Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter met Wessel en Juul, altijd leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie wil mijn kaartje voor de tijdmachine hebben!?

Heb 2 VIP Tickets gewonnen, dus geef mijne en eventueel die van Mr. Lellebel weg.

Reageer, dan kies ik iemand uit (bekenden hebben waarschijnlijk wel voorrang )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:49 
 

Die neger in Spangas was zwaar de weg kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:50 
 

Afbeelding
Gr.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KOM IN DE SHOUT IK HEB GEEN LEVEN!!!!!111!1!!!11!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:25 
 

Nando schreef:
KOM IN DE SHOUT IK HEB GEEN LEVEN!!!!!111!1!!!11!!!!!!!!


Precies, posten op het forum is veeeul nuttiger
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, bijna net zo nuttig als doordeweeks snuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:29 
 

Daar is niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:31 
 

Nando schreef:
Inderdaad, bijna net zo nuttig als doordeweeks snuiven.


Klopt man, maar dat is super stoer enzo. Iedere dag snuiven, jwzz
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:31 
 

Boeit niks of je het door de week doet of in het weekend

Geen verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Ik ben Barcelona vanwege m'n stage...

Ik wil ook een plaats zijn voor m'n stage :woot:

Hier staan wel wat dingen, maar geen Hardstyle :P https://partyflock.nl/city/6529:Barcelona.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:38 
 

camiloPW schreef:
Weet een van jullie toevallig of er nog een hardstyle feest is in Barcelona?
Ik ben Barcelona vanwege m'n stage... But I'm desperate :cry:

Kleine kans. Ik weet alleen dat zo nu en dan in Madrid iets te doen is.. Hardstyle leeft daar niet zo als hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:39 
 

En nu ga ik slapen
Afbeelding
Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:39 
 

biscuit schreef:
dat ding is een week oud maar waar gaat t om: die mensenmassa die gewoon meedoet.... als je de horizon nog kunt zien...

prachtig vind ik dat :P
maar ik vraag me dan af... je hebt dit nr... maar wat doet hij de rest van een optrede dan :P want sowieso dat de rest niet zo geweldigis als deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:50 
 

Afbeelding
Gr

Plaatje bugged
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bij ons op het werk stond iemand op een ladder. Is die ladder weggeschoven en is ie vol met z'n gezicht op een marmeren vloer gevallen. Hij had ook een boor in z'n handen en die is in z'n arm terecht gekomen en heeft daarin rond liggen draaien. Met traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, ligt daar nu met een schedelbreuk en een open arm.... Dus het was ff paniek op het werk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Bij ons op het werk stond iemand op een ladder. Is die ladder weggeschoven en is ie vol met z'n gezicht op een marmeren vloer gevallen. Hij had ook een boor in z'n handen en die is in z'n arm terecht gekomen en heeft daarin rond liggen draaien. Met traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, ligt daar nu met een schedelbreuk en een open arm.... Dus het was ff paniek op het werk :/


Gadverredamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:12 
 

wootum schreef:
Bij ons op het werk stond iemand op een ladder. Is die ladder weggeschoven en is ie vol met z'n gezicht op een marmeren vloer gevallen. Hij had ook een boor in z'n handen en die is in z'n arm terecht gekomen en heeft daarin rond liggen draaien. Met traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, ligt daar nu met een schedelbreuk en een open arm.... Dus het was ff paniek op het werk :/

Pics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:58 
 
Hardtraxx Addict

me gusta schreef:
wootum schreef:
Bij ons op het werk stond iemand op een ladder. Is die ladder weggeschoven en is ie vol met z'n gezicht op een marmeren vloer gevallen. Hij had ook een boor in z'n handen en die is in z'n arm terecht gekomen en heeft daarin rond liggen draaien. Met traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, ligt daar nu met een schedelbreuk en een open arm.... Dus het was ff paniek op het werk :/

Pics?

Gast..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Gast..

Ach, niemand neemt Dysphoria serieus. Gewoon niet op in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:35 
 

camiloPW schreef:
Weet een van jullie toevallig of er nog een hardstyle feest is in Barcelona?
Ik ben Barcelona vanwege m'n stage... But I'm desperate :cry:

Laat me erheen komen en dan zal ik ns wat organiseren.... siesta? ken ik niet. gewoon in die spaanse paella hitte knalle, steigerwerk naaflatsen, licht en geluid erin.
bam artiesten erbij....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Strep schreef:
Gast..

Ach, niemand neemt Dysphoria serieus. Gewoon niet op in gaan.

Oh, ik wist nog niet dat dat Dysphoria, verklaart een hoop.

Kan me voorstellen dat je daar wel ff van schrikt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Bij deze hoor ik eindelijk bij de eckte eckte eckte stoere jongens; de HT-veteranen!! :thumbsup: :thumbsup: :woot: :woot: :worship: :yay: :clap: :yes: :thumbup: :corn:


I can die in peace now.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
wootum schreef:
Strep schreef:
Gast..

Ach, niemand neemt Dysphoria serieus. Gewoon niet op in gaan.

Oh, ik wist nog niet dat dat Dysphoria, verklaart een hoop.

Kan me voorstellen dat je daar wel ff van schrikt ja.

Dat is Dys niet lol :lol:
Vorige  1 ... 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic