Ouwe rukkers 
Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release waswrote: Origineel van Pessa Pessa is wel beter!
Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release waswrote: Origineel van Pessa Pessa is wel beter!
Alsof dat wat boeitwrote:Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release waswrote: Origineel van Pessa Pessa is wel beter!
JA!wrote: Alsof dat wat boeit
wrote:Verstuurdwrote:Whatsapp eens heel gauwwrote:Ooooh helemaal vergeten![]()
![]()
Prima. 7tje.
Volgens mij heb jij m'n nummer, hup hup!wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In combinatie met jouw schermafbeelding leest dat heel apart...wrote:Vaag jonge! heb hier nog zo een zitten. Beste vriendin van me zusje. Dan praat je over 2e klas. 13 Jaar. Verhalen gaan in het rond dat ze binnen 30 minuten 4 jongens heeft gepijpt. En foto's. Zieke foto's. Benen wijd enzo. Daar sta je dan met je mond vol tanden. Hai zusje. Hai vriendinnetje van zusje. Oehfuck
Je mist ook nog de Buzz Fuzz Remix dan...wrote:Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release waswrote: Origineel van Pessa Pessa is wel beter!
wrote:Gaat dan weer een beetje ver om ze meteen op Hardtraxx te gooienwrote:
Pics or....![]()
Ze gaan overal via whatsapp rond, kan ze wel sturen als jij ze dan op Hardtraxx zet, heb ik het tenminste niet gedaan![]()
Blijkbaar kende ik het origineel en de remix al.wrote: Je mist ook nog de Buzz Fuzz Remix dan...
Je mening verandert nog wel als je d'r ooit in het echt zietwrote:wrote:Verstuurdwrote: Whatsapp eens heel gauw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je loopt wel een beetje heel erg achter julian
Was geen serieuze reactie van dhr. Heinenwrote: Je mening verandert nog wel als je d'r ooit in het echt ziet
Verstuurdwrote:Volgens mij heb jij m'n nummer, hup hup!wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus, je lijkt meer vdk dan je normaal bentwrote:Wout waz met jou ?
daar eb je zo;n plaatje vanwrote:Wout waz met jou ?