Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:26 
 

Hoor ik nou 2 lama's blaten of zijn het irritante strontvliegen?

Nouja, Weltrusten.... 3 uur autorijden aan een stuk is geen pretje met weinig nachtrust
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:29 
 

Chris Two schreef:
Hoor ik nou 2 lama's blaten of zijn het irritante strontvliegen?

Nouja, Weltrusten.... 3 uur autorijden aan een stuk is geen pretje met weinig nachtrust

Rob, probeer in het vervolg hier eens berichten neer te zetten die ook daadwerkelijk interessant zijn voor mensen op het forum. Dan is er ook mss nog eens een keer een mogelijkheid tot normale communicatie met jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:30 
 

I will try... Voor nu gooi ik het op een radiostilte tot ik weer wakker ben... *gaap* tsusch
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:31 
 

Chris Two schreef:
I will try... Voor nu gooi ik het op een radiostilte tot ik weer wakker ben... *gaap* tsusch

:thumbup:
Slaap lekker jongen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich normaal kunnen gedragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

niveau hier wordt zieliger en zieliger lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
niveau hier wordt zieliger en zieliger lijkt het wel.

Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tune in bij Beyond Limits Radio show!

http://beyondlimits.listen2myradio.com/

De timetable voor vanavond:

19:00 - 20:00: Dellion
20:00 - 21:00: P-Stylez
21:00 - 22:00: AniThing
22:00 - 23:00: Broken Balance

Join de nu al gezellige chat chat.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:45 
 

Die chat :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Die chat :lol: :lol: :lol:

want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu mijn set overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:12 
 

p-stylez schreef:
Spablauw schreef:
Die chat :lol: :lol: :lol:

want?

Als of de propheet, the prophet, willem rebergen en rebourne daar zitten... 1 grap die chat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:20 
 

spablauw, jij bent een en al een grap.

een belgische grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:36 
 

biscuit schreef:
spablauw, jij bent een en al een grap.

een belgische grap.

KNAKER ZEIKE GARP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga maar eens me bedje opzoeken na een vermoeiend, maar supergaaf weekend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:46 
 

me gusta schreef:
biscuit schreef:
spablauw, jij bent een en al een grap.

een belgische grap.

KNAKER ZEIKE GARP!

Zeep :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:57 
 

biscuit schreef:
me gusta schreef:
biscuit schreef:
spablauw, jij bent een en al een grap.

een belgische grap.

KNAKER ZEIKE GARP!

Zeep :corn:

JIJ BLIJFT OOK MAAR MET DIE ZEIKE GARPEN STROOIEN HÈ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:10 
 

Ja, en jij met kanker. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:13 
 

biscuit schreef:
Ja, en jij met kanker. :cry:

knaker != kanker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:15 
 

me gusta schreef:
biscuit schreef:
Ja, en jij met kanker. :cry:

knaker != kanker.

garp = grap!


je capslock hangt ofniet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:31 
 

goeiemorgen allemaal!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:51 
 

Afbeelding
gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:52 
 

Almighty schreef:
Afbeelding
gr

hoi,
gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
me gusta schreef:
biscuit schreef:
Ja, en jij met kanker. :cry:

knaker != kanker.

garp = grap!


je capslock hangt ofniet? xd


:huh: :huh: ???
Vorige  1 ... 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic