo dat je hier nog bent ondanks al dat gehaat op je? Misschien hou je wel van negatieve aandacht
Sjors for presidentwrote:Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...wrote:Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima
En heb je geen vrienden ofzo dat je hier nog bent ondanks al dat gehaat op je? Misschien hou je wel van negatieve aandacht
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Pff ben behoorlijk vercrackt ervan hahawrote:AlcoholIk hou van je
A

Verander het nu in/...
Kut alcoholwrote:wrote:Alcohol, ik haat je
Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaalwrote:Sjors for presidentwrote:Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...wrote:Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima
Vreselijk dit.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Dit dus, wat boeit jou het nou dat hij het hier neer zet?wrote:Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaal![]()
Vreselijk dit.
G
Precies. Laten we het een beetje gezellig proberen te houden hierwrote:Ja, want dat is echt super leuk wat hij daar neer zet. Doe normaal Ruben, en Sjors al helemaal![]()
Vreselijk dit.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
lik likwrote:Sjors for presidentwrote:Waarom zet je hier nou nog dit soort dingen neer? Niemand mag je...wrote:Assen is op zich best leuk... familieweekendje... all inclusive hotel... prima