Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ouwe rukkers :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Origineel van Pessa Pessa is wel beter!

Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release was :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:11 
 

bRt_ schreef:
Chris Two schreef:
Origineel van Pessa Pessa is wel beter!

Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release was :yay:

Alsof dat wat boeit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Alsof dat wat boeit :P

JA! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Ooooh helemaal vergeten :innocent: :P
Prima. 7tje.

Whatsapp eens heel gauw

Verstuurd :)

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:22 
 

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaag jonge! heb hier nog zo een zitten. Beste vriendin van me zusje. Dan praat je over 2e klas. 13 Jaar. Verhalen gaan in het rond dat ze binnen 30 minuten 4 jongens heeft gepijpt. En foto's. Zieke foto's. Benen wijd enzo. Daar sta je dan met je mond vol tanden. Hai zusje. Hai vriendinnetje van zusje. Oehfuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Volgens mij heb jij m'n nummer, hup hup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Vaag jonge! heb hier nog zo een zitten. Beste vriendin van me zusje. Dan praat je over 2e klas. 13 Jaar. Verhalen gaan in het rond dat ze binnen 30 minuten 4 jongens heeft gepijpt. En foto's. Zieke foto's. Benen wijd enzo. Daar sta je dan met je mond vol tanden. Hai zusje. Hai vriendinnetje van zusje. Oehfuck

In combinatie met jouw schermafbeelding leest dat heel apart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:59 
 

bRt_ schreef:
Chris Two schreef:
Origineel van Pessa Pessa is wel beter!

Ik ga beiden checken! Zie net dat het een free release was :yay:

Je mist ook nog de Buzz Fuzz Remix dan... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Nijidik schreef:

Pics or.... :corn:


Gaat dan weer een beetje ver om ze meteen op Hardtraxx te gooien xd
Ze gaan overal via whatsapp rond, kan ze wel sturen als jij ze dan op Hardtraxx zet, heb ik het tenminste niet gedaan xd


:thumbup: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Je mist ook nog de Buzz Fuzz Remix dan... :thumbup:

Blijkbaar kende ik het origineel en de remix al.
Overigens vind ik de mash-up beter dan het origineel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Whatsapp eens heel gauw

Verstuurd :)

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:


Je mening verandert nog wel als je d'r ooit in het echt ziet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:30 
 

Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:25 
 



:lol: WTFDQFUQGTFOMI :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:30 
 

biscuit schreef:


:lol: WTFDQFUQGTFOMI :lol:

je loopt wel een beetje heel erg achter julian xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:31 
 

dat ding is een week oud maar waar gaat t om: die mensenmassa die gewoon meedoet.... als je de horizon nog kunt zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Je mening verandert nog wel als je d'r ooit in het echt ziet :P

Was geen serieuze reactie van dhr. Heinen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Volgens mij heb jij m'n nummer, hup hup!

Verstuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Verstuurd

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

dikme tms uitzending nu :worship:

ook veel mooie gezongen nummers door Titatovenaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout waz met jou ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:43 
 

teupie schreef:
Wout waz met jou ?


Dit dus, je lijkt meer vdk dan je normaal bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Wout waz met jou ?

daar eb je zo;n plaatje van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou je laten checken
Vorige  1 ... 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982, 1983 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic